Har menn sovnet på byen?

Started by Selveste, February 01, 2012, 19:51:32 PM

Previous topic - Next topic

Selveste

Når dere er på byen, føler dere at det er mange gutter tar initiativ til å snakke med fremmede jenter eller at de fleste sitter plantet på samme stedet hele kvelden? jeg har tenkt litt på dette i det siste og føler veldig at svaret er nummer to. For all del, det gjør det jo lettere for oss andre, men er det isåfall fordi de ikke gidder eller ikke tør? Observerte forleden dag to pene jenter som satt helt alene sammen i baren på et utested i laaang tid og ikke en tok kontakt med dem, som fikk meg til å tenke på dette.

Femininist

Er ikke alle som er på byen for å sjekke ;) Ellers så fordeler det seg nok i begge kategoriene du skisserer.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Jeagle

hvorfor tok ikke du kontakt?

er som feminist sier er ikke vær gang man er på byen for og sjekke. noen ganger er man bare ute for og nyte en god øl
å være eller ikke være

VB

Vil si det varierer avhengig av når på kvelden det er og vil hovedsaklig si det er fordi de fleste menn ikke tørr. Det er ekstremt få menn som tørr å snakke med jenter med mindre de er dritings eller i det minste sterkt beruset. Når jeg er ute ser jeg ofte at tidlig på kvelden sitter som regel gutta i sine grupper og bare skuer på jentene. Jo sener klokka blir jo flere av de tar motet til seg og får ræva over for å snakke med en jente.

Men med det sagt er det selvfølgelig en del som ikke er der for å sjekke, kanskje de er med venner eller dama. Men du kan ofte se det på de hvis du observerer litt, de som sitter på rekke og rad å konstant skuer på jentene er de som ikke tørr. De som sitter å har det morro og ikke ser ut til å bry seg er de som bare er ute for å ha det gøy.

Uansett hva grunnen er så er det bra for de av oss som tørr :)

Selveste

hehe ja er vel som du beskriver det VB. Høres jo veldig teit ut å si "nå skal jeg på byen å sjekke jenter". Har alltid hatt bedre resultater når jeg genuint har det gøy istedenfor å ha all fokus på sjekking. Men lurer egentlig på hvor mange det er som aktivt går på byen for å møte jenter. Tviler på at det finnes noe statistikk på dette.