Kva er bakgrunnen for nicket ditt?

Started by deepArne, November 25, 2011, 00:44:12 AM

Previous topic - Next topic

deepArne

Mange sjakkprogram har deep framfor namnet; Deep Blue, Deep Junior, Deep Fritz, etc. Dette er eit ordspel med bakgrunn i at programmet kan sjå mange trekk fram (djupt). Så når eg speler sjakk på internett er eg deepArne. (Avataren min er Tom Boonen, som er den kjekkaste syklisten eg veit om.)

TopGun

Favorittfilmen min når jeg var liten. Så den ett par ganger i uka sammen med bestekompisen min på den tiden.

Potet

Ønsket å være anonym, og fikk faktisk min inspirasjon fra nicket til Ananas :). En potet er veldig allsidig og kan brukes til så mangt. Da jeg meldte meg inn i dette forumet tenkte jeg at jeg skulle ha et litt symbolsk navn som speiler at jeg har kunnskap på mange områder innen selvutvikling (dvs. f.eks. tips til trening og mote, ikke bare klasssisk sjekking)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stemning

Fra det bergenske utrykket "god stemning" ;) Joda jeg vet at man sier det om stemning andre steder i landet også, men kun i Bergen ropes det ut når alt er på stell og folk koser seg.

Stanley

#4
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Lerum

Hadde ikke peiling på nick, så juicekartongen på bordet.

SpantaX

Et gammelt spansk flyselskap tror jeg.. hatt det i evigheter..

hørte det første gang på Karl&Co - Nyttårsfilmen
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Potet

Tror aldri jeg har vært på et forum der kallenavnene er så random! Virker som halvparten av medlemmene bare velger et navnet på en gjenstand som står på bordet ved siden av dem  :D
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Femininist

Jeg mener det er viktig å sette det folk sier i en kontekst og da jeg kommenterte på de første innleggene var det "viktig" at innlegget sa noe om meg, min bakgrunn og mitt verdigrunnlag. Har ei venninne som kritisererer meg for to ting, det ene at jeg er for feminin, og det andre at jeg av og til er litt for feministisk. Det var et paradoks jeg tenkte litt på da, også ble det bare femininist på kommentarene, og da føltes det naturlig å ha det som nick her. Idag ville jeg sikkert valgt noe annet ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

lamasen


Solskinn

Siden jeg er hobby astronom og elsker stjerner, himmelen og alt som skjer der oppe, har jeg valgt ett navn utifra det.
Leonidene (stjerneskuddsverm) som fikk meg interesert i stjerner. Leonaen utifra Leonidene.

Eh

mitt er noe så originalt som initialene mine.

Dorian Gray

Fra filmen dorian gray. Digget karakteren! Han er en blanding av det jeg aller mest vil være, og det jeg absolutt ikke vil være. Skal lese boka etter hvert :)
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

deepArne

Quote from: Femininist on November 27, 2011, 10:58:31 AM
Jeg mener det er viktig å sette det folk sier i en kontekst og da jeg kommenterte på de første innleggene var det "viktig" at innlegget sa noe om meg, min bakgrunn og mitt verdigrunnlag. Har ei venninne som kritisererer meg for to ting, det ene at jeg er for feminin, og det andre at jeg av og til er litt for feministisk. Det var et paradoks jeg tenkte litt på da, også ble det bare femininist på kommentarene, og da føltes det naturlig å ha det som nick her. Idag ville jeg sikkert valgt noe annet ;)
Klarte faktisk ikkje lese nicket ditt før no! Har alltid trudd det var Feminist... Nok eit eksempel på at vi les heile ord og ikkje bokstavar :P

Stemning

Quote from: deepArne on November 28, 2011, 02:48:38 AM
Quote from: Femininist on November 27, 2011, 10:58:31 AM
Jeg mener det er viktig å sette det folk sier i en kontekst og da jeg kommenterte på de første innleggene var det "viktig" at innlegget sa noe om meg, min bakgrunn og mitt verdigrunnlag. Har ei venninne som kritisererer meg for to ting, det ene at jeg er for feminin, og det andre at jeg av og til er litt for feministisk. Det var et paradoks jeg tenkte litt på da, også ble det bare femininist på kommentarene, og da føltes det naturlig å ha det som nick her. Idag ville jeg sikkert valgt noe annet ;)
Klarte faktisk ikkje lese nicket ditt før no! Har alltid trudd det var Feminist... Nok eit eksempel på at vi les heile ord og ikkje bokstavar :P
looool ditto