Interessant tråd på fitnessbloggen..

Started by Claw, April 26, 2013, 08:59:15 AM

Previous topic - Next topic

Claw

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/til-dere-gutta-om-jenter.20258/

Her er det plass til både alfatom, preben z møller og Rune Reaktiv.

Diskusjonen begynner med førsteposten på side 2.

Sjekk innleggene til torres, Negativ og Rock.

Kommentarer?  :D

Lars GV

Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Koraboros

Rock (som entret diskusjonen på side 5) kjenner jeg igjen fra forumet på sukker.no (med andre nicks). Han har mye kontroversielt å komme med :)

Meauw


Potet

#4
Merkelig nok er det de som klager over at så mange er så dårlig til å diskutere ikke har rent mel i posten selv. Har en VELDIG stor følelse av at Rock ikke har selvinnsikt nok til å se hva han gjør galt i diskusjoner og i det daglige liv som får han til å oppleve så mye rart.

EDIT: Forøvrig kan jeg legge til at jeg er langt bedre til å diskutere over forum enn muntlig, for da kan jeg formulere meg bedre samt få litt bedre tid til å tenke over mine og den andre partens tankerekke. Noen andre som også har det slikt?
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Claw


Lars GV

Quote from: Potet on April 26, 2013, 17:53:01 PM
Merkelig nok er det de som klager over at så mange er så dårlig til å diskutere ikke har rent mel i posten selv. Har en VELDIG stor følelse av at Rock ikke har selvinnsikt nok til å se hva han gjør galt i diskusjoner og i det daglige liv som får han til å oppleve så mye rart.

Akkurat det jeg tenkte også. Det han beskriver skjer rett og slett ikke med folk, det må være mange ganske viktige detaljer som utelates. F.eks det at jenter slang nedlatende ord og fysisk kastet ting på han for å gå i bar overkropp i parken tror jeg er umulig å skje uten videre. Man gjør ikke sånt til en fremmed person som er svær nok til å brekke ryggen din med én arm, uansett hvor trygg du føler deg i en offentlig park. Det er noe som skurrer her.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Potet

Quote from: Lars GV on April 26, 2013, 21:44:00 PM
Quote from: Potet on April 26, 2013, 17:53:01 PM
Merkelig nok er det de som klager over at så mange er så dårlig til å diskutere ikke har rent mel i posten selv. Har en VELDIG stor følelse av at Rock ikke har selvinnsikt nok til å se hva han gjør galt i diskusjoner og i det daglige liv som får han til å oppleve så mye rart.

Akkurat det jeg tenkte også. Det han beskriver skjer rett og slett ikke med folk, det må være mange ganske viktige detaljer som utelates. F.eks det at jenter slang nedlatende ord og fysisk kastet ting på han for å gå i bar overkropp i parken tror jeg er umulig å skje uten videre. Man gjør ikke sånt til en fremmed person som er svær nok til å brekke ryggen din med én arm, uansett hvor trygg du føler deg i en offentlig park. Det er noe som skurrer her.
Helt enig. Jeg tror at han skylder på feil faktorer. Når han snakker om at han blir kastet ut når han går i singlet, så tipper jeg det er fordi singleten dekker til så lite at det ser nnærmest ut som han går i barisen. Det kan også hende at han ellers var kledd dårlig eller oppførte seg på en måte som gjordeat han ble kastet ut.

Episoden i parken kan sikkert være at han så ekkelt på noen jenter / gjorde noe som var veldig ukalibrert, men så mener han at det var det faktum at han var i barisen som hadde utslag for reaksjonen.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stemning

Jeg liker faktisk "Negativ"... Han har noen serdeles gode poenger. Ikke veldig opptatt av å bli likt på forumet, men det virker som om han er mer diplomatisk med de han må forholde seg til i det virkelige liv. Der det faktisk teller.