Ring på fingeren

Started by deepArne, February 29, 2012, 11:46:49 AM

Previous topic - Next topic

deepArne

Quote from: UDA on February 29, 2012, 20:52:29 PM
Du har i det minste god selvtillit :)

Hvis du hadde kunne beskrevet hva dere gjorde sammen litt nærmere kunne det kanskje gitt mer mening for oss utenforstående. Hvem vet? Kanskje du har mer dameskills enn du tør innrømme.
Mine skills på damefronten er som følger: Kan sjekke opp dei fleste jenter eg har god kjemi med. Når eg derimot møter jenter eg faktisk er skikkelig interessert i har eg større utfordringar. Dersom jenter tar kontakt, køddar eg ofte med at dei er forelska i meg. Eg blir overraska når eg av og til har rett. I nerdemiljø er eg kjekkasen, i playermiljø er eg han sære. Eg er veldig utadvendt og open om meg sjølv, men eg likevel litt redd for daygame for ikkje å virke creepy. I situasjonar der mange kjempar om merksemda har eg lett for å melde meg heilt ut, spesielt viss dei ikkje har noko å kome med (er dette reaktivitet?). Elles er eg ofte glad i å vere midtpunktet. Har aldri vore glad i å drikke alkohol og gå på byn, så eg er ikkje heilt komfortabel i settingar som er typisk for sjekking. Mitt hovedproblem er ikkje at eg manglar draget, men at eg derimot møter for få jenter. Dette er litt fordi eg er lat og prioriterer andre ting enn å sosialisere. Vurderer å delta på GodeVibber bootcamp, men samtidig trur eg kanskje Perfekt profil krev mindre innsats. Når det er sagt burde eg klare å lage ein nokolunde sukkerprofil med oppskrifta frå 0330.

deepArne

Og idag tok ho nummeret mitt! Greia er at eg berre er midlertidig tilsett ut april (kan sikkert fortsetje viss eg vil) og eg har snakka om å flytte. Ho skulle reise vekk i fire veker, og difor tok ho nummeret mitt slik at vi kunne halde kontakten dersom eg hadde slutta når ho kom tilbake. Endå eg nesten ikkje har flørta. Av ulike grunnar er eg eigentleg ikkje så interessert (difor eg ikkje har flørta meir), men som vi kom fram til er det alltid bra med jentevener :)

Stanley

#17
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.