Gammel flørt dukket opp :)

Started by ugle, May 05, 2015, 21:24:28 PM

Previous topic - Next topic

ugle

Hei!

Jeg holdt på med en fyr i høst som jeg ble ordentlig betatt av. Han sa ifra ganske tidlig at han ikke var ute etter en kjæreste, men måten han oppførte seg på sa noe annet, eller iallefall i mine øyne. Rett før jul dabbet det av fra hans side. Jeg tok kontakt og initiativ til å møtes et par ganger, men da jeg til slutt aldri hørte noe mer fra hans side, ga jeg rett og slett opp.

Så møtte jeg tilfeldigvis på han på gaten her om dagen. Vi hadde en standard "hvordan går det"-samtale og ok hyggelig tone. Idet jeg skal til å gå spør han om vi ikke skal finne på noe igjen en dag. Og han presiserer flere ganger "hvis du er gira da, si ifra hvis du ikke er gira". 

Så spørsmålet mitt er: betyr dette at han fortsatt er litt interessert? At han vil prøve på nytt? Og skal jeg vente på at han tar kontakt nå, eller kan jeg gjøre det?

Og hvis dere lurer, jeg er selvfølgelig kjempegira!  :) :)

Rusty

Jeg tolker det dithen at han vil ha sex og eventuelt se hvor det går derfra. Mye kan ha endret seg for hans del fra i høst, men det er en reel sjanse for at han er ute etter litt lettvint kos (ikke noe galt i dette om man er ærlig).

Dersom du er gira på forhold og ikke noe knullevennopplegg så ville jeg tatt det veldig rolig fra din side. Møtes ute på date osv. Dersom dere har sex med en gang kan dette ta bort mye av spenningen og interessen fra hans side om han ikke er genuint interessert etter et forhold med deg da.

En ting jeg vil nevne til slutt. Detter er umulig å vite utifra en post, men om han har dårlig selvtillit eller lignende så er det mulig at han bare vil bevise for seg selv at han kan får deg igjen.

piken

Hvis han har sagt at han ikke var ute etter kjæreste så har det nok mest sannsynlig ikke endret seg nå.

Og for egen selvfølelses del så ville jeg vært forsiktig med å involvere meg følelsesmessig med en som har sagt at han ikke er ute etter noe seriøst.

Kanskje han ombestemmer seg, men det er nok av bra fyrer der ute til at du skal satse på en som i utgangspunktet ikke ville ha deg.

ugle

Takk for innspillene deres! Jeg skjønner veldig godt hva dere mener, og trengte nok å høre det for å lande litt ned på jorda igjen.

Ang. han som person så har god nok selvtillit (ikke for mye og ikke for lite). Han er rett og slett en utrolig bra fyr, og det er ikke noe jeg bare sier fordi jeg er interessert i han, det er det jeg får høre av alle som kjenner han. Og jeg vil tro han kan få stort sett hvem han vil. Men ja, godt mulig han bare vil bevise noe for seg selv som dere sier.