Mission: Autowin blir awesome med jenter Part Deux

Started by Andreas GV, September 17, 2012, 17:23:37 PM

Previous topic - Next topic

Mr.Penguin



Andreas GV

Ja, det begynner å bli dårlig tid for dere som har sagt dere er med men ikke har skrevet at dere har fullført enda.. Siste frist er fredag! :)

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

dtn


babyface


Toshi

Jeg har ikke klart oppdraget. :-\

Jeg trodde ikke dette skulle ligge utenfor komfortsonen eller at omgangskretsen min var så død.


Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Toshi

Quote from: Autowin on September 28, 2012, 19:50:22 PM
Hvordan kan dere IKKE greie en oppgave som KUN består av invitasjon, men ikke nødvendigvis gjennomførelse?
Jeg hadde en idé om hva jeg skulle gjøre, men får meg ikke til å gjøre det. Er redd for å få både ja og nei.

Hvem skal jeg lyve til? Det blir enten til meg selv, til forumet eller alle på en gang.

Jeg er glad jeg skrev meg på, siden jeg nå må innrømme at jeg sliter med en så enkel ting. Jeg vet hva jeg vil, det blir bare vanskeligere enn jeg trodde det skulle bli.

ChristianL

Phuh, nesten litt sein til å si fra her, men har vært mye på jobb og lite hjemme i det siste. Men oppdraget er hvertfall gjennomført, i morgen blir det vors hos meg :).

Dancer

Oppdrag gjennomført, vi skal faktisk lage sushi i morgen! :)

Femininist

Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Andreas GV

Kult! Fikser alt etter helgen, skal ha Jentekurs lørdag og søndag, så må nesten prioritere det.

Bra jobba alle sammen! :)

Stanley

.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.