Når ting går litt for fort frem

Started by solstråla, February 26, 2015, 19:58:33 PM

Previous topic - Next topic

solstråla

Datet i 2 uker nå og alt går veldig bra. Vi er fortsatt i bli kjent fasen, men han ønsker gjerne å bli eksklusive allerede.  teamer som kjærester, møte familie medlemmer osv har allerede kommet opp fra hans side.  Det at han uttrykker at han ønsker dette gjør meg ikke noe, men bare redd for at han muligens finner ut at han ikke føler dette likevel. Neste uke skal vi reise bort sammen. Jeg hadde bestemt meg for å ta ting sakte, men vil ikke vise for lite interesse tilbake heller. Hvordan kan jeg si på en riktig måte at jeg ønsker å ta ting sakte ?

Love

Må du si noe?
Som du nevner er det tidlig, og det vi jenter bør lære oss er å slappe av og nye den innledende tiden der han er "på" og vil imponere deg. Det skader ikke å la ham vise seg fram og involvere deg, så lenge du liker ham.
Det du kan sette litt bremser på er egne forventninger, fordi du er redd for å blir skuffet. Altså ta en dag av gangen, og lev ditt liv som vanlig (husk å prioritere andre viktige ting som venner, jobb osv slik at du har flere ben å stå på)
Når dere snakker sammen så tidlig er det helt greit å snakke i generelle vendinger, dvs formidle hva man ønsker i livet uten å låse det opp mot en person. Det er også greit å si "vet ikke" eller "det må jeg tenke på"....
Nyt turen dere har sammen:)

solstråla

Quote from: Love on February 27, 2015, 09:10:09 AM
Må du si noe?
Som du nevner er det tidlig, og det vi jenter bør lære oss er å slappe av og nye den innledende tiden der han er "på" og vil imponere deg. Det skader ikke å la ham vise seg fram og involvere deg, så lenge du liker ham.
Det du kan sette litt bremser på er egne forventninger, fordi du er redd for å blir skuffet. Altså ta en dag av gangen, og lev ditt liv som vanlig (husk å prioritere andre viktige ting som venner, jobb osv slik at du har flere ben å stå på)
Når dere snakker sammen så tidlig er det helt greit å snakke i generelle vendinger, dvs formidle hva man ønsker i livet uten å låse det opp mot en person. Det er også greit å si "vet ikke" eller "det må jeg tenke på"....

Nyt turen dere har sammen:)

Takk for svar 😊 bør bremse ned forventningene litt her ja. Fokusere på alt det positive og at det går fremover.