Hvor god er det mulig å bli?

Started by UDA, July 03, 2011, 21:54:02 PM

Previous topic - Next topic

UDA

Hei :)

Den motivasjonen som har drevet meg til å bruke mye av min tid på jenter er det brennende ønsket om å tilegne meg evnen til å kunne få med meg hvem som helst, fra hvor som helst, når som helst med meg hjem.

I senere tid har jeg forstått at dette er vanskeligere enn antatt. Selv om du er gud i sjekking kan du faktisk ikke klare å få alt du peker på. Det jeg derimot lurer på er om noen av dere der ute kan finne en sånn ca. antatt effektgrad du maksimalt kan ha sammen med jenter hvis du er sykt flink i forføring. La oss bruke et eksempel der det er en gruppe på 10 smellvakre jenter.

Fem er single som i utgangspunktet ikke ute etter noe "hopp-i-høyet"
Fem er i et forhold

Du er gud i sjekking. Hvor mange av dem kunne du valgt å ta med deg hjem? (maks to av gangen, og jentene må ville det selv :P )
10 er 100 % effektgrad.
1 er 10 % effektgrad, osv.

Er hundre prosent mulig (Du kunne tatt med deg hvem som helst av dem hjem)?

PS. Det etiske i dette er ikke tatt med i regnestykket.
PSPS. Hvis spørsmålet er vagt, be meg omformulere meg (:
No brain, no pain - no pain, no gain

VB

Det er lite konstruktivt å tenke på det slik siden dette er situasjons/person avhengig. Du vil aldri kunne få alle jenter du vil ha, noen jenter vil ikke være interessert i deg uansett hva du gjør. Og ang forhold er det enda mer komplisert, det finnes mange jenter der ute som hvis situasjonen byr seg så gir de faen i typen, men det finnes også mange som faktisk er tro mot kjæresten uansett.

Jeg tror de fleste som kommer inn i miljøet misforstår hvor god man kan bli i starten, hovedsaklig fordi mange av de mer "erfarne" personene i miljøet liker å runde opp + lyve for å selge bøker og annet crap. Eller kun fordi de liker å stryke sitt eget ego.

Er det mulig at av 10 damer kunne du fått med alle 10 hjem hvis du var god nok? Helt klart. Er det mulig at av 10 damer så ville ingen av de ha noe med deg å gjøre selv om du var kjempe god, ja men lite sannsynlig. Er det poengløst å spekulere i slike ting siden det ikke hjelper deg på noen måte å bli bedre? Ja.

Å bli god i sjekking gjør hovedsaklig 2 ting,

- Du lærer deg å bli mer attraktiv slik at flere jenter er tiltrukket av deg.
- Du lærer å unngå å gjøre feil slik at du kan lede jentene dit du vil uten å kløne til ting.

Men selv de beste klarer aldri 100%, det er et par som påstår de har 98% suksess (eks. AFC Adam), men trikset deres er at de er blitt veldig gode på target selection (+ runding oppover, ren løgn og de teller nummer som flaker som suksess). Så du kan legge til det som nummer 3 på lista, du blir bedre til å se signaler slik at de jentene du går opp til er ofte jenter som du allerede vet er klare for å bli sjekket opp. Erfaring gjør også at du blir bedre med å vente til riktig øyeblikk før du går inn å snakker med jenta.

Så for å svare på spørsmålet ditt, suksessen din vil variere. Du kan aldri få 100% suksess med jenter. Bare tenk på alle faktorene som er utenfor din kontroll, typen rett ved siden av, familie medlem døde nylig, etc... Det sier seg selv at uansett hvor god du er så vil de situasjonene ikke gå i din favør.

PS. Jeg tror en bedre måte å se dette på er at gode sjekkere kan ikke få hvilken jente de vil, men de kan alltid få seg en ny jente hvis de vil. Du kan fint få ca 100%~ ratio på å dra med deg jenter hjem når du drar ut på byen, avhengig av hvor kresen du er. Men det tar tid å komme seg dit.

VB

Var sent i gaar naar jeg skrev innlegget over saa glemte et par ting jeg burde lagt til.

En ting som er viktig aa vite er at etterhvert som du blir bedre og har hatt mer suksess over tid saa blir det fort mindre viktig for deg aa dra jenter hjem hver helg. Du ender faktisk opp med aa bli mer "jentete" i valgene naar du drar ut, du gaar heller tomhendt hjem enn aa ta med deg en jente du ikke liker. Det er en realitet som det er vanskelig aa forstaa for man faar valgmuligheter, men naar man er kommet dit saa er ikke det aa pule en dame noe maal i seg selv (dette er mer en personlig observasjon, men jeg vet om flere som har endt opp der saa tror ikke det er uvanlig).

Derfor vil de fleste gutter miste motivasjonen lenge for de kommer til slike nivaaer som jeg snakket om over, de faa som kommer dit har som regel enten store problemer med ego hvor de maa stryke sitt eget ego hele tida ved aa faa nye damer. Eller de har funnet seg jobb som instruktor. De fleste andre gutter kommer seg opp til et nivaa hvor de foler de har draget og har faatt nok crazy sex, saa finner de seg en dame og slaar seg til ro.

Saa alt i alt er det fint aa ha motivasjon, men vaer realistisk. Hvis du foler at du feiler hardt hver gang du blir avvist fordi "de skikkelig gode guttene" har 100% suksess saa blir det fort lite motiverende aa gaa ut.

UDA

Quote from: VB on July 04, 2011, 09:48:45 AM
Saa alt i alt er det fint aa ha motivasjon, men vaer realistisk. Hvis du foler at du feiler hardt hver gang du blir avvist fordi "de skikkelig gode guttene" har 100% suksess saa blir det fort lite motiverende aa gaa ut.

Motivasjonen er at jeg etterhvert kan få 100%. Det er vel det som motiverer meg. Det at jeg ikke er der nå gjør meg ingen ting.

I et langsiktig perspektiv ser det ut som jeg kommer til å reise en del. Jeg har nå erfart at jeg ikke takler forhold så godt der jeg kun ser kjæresten mindre enn 3 ganger i måneden. Løsningen på problemet kan bli at jeg alltid kan finne meg en flott jente der jeg er, uansett hvor det måtte være. Helst uten å bruke så mye tid å krefter på det.
No brain, no pain - no pain, no gain