Hvilke studier har de hotteste jentene?

Started by myxomatosis, May 30, 2012, 18:13:27 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Quote from: Autowin on May 31, 2012, 18:00:56 PM
Jeg studerer ikke selv. Men jeg tror de som går legestudie er ganske pene.

Begrunnelse for valget: Tannlegen min er pen (jeg trodde at den nye tannlegen jeg skulle få, var han Afrikanske tynne duden som så rart på meg. Men han skulle tydeligvis bare hente meg, så jeg TRODDE jeg slapp å tenke på å ''holde kameraten nede'', ja, den lever sitt eget liv noenganger, uansett... Men DER satt en 20 år gammel, blond, tynn, modelldeilig tannlege, da tenkte jeg bare; Fakk...)

hun er nok litt mer en 20 år;) Tannlege er en integrert femårig mastergrad utdanning. Forøvrig er min tanlege ganske kjekk :P Han er vel noen og 30.
The Phoenix always rises from the asses

Stanley

#31
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Potet

Quote from: piken on May 31, 2012, 17:57:08 PM
Quote from: Potet on May 31, 2012, 17:41:36 PM
Quote from: piken on May 31, 2012, 16:08:42 PM
Quote from: Potet on May 31, 2012, 00:32:04 AM
Med en slik uttalelse vil jeg tro du går på Dragvoll, piken? :)

You got me! Går der riktignok ikke nå lenger, men har gått. Palestinaskjerf og conversesko - der har du meg.

Har aldri helt hatt sansen for folk med allværsjakker ...
Imponerende at du klarer å dra 10.000 (?) studenter under samme kam - langt ifra alle gløsinger bruker allværsjakke eller har dårlig stil. På Dragvoll du derimot mye rat :p

Haha. Men var det ikke det denne tråden var til for da, å dra alle over en kam? Jeg elsker å generalisere! Men hvis du mener du ikke er en av de streite og dølle gløsingene - så skal jeg ta deg på ditt ord for det :) (Det finnes jo alltids den uslepne diamanten blant alle gråsteinene .. )
Pff, det er dragvollingene som er gråsteiene - eller rettere sagt gråstein med palestinaskjerf og converse-sko, det vet alle som studerer eller har studert i Trondheim :p.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Roman

Quote from: kastanje on May 31, 2012, 12:11:10 PM
Samfunnsvitenskapelig fakultet.

haha..Og jeg som trodde det var Sosialistisk venstreparti  ::)
Be like water my friend.

Carebear

Tja, legestudiet i oslo har ikke så veldig mange hotte jenter synes nå jeg. Trekker dog opp at de er veldig skarpe (bortsett fra noen)!
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Roman

Quote from: Andy GV on May 31, 2012, 19:08:12 PM
Tja, legestudiet i oslo har ikke så veldig mange hotte jenter synes nå jeg. Trekker dog opp at de er veldig skarpe (bortsett fra noen)!

Ja, jeg liker også jenter som kan løse likningene som jeg sliter med :)
Be like water my friend.

Zervs

Blir veldig generelt, men gjennom venner har jeg sett mange fine jenter som studerer psykologi.

Femininist

Quote from: Potet on May 31, 2012, 17:41:36 PM
Quote from: piken on May 31, 2012, 16:08:42 PM
Quote from: Potet on May 31, 2012, 00:32:04 AM
Med en slik uttalelse vil jeg tro du går på Dragvoll, piken? :)

You got me! Går der riktignok ikke nå lenger, men har gått. Palestinaskjerf og conversesko - der har du meg.

Har aldri helt hatt sansen for folk med allværsjakker ...
Imponerende at du klarer å dra 10.000 (?) studenter under samme kam - langt ifra alle gløsinger bruker allværsjakke eller har dårlig stil. På Dragvoll du derimot mye rat :p

Man må jo ha på seg allværsjakke om en skal innom gløs, har en på seg no annet får en rare blikk...
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

phalle

Quote from: Ananas on May 31, 2012, 23:47:28 PM
De styggeste jentene er i alle fall på HF. Usj.

Uenig! Her er riktig nok HF og Ped slått sammen, men det er ufattelig mye pent! Språkfag og kommunikasjonsfag har så mye søtt og sjarmerende. Men kan hende det bare er fordi det er på Sørlandet...

Stanley

#39
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Carebear

- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].