jente fra nettet som vil treffes

Started by fri90, November 27, 2013, 10:29:26 AM

Previous topic - Next topic

fri90

Har en jente jeg har pratet med lenge som jeg traff først på møteplassen. Vi har aldri møttes før men det har vært et tema. Det var egentig meningen at vi skulle møtes om 2 uker men da jeg snakket med henne sa hun at hun hadde vist noe annet hun måtte gjøre da, men at vis hun kunne ta med sønnen sin på 5 år så kunne hun komme denne helgen. Jeg sa jeg var skeptisk fordi jeg bor på kollektiv men hun mente det ikke gjorde noe. Jeg sa at jeg bare hadde en madrass i tillegg til seng og at han kunne ligge på den og det var greit. Men når jeg brukte unnskyldingen omat da måtte hun ligge i samme seng som meg så sa hun at hun ikke delte seng med noen hun ikke var sammen med. Jeg tenker det er litt rart siden hun investerer så enormt å komme til meg. Hun bor på 6-7 timer unna meg. Hva tror dere? Er hun kin og tror dere det at hun ikke vil ligge i samme seng som meg bare er for å ikke virke slutty?

Lisa

Hun er nok keen om hun tar med seg sønnen sin over halve landet for å besøke deg, selv om jeg personlig ville vært litt skeptisk til en slik situasjon.

I forhold til senga så ordner det seg på et vis. Hun vil kanskje ikke love ut noe hun ikke kan holde. Kan være sønnen nekter å sove uten mamman sin ved siden av etc. Også kan det bli rimelig kleint å sove i samme seng med en femåring rett ved siden av.

Om hun skulle komme så kreves det litt mer tilrettelegging enn om hun hadde kommet alene. Barn kjeder seg fort. Jeg anbefaler Leos lekeland.

fri90

Ja jeg er veldig skeptisk og det virker litt desp etter min smak..

Ja det må jo bli noe sånt. Vet ikke om de har leos lekeland i trondheim da, men kanskje bowling eller noe sånt?
Er det mulig å skape tiltrekning i det hele tatt med en unge sammen med oss hele tiden? Tips om hva jeg kan gjøre
i den situasjonen vis jeg takker ja til det?

Ole GV

Tipper det er to ting som kommer til å bli avgjørende ift til videre eskalering for henne etter den helgen

1. Tiltrekning til deg
2. Om du fungerer bra sammen med sønnen hennes

Kjøp Andreas sin bok om du ikke har den, for å lære om tiltrekning :)
Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

Lisa

Quote from: fri90 on November 27, 2013, 10:59:58 AM
Ja jeg er veldig skeptisk og det virker litt desp etter min smak..

Ja det må jo bli noe sånt. Vet ikke om de har leos lekeland i trondheim da, men kanskje bowling eller noe sånt?
Er det mulig å skape tiltrekning i det hele tatt med en unge sammen med oss hele tiden? Tips om hva jeg kan gjøre
i den situasjonen vis jeg takker ja til det?

Det er på tiller ved city syd.

fri90

Jeg har boka til andreas og bruker den flittig :)
En ting er nå lyst delen han snakke rom, men lov delen. Vet ikke om jenta føler nok lov til å eskalere når sønnen hennes er der.

Anugita

Ehm... Helt ærlig synes jeg dette virker som ei som er uansvarlig, og ute etter en far til ungen sin faderlig fort. De aller fleste aleneforeldre lar ikke ungen møte daten før de er sikre på at dette er en de kommer til å satse på. Glem hele greia er mitt tips.. Og det er ikke lett å eskalere eller gjøre  noe som helst med en 5-åring hengene i skjørtene til mammaen sin.

fri90

Ja det virker litt rart, men jeg får tenke på det...
Evt tror du hun lar seg eskalere med siden hun allerede er så på eller hva tror du er hensikten med det?
Bekreftelse?

Ole GV

Hun virker jo litt desperat om hun tar med sønnen sin første gangen, hjem til deg..
Tipper at hun ikke kommer til å eskalere med deg da. Uansett om hun vil, kommer det antagligvis senere frem en slags negativ følelse hos henne senere som ikke kommer til å gagne forholdet deres spesielt godt.

Foreslår om du har lyst til å møte henne at du forteller henne at du vil møte henne alene første gangen, ikke fordi du er useriøs eller noe sant men fordi du rett og slett synes det er litt for tidlig :)
Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

Unloved

Dette høres litt rart ut, egentlig....
Tar hun virkelig med seg et 5 år gammelt barn på 6-timers reise bare for å møte en date? Introduserer hun alle hun ligger med til sønnen eller what the...?

Jeg kan forstå at det kanskje ikke er så lett med barnevakt osv, men dette er jo noe hun burde ha tenkt på før hun begynte å nett-date.
Hvis du liker henne anbefaler jeg deg å vente til hun får barnevakt, hvis du er usikker på henne anbefaler jeg deg å droppe henne. Hun høres ikke akkurat så skarp ut.

Claw

Dette høres så spess ut at jeg skjønner ikke at du seriøst vurderer det en gang. Ta med seg sønnen sin til kollektivet ditt, 6-7 timer unna, første gang dere møtes?


Skjelven

X2 til første poster. Drit i kjerringa og dra heller ut fredag lørdag

fri90

Har gitt henne beskjed og hun godtok  det .

fri90

Pratet ed hun igjen i går og samtalen gikk slik.

Meg
finn en helg i januar.
Hun
For å besøke deg?
Hun
Kan komme i helga.
meg
da sier vi det:)
hun
Passer det?
ja
ja
hun
Good  gleda meg, mdn ikke så mye du...

meg*
Blir knall å endelig treffe deg
meg
ta md noen filmer
hun
Filmer?
meg
jalov actually vis du
hun
Har ikke den
meg.
finner  noe på netflix
hun
Ok. Greit jeg tar dagbussen til Trondheim på torsdagen?
hun
Eller nattbussen?  siden jeg så nå at jeg skal til legen.
meg
Ja. må bar vite når du kommr og hvor leng du blir
hun
Ok. Venter du annet besøk?
meg
nei. bli til sødag du
hun
Tenkte til søndagen? Jeg kan heller komme på ettermiddag til Trondheim på fredagen om det er bedre?  Hva syns du?
meg
kom på torsdagen.
Hun
Men da må jeg kanskje dra på nattbussen. Siden jeg skal til legen.
meg
skal møte deg på stasjoen og ha oe varm mat klar ."noe"
hun
Aw søte du er
meg
klart det
hun
Blir artig.
Hun

Skal vi rocke Trondheim
Hun
Er du en gentleman?
Meg
kommer ann på deg^^
Hun
Hm ok spanderer du på jenta eller må man forvente å betale selv?
Meg.
mat fikser vi hos meg.

Hva tenker ere om samtalen? Hun kommer forresten alene. ( håper jeg)

zodd

Jeg tenker at hun forventer å bli spandert på. Dette kan bli dyrt ;)