jente fra nettet som vil treffes

Started by fri90, November 27, 2013, 10:29:26 AM

Previous topic - Next topic

Jungeldyret

Glad det ikke er jeg som skal møte jenta :)

Skjelven

Skjønner ikke at du vurderer det engang. At hun vurderer å t med kidden, reiser så langt, pjatter om spanderinga etc. Hun kan umulig være helt frisk. Dropp hu å dra heller ut i helga.

Så deg foresten studio på fredag, virka som du jobba bra for å bli bedre ! Du åpna faktisk ei venninne av meg når vi sto i baren, tøft gjort når vi sto 2 gutter og ei jente. Fortsett med det så får du resultater! hva var greia med de 2 kompisene du hang litt med?

Lars GV

Hva er egentlig intensjonen din?

Er du åpen for noe langvarig, eller er du først og fremst ute etter sex?
Dere har ikke møttes enda engang og det har vært mye jobb for begge og bygget seg opp mye forventninger og ansvar (tenker spesielt på ungen da). Vil arbeidet, tiden og pengene matche intensjonen din?
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

fri90

Vel. hun skal få mat men gidder ikke spandere byturen på henne. Men hun virker klar? Tror du jeg kan få sex?

fri90

Quote from: Skjelven on December 02, 2013, 14:45:14 PM
Skjønner ikke at du vurderer det engang. At hun vurderer å t med kidden, reiser så langt, pjatter om spanderinga etc. Hun kan umulig være helt frisk. Dropp hu å dra heller ut i helga.

Så deg foresten studio på fredag, virka som du jobba bra for å bli bedre ! Du åpna faktisk ei venninne av meg når vi sto i baren, tøft gjort når vi sto 2 gutter og ei jente. Fortsett med det så får du resultater! hva var greia med de 2 kompisene du hang litt med?
Hyggelig tilbakemelding! Hvem var det? Var det hun fra krsand, eller hu som hadde type eller hun som var blond og litt for full? De jeg hang med er en fst gjeng jeg går ut med, ganske flinke og lærer en del av dem i forhldt til kroppspråk og posisjonering. Hiv deg gjerne med i helga :)

Quote from: Lars GV on December 02, 2013, 15:33:03 PMHun vet jeg ikke er ute etter noe seriøst og dessuten bor hun i Ålesund så alt or langt for noe seriøst uansett. Fin trening for meg å li bedre å skape spenning også.  Har ikke tenkt å bruke noe mer penger når hun kommer en vanlig. Ungen er nok ikke med.
Hva er egentlig intensjonen din?

Er du åpen for noe langvarig, eller er du først og fremst ute etter sex?
Dere har ikke møttes enda engang og det har vært mye jobb for begge og bygget seg opp mye forventninger og ansvar (tenker spesielt på ungen da). Vil arbeidet, tiden og pengene matche intensjonen din?

Anugita

Drop it like it's hot!
Hun leter etter en sugardaddy. Ja, du får sex men bare om du spanderer nok og ungen ikke er med.

fri90

hahahaahah! Hu ville ut begge kveldene for å danse og det fikk hun gjøre på fredag så sa hun at hun kunne stikke ut uansett på lørdag mens jeg var hjemme.  Enkelte folk altså :p Fasinerende

Potet

Hun er tydeligvis ute etter en barnevakt og gratis Trondheimstur. Gleder meg til å høre hvordan det går!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

fri90

Hun har ikke ungen med seg da, men ja blir spennende å se. Hun bestemte seg vist for å sjekke på inn på et hotell i stede da jeg sa at jeg ikke ville ut begge kveldene.

Greeneyed

Tror du skal være glad hun heller bor på hotell. Det høres litt spesielt ut, dette! Men det blir spennende å se. Kanskje hun er annerledes i virkeligheten ..? Er lov å gi det en bitteliten sjanse (men pass på verdisakene dine!).

fri90

eneste hun kan ta er oppvasken. Har ikke så mye verdisaker.

Anders GV

Som Lars lurte på, hva er egentlig intensjonen din?

fri90


Skjelven

Quote from: fri90 on December 02, 2013, 17:05:40 PM
Quote from: Skjelven on December 02, 2013, 14:45:14 PM
Skjønner ikke at du vurderer det engang. At hun vurderer å t med kidden, reiser så langt, pjatter om spanderinga etc. Hun kan umulig være helt frisk. Dropp hu å dra heller ut i helga.

Så deg foresten studio på fredag, virka som du jobba bra for å bli bedre ! Du åpna faktisk ei venninne av meg når vi sto i baren, tøft gjort når vi sto 2 gutter og ei jente. Fortsett med det så får du resultater! hva var greia med de 2 kompisene du hang litt med?
Hyggelig tilbakemelding! Hvem var det? Var det hun fra krsand, eller hu som hadde type eller hun som var blond og litt for full? De jeg hang med er en fst gjeng jeg går ut med, ganske flinke og lærer en del av dem i forhldt til kroppspråk og posisjonering. Hiv deg gjerne med i helga :)

Cash is king baren, tidlig på kvelden. Rød top, du spurte om motivet på skjorta. Bestilte vann etterpå :)
Skjønner, takk for tilbudet, holder litt lav profil. Kanskje en annen gang! :)

fri90

Åja hun ja :) Drikker bare vann på byen. La du merke til noe jeg burde jobbe mere med når du først opp serverte meg?