Jomfru i Nød

Started by VB, October 31, 2011, 14:28:33 PM

Previous topic - Next topic

VB

Det var ikke noen traad paa denne enda, men regner med at folk her inne har faatt det med seg.

http://www.kjendis.no/jomfru/

Personlig synes jeg det er en latterlig gjeng med folk de har tatt inn for aa hjelpe han, tror de kunne funnet mye mer kvalifiserte folk enn den gjengen de lister opp.

Fra DB:
QuotePå sin vei til å bli damemagnet får Kim blant annet hjelp av superbloggeren Voe, kampsportutøver Kai Eriksen, partyfikser Sverre Goldenheim, stylist Erlend Elias og komiker Sigrid Bonde Tusvik.

vinnersmilet

Utseendemessig er det ingen grunn til at han fyren skal forbli urørt. Tipper kjendisfaktoren uansett vil fikse alt for han. Jeg tror ikke jeg har lest om en eneste halvkjekk og oppover realityshowdeltager som ikke har fått masse tilbud i etterkant, dermot har jeg lest om mange som har fått det. Hvor reelt dette er - det å si det er jo fordelaktig i seg selv - er ikke lett å si.

Eh

Jeg reagerte også på at ingen av de kjente gutta i pua-miljøet er blitt spurt om å hjelpe han, men ut i fra første episode å bedømme blir dette finfin underholdning :)

Stanley

#3
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eh

Episodene blir publisert hver fredag. Neste episode vil være ute 4. november, ja.

Quirky

Haha, fyren er jo rå! Gleder meg til å se hele denne serien.

Claw

Fet fyr! Ønsker han alt godt.

Stanley

#7
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Femininist

Quote from: Adriwen on November 14, 2011, 19:58:01 PM
Kan noen komme med datoene fremover for når dette vises?

Quote from: Eh on October 31, 2011, 19:04:45 PM
Episodene blir publisert hver fredag.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Chuck Baz

Liker denne serien, mannen latterligjør jo det "kule" kjendisnorge!

Stanley

#10
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

mortenoe

Quote from: Adriwen on November 14, 2011, 20:26:11 PM
Quote from: Femininist on November 14, 2011, 20:03:42 PM
Quote from: Adriwen on November 14, 2011, 19:58:01 PM
Kan noen komme med datoene fremover for når dette vises?

Quote from: Eh on October 31, 2011, 19:04:45 PM
Episodene blir publisert hver fredag.

Er altså Episode 3, eller 4 ute nå?

Alt du trenger vite står her http://www.kjendis.no/jomfru/

Syns det er en morsom serie :)
Er du klein eller?

Stylish

"Gå med susp og tannbeskytter på byn"
hahahahahhahahaha

Stemning

Foreløpig skuffet over dette programmet, det som kunne vært skikkelig kult blir bare døvt og useriøst på feil måte for meg. Skulle vært litt mer knyttet opp til virkeligheten og hva som faktisk funker, og ikke 99 % tull som det er nå. Kanskje det tar seg opp..  :-\

Stanley

#14
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.