Hva er det beste komplimentet du har fått?

Started by Tingles, June 16, 2013, 22:48:15 PM

Previous topic - Next topic

Tingles

I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Koraboros

Jeg vet ikke. Jeg får jo komplimenter innimellom, men jeg bryr meg vel ikke nok til at jeg husker på de.

Stemning

Jeg husker nok ikke det beste men jeg ble fortalt av en jente at hun elsket stemmen min. Det var fint, stemmen bruker jeg (for) mye.

Hovmesteren

"Har noen fortalt deg at du ligner sinnsykt på Justin Bieber?" - Om dette er positivt eller negativt kan jo diskuteres  8)




"People rarely succeed unless they have fun in what they are doing" - Dale Carnegie.

Habbi


Lisa

Det er vel den berømte "wow!" som kommer i diverse sammenhenger ;)

Potet

Jeg får mest komplimenter på det ytre. Det jeg får hørt mest om utseendet er at jeg er generelt er kjekk, altså lite spesifikt om utseendet. Vet ikke helt om jeg skal ta det som et god tegn eller ikke. I alle fall bedre å bli kalt kjekk enn søt. Ellers får jeg ofte komplimenter fra begge kjønn for klestilen min, og da særlig klokken og dressen min.

Når det kommer til personlighet får jeg oftest høre at jeg er engasjert (gira), positivt og lett å bli kjent med/underholdende. Det fineste komplimentet jeg har fått om personlighet er at jeg "har den største personligheten han hadde møtt"

Generelt er nordmenn alt for dårlige til å gi komplimenter! Gi et genuint kompliment til en random og du vil se at du lyser opp dagen til personen.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stanley

Jeg setter ikke personlig pris på komplimenter jeg får i form av rene ord.

Det største komplimentet jeg har fått må nok være da en kjent norsk kjendisjente jeg møtte på et hotell i utlandet, var så villig og tilgjengelig til å snakke med meg, i tillegg til å ta kontakt med meg fra/av eget initiativ (1 gang), og strøk armen min under samtalen.

Et kompliment kan være en handling (i/etter), eller som et rent biprodukt av handlingen som utføres. Det MÅ ikke være ord.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

dagligvare

Har blitt kalt "den kjekkeste mannen her inne" på utesteder - "en utrolig vakker mann" - "du har verdens fineste øyne" skryt skryt.

Ser helt normal ut for øvrig.

Solskinn

Da selvtilliten var på bunn, syns jeg det var kleint å få komplimenter.
Når selvtilliten nå er større, tar jeg imot med glede og nyter hvert eneste kompliment jeg får.
De beste er går på personligheten min, fra de som kjenner meg godt. Venner, familie som gjør små ting for meg som jeg setter pris på. Nye dater som gir komplimenter som er personlige og ikke kun på fysikken min.

Dorian Gray

Siden jeg er så fokusert på selvutvikling og på å alltid forbedre meg selv, er det beste komplimentet jeg kan få "Wow! Du har jammen forandret deg siden sist" av folk jeg ikke har møtt på en stund :)
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Apekatt

Før var jeg søt, nå får jeg høre at jeg er kjekk og det er jo artig 8)

Stanley

Hvorfor er det EGENTLIG så galt å bli kalt søt?
Rent utenom at det assosieres med små babyer, hunder, og eventyr fra barndomstiden.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Greeneyed

#13
Vel, har jo han på gamlehjemmet som hver dag forteller meg at jeg er vakker og at han gjerne skulle hatt meg som kjæreste ...  :P Nei, egentlig er jeg ikke så glad i komplimenter, jeg synes det er hyggelig, men klarer ikke å respondere ordentlig.

Jeg vet ikke akkurat hvilket kompliment jeg har fått som er best, men ei i kollektivet mitt ga meg et kort hvor hun hadde skrevet at hun er glad for at hun bor med meg og at jeg gjør hver dag bedre - det varmet veldig. En kamerat har sagt "du er den eneste som gjør meg sånn!" (barnslig, morsom og hyper).

Egentlig får jeg flest komplimenter for utseendet, men de jeg liker best av dem er bare sånn "du er så søt/pen/fin" etc, ganske sånn standardkomplimenter.

piken

Jeg fikk et kompliment som var at jeg var flink til å gi andre komplimenter - det var ganske hyggelig at noen la merke til det :)