Steriotypi

Started by UDA, October 31, 2012, 12:38:51 PM

Previous topic - Next topic

deepArne

Quote from: UDA on November 02, 2012, 08:34:03 AM
Er snart ingeniør selv, og merker at enkelte finner dette høyst kjedelig hvis jeg nevner dette på byen (vanligvis jenter med lav utdannelse). Når jeg leser i aviser, innlegg som f.eks. http://www.0330.no/2012/10/frste-gangen-en-jente-ser-deg-eller.html, ol. er det ingeniøren som til stadig er den kjedelige og dumsnille mannen ingen vil ha.
No er ikkje eg ingeniør, men har realfagsutdanning og jobbar i eit teknisk yrke. Min erfaring er at jenter heller blir imponert, framfor å kategorisere meg som kjedelig når eg forteljer kva eg driv med. Personlig er eg ikkje så glad i det heller, då eg synes jenta tillegger meg altfor høg verdi. Eg liker best å omgås folk som synes eg har same verdi som dei og visa versa (litt knotetet forklart).

deepArne

Quote from: lily on November 02, 2012, 11:50:29 AM
Jeg lurer litt på hva dere legger i å forstå ting; er det slik at dersom en jente(ev. gutt) ikke vet mye om det dere driver med så er det uinteressant? Eller kan man ha en interessant samtale med noen der man må "ta samtalen ned" på et nivå der det er mulig for henne å forstå? Personen som er håpløs i matematikk kan jo ha doktorgrad på et annet fagfelt ;)

Det kan jo være veldig spennede å snakke om noe andre virkelig er engasjert i, gitt at man har en viss evne til refleksjon og logisk tenkning  :)
Det er akkurat evnen til refleksjon og logisk tenking som avgjer om du er interessant for meg eller ikkje. Viss du les treningstips i Dagbladet eller synes Anders Behring Breivik bør få dødstraff er det ein god sjanse for at du ikkje går så godt overeins med meg. Å ha ein livsstil som ikkje er i samsvar med overtydingane dine er heller ikkje noko som tiltaler meg. Det kan du gjere ved f.eks. kombinere materialistiske verdiar med låg inntekt. Slike menneske har eg i stor grad vore skjerma for i universitetsmiljøet, men eg blir stadig overraska over kor mange dei er i mitt nye sosialiseringsprosjekt.