Tønsberg noen?

Started by TRStones, August 19, 2014, 21:20:41 PM

Previous topic - Next topic

Josep_

Hva blir det til, folkens? Jeg endte forresten opp med å flytte til Sandefjord, og ikke Tønsberg. Men er fortsatt med til tønsberg.

Bozzern

Er det mulig å være med om man ikke er 20 år enda? Noen utesteder i tbg som er 18?  ::)

Gillie

Hva med nå til helgen, den 3-5 juli. Jeg kan godt joine Sandefjord en dag også. Jobber hver dag til kl18. Helger er kanskje mest ideelt. Det er et sted som heter "Stag", der er det 18 års grense, ellers er det vel bare 20 + på de andre stedene.

Hvis det er stemning kan vi samles hos meg for en pep-talk før vi drar ut. Bor 3 min fra byen/brygga.

Tilfredshet  dreper begjæret

Avocadojenta

Og ja, bozzern, STAG er 18 årsgrense. Kommer vi ikke inn på de andre, går det alltids å finne på et elr annet. Tror ikke det er 20 på alle utesteder :)

Kjetil GV

Vurderer å ta turen til tønsberg i morra kveld. Blir det tur ut på noen andre?
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Avocadojenta

Skal dere ut i dag? PM meg :)

Josep_

Vurderer det sterkt. Sendt deg pm.

Krapyl

Hei!
Er ny på forumet!

Holder til i Sandefjord, men drar stadig ut i Tønsberg. Er med både ukedager og helger frem til utelivet her blir dødt hvertfall.
Hvis noen hadde vært interessert i å prøvd litt day game, så si gjerne i fra!

25 år

Josep_

Quote from: Krapyl on August 12, 2015, 19:42:21 PM
Hei!
Er ny på forumet!

Holder til i Sandefjord, men drar stadig ut i Tønsberg. Er med både ukedager og helger frem til utelivet her blir dødt hvertfall.
Hvis noen hadde vært interessert i å prøvd litt day game, så si gjerne i fra!

25 år

Ja takk! Jeg bor i Sandefjord selv og trenger virkelig trening!

Krapyl

Quote from: Josep_ on August 12, 2015, 21:27:40 PM
Quote from: Krapyl on August 12, 2015, 19:42:21 PM
Hei!
Er ny på forumet!

Holder til i Sandefjord, men drar stadig ut i Tønsberg. Er med både ukedager og helger frem til utelivet her blir dødt hvertfall.
Hvis noen hadde vært interessert i å prøvd litt day game, så si gjerne i fra!

25 år

Ja takk! Jeg bor i Sandefjord selv og trenger virkelig trening!

Herlig, jeg også! Hva tenkte du? Day game/night game/begge? ;) Noen dager som passer bedre enn andre?
Har nettopp flyttet tilbake til Norge, og er ganske fleksibel. Vi kan jo møtes over en kaffe eller noe?

Josep_

Begge deler igrunn. Men jobber som personlig assistent og har vakter litt i hytt og pyn, pluss at jeg har ei datter på overnatting et par ganger i uke. MEN, jeg kan være ledig i morra ettermiddag/kveld denne uka.

Sender deg en pm med min facebook og e-postadresse.



Josep_

Tusen takk til krapyl som hjalp meg å komme ut av komfortsonen min :)

Kjetil GV

Vurderer Tønsberg i dag. Noen som skal ut?
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Krapyl

Må desverre sitte barnevakt i kveld. Ellers er jeg med både ukedager og helger. Uansett om kun er for et par approacher . Litt handling er bedre enn ingen handling! Kult om vi hadde vært mange nok og fått til et fast møte

Josep_

Quote from: Måka on August 15, 2015, 16:27:06 PM
Vurderer Tønsberg i dag. Noen som skal ut?

Jeg passe på dattera mi som er på overnattingsbesøk. Ellers er jeg med når jeg kan! Prøver gjerne om dagen også! Og jeg er enig med krapyl, kult om vi kunne fått til noe regelmessig.