Utsatt for utsettelser.

Started by Spot, September 12, 2012, 16:45:25 PM

Previous topic - Next topic

Spot

Hei igjen, gjengen. :-D

Jeg er fantastisk på ikke å finne ting i søkefunksjonen, så altså: Jeg har god kontakt med jenter generelt, men opplever i mange tilfeller at de velger å utsette å møte meg til 1.meet. Type; -etter å ha avtalt tidspunkt - "det kan hende det ikke passer likevel, vi får kanskje besøk i kollektivet" eller i den gata.
Hvorpå jeg tenker: "faen, dette hadde jeg gleda meg til!", men svarer ca "aight"-ish.

Jeg tror selv at jeg ikke er nok "på", Men jeg vet heller ikke hvordan jeg skal signalisere at jeg syns det er kjipt, uten å whine. Eventuelt noe jeg gjør feil i forkant, men jeg får jo avtalt et tidspunkt.

Noen tanker om hvorfor dette skjer? noe jeg heller burde svare, og hva kan jeg gjøre bedre?

- Spot.

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Spot

Takk for at det ble oppklart, det slo meg nemlig som en bombe...

Anyway. Jeg hadde håpet på litt mer konstruktive svar.  :P

Stanley

#3
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eh

Autowin har nok mye rett i det han sier her.

På sånt hadde jeg svart at hun får si i fra når det passer og så latt tankene mine gå videre til neste jente :)

--WTF?--

Har ikke noe annet forslag enn at du øver deg på å lese kroppsspråk etc. helt i begynnelsen, så du vet om de virkelig er interessert eller ikke, før dere avtaler noe. Det kan hende du har noen egenskaper eller en utstråling som gjør at de føler det er vanskelig å si nei ansikt til ansikt, men at de ombestemmer seg siden. Men det er strengt tatt deres eget problem, og ikke ditt.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

dagligvare

Quote from: Spot on September 12, 2012, 16:45:25 PM
Hei igjen, gjengen. :-D

Jeg er fantastisk på ikke å finne ting i søkefunksjonen, så altså: Jeg har god kontakt med jenter generelt, men opplever i mange tilfeller at de velger å utsette å møte meg til 1.meet. Type; -etter å ha avtalt tidspunkt - "det kan hende det ikke passer likevel, vi får kanskje besøk i kollektivet" eller i den gata.
Hvorpå jeg tenker: "faen, dette hadde jeg gleda meg til!", men svarer ca "aight"-ish.

Jeg tror selv at jeg ikke er nok "på", Men jeg vet heller ikke hvordan jeg skal signalisere at jeg syns det er kjipt, uten å whine. Eventuelt noe jeg gjør feil i forkant, men jeg får jo avtalt et tidspunkt.

Noen tanker om hvorfor dette skjer? noe jeg heller burde svare, og hva kan jeg gjøre bedre?

- Spot.

Her er ikke jenta komfortabel med å møte deg. Du skriver ikke i hvilke situasjoner det gjelder. Er det jenter du kjenner fra før, jenter fra internett, jenter du har truffet på byen - hva? Forskjellige situasjoner gir forskjellige svar.



piken

Jeg har selv vært en jente som har gitt mye avslag i siste liten når jeg har avtalt første date med en fyr. Grunnene har vært mange, men generelt har årsaken for det meste ligget hos meg selv fremfor hos gutten. Som f.eks at jeg egentlig er litt mer keen på en annen og det føles ikke riktig, datingangst og at jeg innbiller meg at fyren er for bra for meg (dårlig selvtillitt).

Det jeg tror du kan gjøre for å minske risikoen for avslag er å la jenta bli litt tryggere på deg og situasjonen dere møtes i. Blir dere kjent over nett kan du forsøke å vente litt lenger med å avtale date hvis du til nå har spurt veldig tidlig, og også forsøke å spille ballen over til henne for å teste interesse (mange folk kan finne på å si ja når de blir spurt direkte for så å avlyse i siste liten, selv om de egentlig ikke er interessert - fordi det er lettere å finne på en unnskyldning i siste liten enn å avvise direkte). Det kan eventuelt være at du må endre hva du faktisk ber jentene med på og selve måten du spør. Her får du mange tips i 0330-bloggen.

Og ja, Autowin har nok rett i at det er en "snill" måte å avvise på, men det svarer jo likevel ikke på årsaken til at de avviser. Og det er jo først når man finner årsaken til et problem, at det er lettere å finne en måte å løse det på.

Er det ingen av jentene som har hatt lyst til å ta en reincheck?