Uten jobb og ingen tidligere forhold

Started by Ocean, August 21, 2014, 19:22:16 PM

Previous topic - Next topic

Ocean

Hei. Jeg er ute etter råd. For en tid tilbake møtte jeg veggen i arbeidslivet pga stress. Er rundt 40 år.  Er på vei tilbake nå. Har heller ikke hatt noen langvarige forhold med jenter.

Har hatt noen match på tinder. En av matchene avviste meg da hun fant ut at jeg ikke har jobb for tiden. En annen som virket interessert forsvant etter at hun fant ut at jeg hadde vært singel nesten hele livet.

Hva skal man si? skal man lyve? Hvordan komme forbi disse hinderne.

Love

Kommer vel an på hvordan man sier ting. Jeg ville sagt at jeg var midt i et karriereskifte. Mange kommer til et punkt der de innser at yrket de har valgt ikke lenger har noen apell eller er i konflikt med andre verdier i livet, og man ønsker en ny retning. Vinkle det positivt, uten å si for mye. Vokt deg for å klage, eller komme med negative utsagn i en tidlig dating fase. Snakk heller om sånt du brenner for og som du liker:)

Ocean

Takk for det. Hva med det å ha vært singel siste 20 årene? Hvordan forklare dette uten at interessen svikter? Har vært sjenert overfor jenter og ikke vært flink med sånt. Har også stresset mye i jobbsammenheng og satset på karriere. Har derfor ikke hatt noe energi igjen til det private.

river

Du må begynne å trene. Det er en fin måte å starte på å bygge seg selv opp igjen.

Love

Vært gift med jobben (ikke unnskyld deg)
Tren på triksene du lære her og på bloggen. Fokuser på å skape spenning tidlig, slik at hun får lyst på deg.
Og tenk gjennom hva du ønsker i ditt liv, still spørsmål til damene (vis interesse og speil det dere har felles, finn ut hva dere begge liker) tenk muligheter:)