Dama til

Started by kastanje, November 25, 2011, 22:12:00 PM

Previous topic - Next topic

kastanje

Noen som har sett programmet til Live Nelvik hvor hun "tester ut hvordan det er å være dama til ulike kjendiser"?

Jeg så første episode i går fordi jeg kjedet meg, og ble overrasket over hvor morsomt det var. Nå har jeg nettopp sett fjerde (og hittil siste) episode. Selv om ting blir satt på spissen og er fake tvers i gjennom synes jeg det er en slags ektehet og sjarme i det, og sikkert noe å lære også.

I tillegg synes jeg det er spesielt gøy å se hvordan Live klarer å være troverdig og oppriktig interessert i de veldig ulike mennene.

Også gøy å se hvordan mennene takler det når hun gjør disse rare tingene sine.

Noen som har noen tanker? Kunne du vært typen hennes? Hvordan ser du på deg selv som kjæreste og hvordan er drømmekjæresten?

Torstein

Quote from: kastanje on November 25, 2011, 22:12:00 PM
Kunne du vært typen hennes? Hvordan ser du på deg selv som kjæreste og hvordan er drømmekjæresten?

Ja. Veldig bra kjæreste! Kul, pen, søt og snill :)

Stemning

Har ikke fått sett noe av programmet enda, men det er på listen over ting jeg skal gjøre når jeg får lite å gjøre ;)

Hun er ikke min type heller, eller kanske litt, oppførselsmessig. Men jeg liker ikke utseendet/utstråingen hennes. Det er litt som da 0330 hadde det innlegget hvor de gav karakterer på masse bilder av jenter, og smaken varierte sterkt. For meg er Live en 6er. Og jeg ville ikke vært kjæreste med en jeg selv syns er en 6er. :)

lamasen

Live virker som ei utrolig kul dame.

Men hun er two-face! Akkurat som den ene dama i Seinfeld.
Veldig pen i noen tilfeller, og .. ikke så pen i andre.

Lerum

Syntes Lahlum var kulest (har ikke sett de to siste). Overraskende nok. Hun virket artig og kul, selv om det er litt dumt å plutselig hive ut at man skal passe unger. Nei, hun passer ikke for meg, hun er nok for gammel (jeg er 21).

Lerum

Quote from: kastanje on November 26, 2011, 20:39:41 PM
Lahlum-programmet var genialt.

Synes forsåvidt det er interessant at såpass mange av dere har kommentert utseende og ikke personlighet. Så om hun så ut som drømmedama (og var i rette alderen), kunne dere vært sammen med henne, hvorfor, hvorfor ikke?

For min del, veldig vanskelig å si. Jeg får ikke noe informasjon på hvordan hun og jeg kunne gått overens, ved å se på hvordan hun og kjente menn går overens, i fake situasjoner foran kamera. I tillegg, personlig, har jeg ikke noe kjæresteerfaring til å konkludere med at hun er bra nok/ikke bra nok for meg. 

Nå ser jeg Kjelling-episoden. Får inntrykket av en selvsikker, laidback fyr. Kanskje fordi han ikke bryr seg så mye om det hele, type det er bare et tv-program, jeg sier hun ser bra ut selv om hun kler seg som en hore og på slutten av dagen slipper jeg å se henne igjen? Bare en tanke.

Edit: Negativt: Hun finner seg ny type hver uke. I wanna feel special.

soprano

Quote from: lamasen on November 26, 2011, 10:38:32 AM
Live virker som ei utrolig kul dame.

Men hun er two-face! Akkurat som den ene dama i Seinfeld.
Veldig pen i noen tilfeller, og .. ikke så pen i andre.

Haha! Genial episode da!  ;D

Potet

Quote from: soprano on November 26, 2011, 21:36:06 PM
Quote from: lamasen on November 26, 2011, 10:38:32 AM
Live virker som ei utrolig kul dame.

Men hun er two-face! Akkurat som den ene dama i Seinfeld.
Veldig pen i noen tilfeller, og .. ikke så pen i andre.

Haha! Genial episode da!  ;D
Haha, den måtte jeg sjekke ut på youtube. For de som ikke har sett den før: http://www.youtube.com/watch?v=8Xi9kgnvjQE
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!