betatt for faen, w00t

Started by smurf, December 02, 2011, 03:41:27 AM

Previous topic - Next topic

smurf

Hei, først må jeg si bra blogg, bra side, bra podcast, bra folk og bra forum! Har lurket litt rundt i en måned, og liker det jeg ser 

Usikker på om dere er nazi på skrivefeil, lider av dysleksi, men er for trøtt til å konse for masse nå, sorry  ::)

Ok, her er situasjonen:

Flyttet til Trondheim og begynte med studeringa i høst, havna i klasse med masse bra folk fra begge kjønn. Har en poicy på å ikke hooke opp med noen i klassen, ettersom jeg har holdt på med jenter på jobb og skole før og det har endt med drama. Under UKA klarte jeg seff å bli VILLT betatt av ei i klassen som Jeg egentlig ikke har lagt merke til før, første gang Jeg er betatt på 4 år og denne jenta får meg faen meg nervøs! Sjønner ikke hva som skjer.

Jeg har alltid vært utadvent og flink i sosiale settinger, men første gangene jeg hengte med denne jenta etter at jeg merket følelsene måtte jeg konse for å ikke drite meg ut.

Uansett, jeg sendte en nice melding til hun etter kvelden jeg ble betatt under uka, bra respons, hun sjønte at jeg hadde lagt merke til hun og jeg følte hun var på gli. Tingen er at jeg har hengt ein del med hun 2 måneder uten å gjort noe før jeg ble betatt, så trodde jeg var i vennefella. Jaja, prøvde meg uansett, fikk hun med på en konsert og ble enda meir vill etter hun, konserten var bra, masse kropskontakt fra begge, følte ho var intressert, men fikk ikke for masse vibes så gikk ikke for kysset, angrer...

Etter det har jeg vært utenlands og hjemme en liten måned, og når jeg kom tilbake var det eksamensstress så vi har ikke fått hengt så masse. Vært ute 4 ganger med hun, 2 ganger med venninnene hennes, fått dei til å like meg, og 2 ganger med resten av klassen, aldri kun jeg og hun. Hatt det dritfett hver gang, vi flørter masse og når hun er full er hun ganske på meg, så da blir jeg ganske care så har vært treig på eskaleringa, spesielt fremfor venninnene hennes! Grunnen til det er at hun er sykt på meg når hun er full, og når jeg føler jeg har kontroll mister jeg litt interesse og player litt med hun, dumt, men sånn er jeg.

Jaja, høres bra ut dette? NEI, for da hadde ikke jeg postet dette på nettet :p.

For når me er edru og henger ilag med resten av klassen så får jeg ingen vibes av ho, me har litt internhumor som ingen av dei andre er med på som hun liker å dra frem, utenom det er det lite. Hu har og hengt minimalt med resten av oss i det siste, leser masse hjemme så nesten ikke hengt med hu edru. Prøvde å få hun med på film nå på søndag, vi var ute på lørdag, jeg var dritings og sa hvor masse jeg hadde lyst på ho (classic), ho ble dritglad når jeg sa det (første gangen jeg har sagt det til hun, jeg blir sjukt gjerrig på komplimang med jenter jeg digger :/). Hun begynte å shake ass og fikk meg kåt, jeg gikk for kysset, men ho backet ut, me forsatte uansett å danse/lekesloss/flørte i et par timer til, og jeg gikk ikke for kysset en gang til...

Unskyldningen hun brukte på at hu ikke kunne se film var at hu hadde eksamen på onsdag, og det hadde jeg og så ser igrunn den (eksamen gikk bra btw! :D), men hu har heller ikke foreslått noe annet. Eller hun sendte meg sms idag om jeg var på skolen, så hengte med hu eit par timer(første gang jeg har hatt ho aleine edru), gikk greit igrunn, prøvde på litt kropskontakt og ho hadde ikke noe imot det, men siste uka har jeg følt at jeg går inn i vennesonen. Eller, vi var jo venner før jeg blei betatt, men etter det har jeg følt at det har vært litt mer der.

Jaja, det jeg lurer på er om dette ser døfødt ut? Bør jeg droppe hun? Prøvde å droppe hu tidlig, har blitt med 2 jenter hjem etter jeg fallt for hun, men angrer på begge 2 og takka derfor nei til en jeg  var med sist uke. Har prøvd å sjekke andre jenter, få hu ut av systemet, men funker ikke, vet om jenter som vil ha meg (egoboost, jeg trenger det ^^), men jeg vil ikke ha andre enn hu her, arrg!

Tingen er, jeg er opptatt nå frem til jul, skal på julebord med lingja 10. des, så kommer til å være med hun der, lyst å kaste alle korta på borde å gå all inn (Hu har ikke peiling på hvor vill jeg har vært etter hun, strevd med å ikke bli pushy), eller burde jeg chille til neste semester å prøve igjen da? Føler jeg har hatt minimale fremskritt i 2 måneder nå, ting går så jævla treigt, men samtidig sykt digg med sommerfugler, husker ikke sist jeg har følt det sånn :p.

Lyst å signere frustrert gutt 14, sånn jeg føler meg, men er faktisk 25 ???

Vil høre rutinerte folks og jenters syn på ting!

Anders GV

Huff, skjønner veldig godt hvordan du har det.

Det er ikke noe poeng å vente lenger, enten må du prøve deg på julebordet eller glemme henne.
Men, for guds skyld ikke legg alle kortene på bordet. Det virker som du vet allerede hva som fungerer med jenter, hvorfor prøve noe nytt nå?
Eneste som skiller denne jenta med de andre er verdien du gir henne i ditt eget hode.

Lykke til, husk å skriv hvordan det gikk :)

smurf

jada, er ikke redd for at det skal bli kleint, og blir ikke sur på hu om det ikke skjer noe, hun er en fet jente og har mange fete venninner. Nettverket mitt er ikke alt for stort her oppe enda, så en digg jente med digge venninner skal jeg beholde! :p

Tok en øl idag med en av bestevenninnene hennes i klassen, vi kom innpå temaet og jeg fikk høre at hun hadde "vakt" av en hun bodde med når jeg var borte så hun ikke skulle sende sms til meg. Sist vi var ute når jeg sa at ho var digg og gikk for kysset hadde hun vist gitt beskjed til hun jeg var med idag om at hun skulle passe på at hun ikke gjorde noe dumt med meg. Det ser vist ut som om vi er sammen når vi er ilag, og hun er vist veldig betatt, men hun har vist absolutt ikke lyst på type nå... jaja, jeg fortsetter som jeg har gjort på julebordet, når jeg vet hun ikke vil ha forhold skal jeg prøve å få hun til å være med å leke litt, si at det er det jeg vil og se om hun er med.Takker for tips!

Sa og til venninna at jeg ikke var så gira lengre, at jeg var sykt lei av null framgang og skulle ut med en annen som jeg har teksta litt med i det siste i morgen (noe jeg skal, har hørt hun er fet, men virker kjedelig..). Ga og beskjed om at hun ikke skulle kakle det videre, men satser på at jentene samler seg til en syklubb og det kommer frem at jeg er lei. Null ide om hvordan det vil gå, men kommer med en update neste helg ;).

Stemning

On topic:
Det er dette som er noe av det feteste med dette "gamet", de følelsene og den spenningen som kommer av hele greien. Jeg elsker det! :D Håper det går din vei! :)

Off topic:
Quote from: kastanje on December 02, 2011, 14:38:03 PM
... om det skulle skjære seg fullstendig: godta det, bruk tid på å komme over henne, men vær ...
Hva mener du med bruke tid på å komme over henne?

smurf

Off, tror jeg brente broen igår, havna i sengs med bestevenninna hennes. driver å tekster med henne nå, hun som tar insj på å møtes før jeg reiser hjem, men dropper det. jaja, satser på at venninna holder kjeft, men er nok over. gøy så lenge det varte!

Gatsby

Quote from: nicevibesFANBOY on December 11, 2011, 18:18:33 PM
Off, tror jeg brente broen igår, havna i sengs med bestevenninna hennes. driver å tekster med henne nå, hun som tar insj på å møtes før jeg reiser hjem, men dropper det. jaja, satser på at venninna holder kjeft, men er nok over. gøy så lenge det varte!

Hahaha! :D

Aldri si aldri. Godt mulig hun venninna er like keen på å holde det hemmelig som deg. Har opplevd en sånn situasjon før, og det gikk helt fint.