Daten min fortsatt på sukker...

Started by Solskinn, April 03, 2012, 22:47:08 PM

Previous topic - Next topic

QueenB

jeg synes ikke det er så rart at du lagde en fake profil for å sjekke om han var der fortsatt. Maaaange andre hadde gjort det samme, tro meg. 3 uker er ingenting i datingverdenen, så pust dypt, hold ut og spill med. La det gå ihvertfall 2-3 uker til før du i det hele tatt nevner noe.
Det er bare bra du er skeptisk, det skal man være også. Han holder mulighetene åpne enn så lenge, og det bør du gjøre også. Lykke til :)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

vinteRR

Har en kompis som gjorde akkurat det samme en stund etter han ble sammen med en jente. Han sa han ikke hadde slettet den enda fordi han likte oppmerksomheten, men kom til å gjøre det snarlig. :-)

Sannsynligvis er det bare for ego-boost med meldinger som strømmer inn. Om dere har det bra sammen klarer neppe meldinger fra random jenter på sukker å frarive han fra deg. :)

Solskinn

Quote from: QueenB on April 07, 2012, 16:50:56 PM
jeg synes ikke det er så rart at du lagde en fake profil for å sjekke om han var der fortsatt. Maaaange andre hadde gjort det samme, tro meg. 3 uker er ingenting i datingverdenen, så pust dypt, hold ut og spill med. La det gå ihvertfall 2-3 uker til før du i det hele tatt nevner noe.
Det er bare bra du er skeptisk, det skal man være også. Han holder mulighetene åpne enn så lenge, og det bør du gjøre også. Lykke til :)

Jeg opprettet ikke den falske profilen FOR å spionere på han. Den har jeg hatt siden jeg opprettet min ekte profil. Den ble kun brukt for å lese forumet og få ideer hos andre jenter til en bra profil. Ofte også brukt når jeg har hatt pause fra sukker fordi forumet er gøy å lese på.

Jeg har ikke nevnt noe til han om det. Ikke vil jeg gjøre det heller. Nå har han vært på hyttetur, og jeg har hørt fra han hver dag. Det virker ikke som det er noen forandring eller at han har noe på gang med noen andre. Men får se....