Hvordan få tilbake eksen?

Started by Smooth, August 10, 2013, 21:07:42 PM

Previous topic - Next topic

Smooth

Hvordan får jeg tilbake eksen? Jeg klarer ikke få henne ut sv hodet, og hun betyr så vanvittig mye for meg. Dessverre har hun kysset med en annen i ferien, og de flørter ganske mye. Men han bor i Danmark, og hun har tidligere sagt at hun ikke ønsker forhold nå, og at hun ikke ønsker avstandsforhold. Hun skriver en del om følelser hun har på Twitter, og mye handler om han indirekte.

Jeg har slitt ganske mye med at hun holder på med en annen, fordi vi hadde egentlig avtalt å prøve igjen etter sommeren. Hun virker ikke å bry seg om det vi hadde sammen før.

Hvis jeg vil ha henne tilbake, hva bør jeg gjøre? Pleier jenter å flørte med flere gutter samtidig? Altså kan hun f.eks få interesse for meg igjen selv om hun er interessert i en annen?

fri90

Jeg skjønner godt at du har det vanskelig og det er veldig lett å henge seg opp i eksen etter at det blir slutt ved å prøve å få henne tilbake. Dessverre er det slik ofte at jo mer du prøver jo lengre bort skyver du hun fra deg. Mitt beste råd er å begynne å date andre jenter og treffe andre for å få tankene på andre ting og finne ut av at livet er fult av fisk.:)

VB

Quote from: Smooth on August 10, 2013, 21:07:42 PMhun har tidligere sagt at hun ikke ønsker forhold nå

Oversettelse: Hun vil ikke ha forhold med deg nå.

Quote from: Smooth on August 10, 2013, 21:07:42 PMJeg har slitt ganske mye med at hun holder på med en annen, fordi vi hadde egentlig avtalt å prøve igjen etter sommeren. Hun virker ikke å bry seg om det vi hadde sammen før.

Ta hintet, hun er ferdig med deg.

Quote from: Smooth on August 10, 2013, 21:07:42 PMHvis jeg vil ha henne tilbake, hva bør jeg gjøre?

Slutt å les twitteren hennes, slutt å sjekk facebooken hennes og slutt å bry deg om henne. Dra ut å møt andre jenter, hvis hun kommer tilbake til deg kan du prøve igjen. Men å jage etter henne vil ikke fungere.

Quote from: Smooth on August 10, 2013, 21:07:42 PMPleier jenter å flørte med flere gutter samtidig? Altså kan hun f.eks få interesse for meg igjen selv om hun er interessert i en annen?

Ja de gjør det, men som sagt over den beste måten å få henne på er å trekke deg unna henne.


Beklager at jeg er så direkte, men det er flere av disse postene på forumet (og samtlige andre sjekke forum) og jeg har enda til gode å se noen som fikk tilbake exen.

UDA

No brain, no pain - no pain, no gain

Knipetak


vinnersmilet


Stemning

Hvis hun slo opp og hun har kommet seg videre, så slenger jeg meg på de andre med move on.

Med mine to siste forhold though har jeg gjort det slutt fordi det ikke har vært spesielt bra, mens de har villet fortsette. Da er det litt mer rom for å ombestemme seg. Ikke at det er så lurt, gjorde det en gang og det ble til at jeg merket hvorfor jeg hadde hatt lyst å avslutte det in the first place.

Potet

Det beste er faktisk om hun finner seg en annen. Da er det lettere for deg å komme videre, for da har du ikke det lille håpet om at det kanskje kan bli noe mellom dere likevel - selv om hun insisterer på at det ikke komme til å bli det. Det er vondt i starten og du kommer garantert til å sammenligne deg med han og alt det der. Avstandforhold er heller ikke noe du vil ha, særlig hvis hun er usikker på forholdet. Avstandforholdene funker kun hvis man har vært sammen lenge og dere har en tydelig framtid.

Gå ut og møt nye jenter. Du kommer til å sammenligne alle disse jentene med hun jenta du har følelser for, men etter hvert finner du ut av sider de nye jentene har som du setter pris på som eksen ikke hadde. Har man følelser for en jente lager du også falske bilder og romatiske forestillinger om personen som ikke engang er sanne. Du tilegner dem egenskaper de ikke har og du forestiller den scenarioer som ikke har skjedd og antageligvis ikke kommer til å skje. Den som blir avvist i et forhold vil alltid jage og lengte etter personen, det er helt naturlig. Men som sagt er det lettere om hun finner seg en annen, særlig hvis det viser seg at han er en ålreit type. Det er litt hardere å takle hvis han er en skikkelig douch som du føler deg bedre enn på alle måter. Ikke stalk henne, da bare blusser følelsene dine opp. Ikke runk mens du tenker på henne.

Gjør deg selv en tjeneste og prøv å bli kjent med nye jenter. I starten er det dritt, men etter hvert vil det gå bedre. Når følelsene begynner å gi seg går det opp et lys om at hun ikke var så perfekt som du så for deg at hun var når du hadde følelser for henne. Jo mere du aktivt prøver å finne andre jenter, jo fortere kommer du deg videre.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Smooth

Takk for råd og støtte alle sammen :) hjelper veldig! Jeg har begynt å tvinge meg selv til å ikke tenke på henne, og heller vise meg som en bra person fremfor en desperat fyr. Så prøver jeg heller å finne noen andre interessante jenter, selv om det sannelig ikke er lett i denne byen!