Tinder!

Started by upandcoming, October 20, 2013, 21:49:15 PM

Previous topic - Next topic

Greeneyed

#75
Quote from: Stanley on December 11, 2013, 07:24:49 AM
Det er vel slik at du må ha mange venner på Facebook, for å kunne få et VISST antall matcher opp I DET HELE TATT?
Nei, det har ingen sammenheng. Facebookvenner har bare innvirkning på hvor mange tinder viser at du har felles venner med :)

Quote from: night_drive on December 11, 2013, 00:18:48 AM
Helt ærlig så synes jeg vel at bildene jeg har på tinder er dårlige, er ikke spesielt kjekk på de, i tillegg er de litt gamle (1-3 år). Føler meg kjekkere nå. *welcome to brag camp* Tror rett og slett aldringen har bidratt litt med det. Men likevel er det umulig å vite hva en person synes.

Vet ikke om problemet er teknisk (som du beskriver Greeneyed), tror nok heller jeg bare ikke fanger interessen til så mange. Noen ganger er det så enkelt som det. Men grunnene til uteblivende svar kan sikkert være mye annet, som ble nevnt der. Prøver å ikke ta det så jævlig personlig. Om jeg avviser jenter må jeg vel for fader tåle å bli avvist selv ;)


Whohoo, artig å vokse seg kjekkere! Men da burde du heller få deg noen finere bilder, kanskje. Og nyere. Så kanskje flere svarer ;) Skjønner godt hva du mener med at det er skummelt med hva en person synes. Selv ser jeg mye bedre ut på bilder enn i virkeligheten, så er alltid nervøs for det der. Men man vil liksom ikke velge mindre fine bilder heller :p

Nei, det spørs vel om problemet er teknisk. Men det kan hende i noen av tilfellene, og  uansett er det nok best å ikke ta det personlig, ja. Det kan fort være litt tilfeldig hvem man svarer, og om man allerede har noen samtaler kan det passe dårlig.

Lisa

Jeg liker ikke å date flere gutter samtidig, så når jeg har gått på en date med en gutt jeg liker så legger jeg alle jeg hittil har likt, men enda ikke snakket med, på is.

Knipetak

#77
Quote from: Stanley on December 11, 2013, 07:24:49 AM
Det er vel slik at du må ha mange venner på Facebook, for å kunne få et VISST antall matcher opp I DET HELE TATT?

Jeg tror nok du må ha et minimum antall venner ja. Det for å gjøre det mer slitsomt og mindre innbydende å lage fake profiler på FB kun for kødding på Tinder.

Jeg vet ikke akkurat hva tallet er, men det er nok mindre enn de flestes definisjon av "mange", kanskje 10 eller 20 stk.

Quote from: piken on December 10, 2013, 23:46:49 PM
men hvis det KUN er det de er ute etter så investerer de litt vel mye kun for å få seg et ligg ..

Har hørt om verre, for å si det pent :D

seanroy

Kan det virkelig være så lett?

Jeg har nå hatt Tinder siden i går kveld. Sveipa gjennom en del jenter, og fikk noen matcher iløpet av dagen i dag. Starta samtale med et par av dem, der den ene gikk klart best. Etter noen standard meldinger frem og tilbake spurte jeg rett frem om hun ville komme til meg og se en film, og vi avtalte torsdag. Nå gjenstår det å se om hun kommer, men det virker lovende. Var dette bare flaks, eller er Tinder så enkelt? Jeg kan bare forestille meg hvordan det hadde vært om bildene mine var bra...

Selveste

Er det noen som faktisk fikser dater fra dette eller? Isåfall hvordan går dere frem?

Får mange matches men blir dårlig feedback når jeg foreslår og møtes. Føler også at tiden man bruker på dette kunne blitt brukt mer effektivt ute på byen, føler også at de jentene som vil møtes heller ikke er de diggeste. Men hvis dere mener jeg tar feil motbevis meg gjerne

Charlatan

Har tenkt å prøve tinder asap og har no spørsmål ang bilder. Hvor mange bilder bør jeg legge ut? Har kun et par jeg er skikkelig fornøyd med. Ellers har jeg bilder av meg som er helt ok, men har ikke troa på at de vil gjøre no spes i trykk, allefall ikke på de fineste damene.

Er det viktg å ha bilder a meg selv sammen med andre, så jeg viser at jeg har venner og er sosial?

Så har jeg non bilder fra utendørs trening og fra konserter med bandet mitt. Er det fett eller blir det for "try hard"?

Anders GV

Quote from: Charlatan on January 07, 2014, 11:13:16 AM
Har tenkt å prøve tinder asap og har no spørsmål ang bilder. Hvor mange bilder bør jeg legge ut? Har kun et par jeg er skikkelig fornøyd med. Ellers har jeg bilder av meg som er helt ok, men har ikke troa på at de vil gjøre no spes i trykk, allefall ikke på de fineste damene.

Er det viktg å ha bilder a meg selv sammen med andre, så jeg viser at jeg har venner og er sosial?

Så har jeg non bilder fra utendørs trening og fra konserter med bandet mitt. Er det fett eller blir det for "try hard"?
Velkommen til forumet :)

Nettsjekking er et av temaene vi skal gå igjennom på lørdag.
Ønsker du svar fra oss instruktørene eller de tidligere deltagerne, bruk forum-delen for de tidligere deltagerne :)
http://godevibber.no/forum/index.php?board=26.0

Slaktern

Noen som vet hvordan man endrer område Tinder skal lete i? Tinder matcher meg fortsatt med jenter i byen jeg var i sist som er 1000km unna.....

Anders GV

Den endrer automatisk.
De som er langt unna er antageligvis de jentene du trykka like på når du var der, som først logget på tinder nå.

Slaktern

Den har endret seg automatisk tidligere men nå er det 5 dager siden jeg kom tilbake så burde fått Oslo jenter opp nå :S

klodrik

Har du prøvd å restarte appen fra scratch?

Slaktern

hva legger du i, fra scratch?

klodrik

På iphone dobbeltklikker du på hjem-knappen for å få opp alle appene som kjører i bakgrunnen på telefonen. For å avslutte appen helt dra appvinduet ut mot toppen av skjermen.

Greeneyed

Da jeg mistet alle matchene mine ganske ofte en periode, slettet jeg hele appen, og lastet den ned på nytt. Da ordnet alt seg! Kanskje det gjelder område også :)

piken

Har hørt om flere som har problemet med at den henger seg opp på "finding people near you". Mitt heteste tips er å avinstallere hele appen og starte på nytt :)