Tråden for dumme spørsmål!

Started by SpantaX, March 16, 2012, 10:14:59 AM

Previous topic - Next topic

Remi

at vi like jenter med stor munn er nytt for meg :P

Potet

Stor i kjeften som i ganske frekk og rappkjeftet er noe jeg derimot kan like veldig godt ;)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

tore

Hva er greia med at det er så mange vulgære jenter på twitter?

SpantaX



Hvorfor kalles disse Vibram FiveFingers??
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Eh

Fordi de ser ut som hansker..

Og tro det eller ei, men de er helt fantastiske!

Dev

Quote from: Ananas on June 06, 2012, 22:38:33 PM
Hvorfor er folk så tilbakestående når de handler?
Hva tenker du på der, det er vel ikke meg du har truffet på?

Zervs

Hva er grunnen til at de fleste har klokken på venstre arm? Jeg er høyrehendt og da faller det meg naturlig å ha klokken på høyre arm også.

Stemning

Quote from: Zervs on June 11, 2012, 15:50:21 PM
Hva er grunnen til at de fleste har klokken på venstre arm? Jeg er høyrehendt og da faller det meg naturlig å ha klokken på høyre arm også.

Det er så du kan skrive og gjøre andre ting med høyrehånden uforstyrret av klokken. Kan også dra frem venstrehånden og sjekke tiden mens du er busy med høyrehånden. :)


Zervs

Hvorfor hyler og skriker jenter når de kjører karusell? Få gutter som gjør det, med mindre de er under 13 år.

Stemning

Quote from: Zervs on June 14, 2012, 14:40:15 PM
Hvorfor hyler og skriker jenter når de kjører karusell? Få gutter som gjør det, med mindre de er under 13 år.

Det blir kjekkere da. Litt som å lage lyder når du har sex, du kan la vær...

Dev

Hvordan klarer jenter å stå lenge og glise med tennene når de ser på noe som ikke er morsomt?

tore

Noen jenter blir med meg hjem fra byen og tilbringer natten uten å ha sex. Gjør jeg noe galt eller er dette relativt normalt?

Kenti

Hva skal man svare på spørsmålet:"hva sier du". Har aldri likt dette spørsmålet i starten av en samtale og har prøvd flere måter å jobbe rundt det. Nå pleier jeg bare ignorere det, si "javel" og stille et mer fornuftig spørsmål tilbake. Noen andre som har et bedre svar på dette "problemet"? :P

Femininist

Jeg ser på det som en oppfordring til å si meningen min ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stanley

#104
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.