Tråden for dumme spørsmål!

Started by SpantaX, March 16, 2012, 10:14:59 AM

Previous topic - Next topic

Stanley

#120
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eh

Det har ingenting å si, Autowin.

Har man nummeret så har man telefonkatalogen som gir navnet, har man navn kan man sjekke facebook, skattelister med fødselsår, hvor h*n bor osv osv.

Femininist

A déjà vu is usually a glitch in the Matrix. It happens when they change something.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stemning

Quote from: Femininist on July 15, 2012, 09:00:36 AM
A déjà vu is usually a glitch in the Matrix. It happens when they change something.
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

fuglen


QueenB

på grunn av turen din + all pulinga.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Jeagle

så hvorfor er JEG så lykelig?
å være eller ikke være

Zervs

Jeg har nettopp kjøpt en sang fra Itunes som skal brukes i en video jeg holder på å lage.
Den varer i 3.35 min, men når jeg spiller av sangen stopper den etter ca 1.20 og avspillingsfeltet viser Apple-symbolet.

Hva skjer?

Claw

Har den lastet ned ferdig? Høres ut som du mangler deler av filen?

QueenB

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Zervs

Quote from: Claw on July 25, 2012, 00:46:22 AM
Har den lastet ned ferdig? Høres ut som du mangler deler av filen?

Ja, den lastet seg ferdig og ligger under Kjøpt-kategorien. Første gang jeg bruker iTunes..

Claw

Har kjøpt et par sanger selv og aldri hatt det problemet. Bare prøv å slett og laste ned på nytt da? Tror man har 5 gratis nedlastninger eller noe.

Zervs


Torstein

Quote from: Ananas on July 26, 2012, 10:25:10 AM
Hvordan sier man "Du, nå har jeg litt lyst til å være alene" til noen som har reist langt for å besøke deg? :P

Jeg bruker å si at jeg har vondt i hodet og trenger å slappe av litt

Stemning

Quote from: Ananas on July 26, 2012, 10:25:10 AM
Hvordan sier man "Du, nå har jeg litt lyst til å være alene" til noen som har reist langt for å besøke deg? :P

Man sier nettopp det.

Blir alle andre også betatt av den nye kassadamen på remaen nede i gaten etter å ha sett henne én gang?  ???