Tråden for dumme spørsmål!

Started by SpantaX, March 16, 2012, 10:14:59 AM

Previous topic - Next topic

Claw

Quote from: QueenB on August 01, 2012, 20:25:36 PM
Quote from: Eh on August 01, 2012, 20:22:39 PM
Hehe, yep. Det var noe iransk eller deromkring :)

ja, lest gamle tråer nå ?  ;) Lignet jeg på Ahmedinejad? håper det ass.

As you please









QueenB

hahahaha!

Skjønner ikke hvorfor jeg er singel, ass. Skjønner ikke hvorfor.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Supernova

If you look like that, we gotta date! Yeah baby! :P


<3

Stanley

#168
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Dev

Når man hilser på noen, hvem er det egentlig som skal presentere seg først? Det ender alltid opp med at jeg snakker i munnen på den andre.

En annen ting, når det kommer inn en ny person du kjenner i en samtale du har med noen andre som du kjenner (eller ikke kjenner) skal du presentere den nye personen som kommer for de du snakker med, eller presentere de du snakker med for den nye personen?

Supernova

Når jeg møter nye folk, så hilser jeg av og til, ganske mye stress å håndhilse på alle hele tiden, så prøver å unngå, men om de slenger neven bort til meg så bruker jeg å ta den og riste den litt som alle andre mens jeg ser bort eller drikker av ølen min, viktig å late som man ikke bryr seg! Hvis de sier navnet sitt er det også greit, men de kan liksom ikke forvente at jeg skal huske det, hvem gjør det liksom?
Tar det egentlig for gitt at de vet hvem jeg er, så gidder ikke si navnet mitt, og hvis de spørr hva jeg heter ser jeg bare sjokkert på de og rister litt på hodet, kanskje jeg flirer litt av vedkommende, kommer jo litt ann på rar personen er. Videre har jeg som hobby å flire av rare navn, kommentere dårlig klesstil og selvsagt spørre hvor mye du trener hvis du ser ut som du er i dårlig form. Dette er gode metoder for å virke alfa allerede i hilseprosessen.

Har hatt dårlig sukses på damefronten i det siste og vurderer nå å gå sterkere til verks, kanskje begynne å kaste øl på de rundt bordet som ikke aksepterer meg som alfa fra starten av?

Tror jeg er på riktig vei. Men litt drit at all innsatsen ikke gir resultat.

Carebear

QuoteNår jeg møter nye folk, så hilser jeg av og til, ganske mye stress å håndhilse på alle hele tiden, så prøver å unngå, men om de slenger neven bort til meg så bruker jeg å ta den og riste den litt som alle andre mens jeg ser bort eller drikker av ølen min, viktig å late som man ikke bryr seg! Hvis de sier navnet sitt er det også greit, men de kan liksom ikke forvente at jeg skal huske det, hvem gjør det liksom?
Tar det egentlig for gitt at de vet hvem jeg er, så gidder ikke si navnet mitt, og hvis de spørr hva jeg heter ser jeg bare sjokkert på de og rister litt på hodet, kanskje jeg flirer litt av vedkommende, kommer jo litt ann på rar personen er. Videre har jeg som hobby å flire av rare navn, kommentere dårlig klesstil og selvsagt spørre hvor mye du trener hvis du ser ut som du er i dårlig form. Dette er gode metoder for å virke alfa allerede i hilseprosessen.

Oi!

Her må jeg virkelig si at jeg er helt annerledes. Jeg har haugevis av måter å hilse på folk, men bunnlinja er alltid at jeg er interessert i å vite hvem de er, hva de heter og hva de driver med. Jeg er som regel den som første som tar kontakt og liker å styre samtalen inn på det jeg har lyst å prate om. Det er viktig å vite forskjellen på det å være nysgjerrig på hvem en person er og det å være keen på en person. To helt forskjellige ting. Og for meg er den kjappeste måten å bli keen på en jente å være nysgjerrig først. Heldigvis.
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Stanley

#172
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jeagle

Quote from: kastanje on August 05, 2012, 15:49:28 PM
Hehehe! Tenkte heller å dra en "forresten, jeg vil gjerne ha barn med deg. Nå."
det er det du sier når du er i gang ikke først. viktig at jenta er på topp der og har et godt tak i gutten.
å være eller ikke være

SpantaX

Quote from: Jeagle on August 05, 2012, 22:22:42 PM
Quote from: kastanje on August 05, 2012, 15:49:28 PM
Hehehe! Tenkte heller å dra en "forresten, jeg vil gjerne ha barn med deg. Nå."
det er det du sier når du er i gang ikke først. viktig at jenta er på topp der og har et godt tak i gutten.

Sexrodeo  8)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Jeagle

gjelder realkompetanse og generell studiekompetanse for det samme?
hva er i så fall forskjelden?
å være eller ikke være

dtn

Quote from: Jeagle on August 17, 2012, 12:56:23 PM
gjelder realkompetanse og generell studiekompetanse for det samme?
hva er i så fall forskjelden?

Realkompetanse har jeg egentlig aldri hørt blitt brukt som et uttrykk før, men regner med at det er det samme som spesiell studiekompetanse. Når det gjelder spesiell studiekompetanse, som ikke er det samme som generell studiekompetanse, så er det forskjellig hvilke fag som kreves for hvilke studier.

Generell studiekompetanse er at du må ha hatt et visst antall timer norsk, engelsk, samfunnsfag, historie, matte og naturfag og fått minst karakter 2 i de fagene. For å få spesiell studiekompetanse må det i tillegg velges noen andre fag, som regel realfag.


Jeagle

å være eller ikke være

piken

Quote from: kastanje on August 17, 2012, 23:29:44 PM
Dumt spørsmål: Han fortsetter å sende meldinger av typen "skjer?", må jeg fortsette å svare i det uendelige? Om han spør om jeg er ute eller lignende, og jeg er det, er det best å ikke svare, lyge, være dønn ærlig (er ute, men gidder ikke møte deg) eller hva?

Personlig hater jeg når gutter sender "skjer?"-meldinger. Meeen det tyder jo ihvertfall på at han er interessert. Jeg ville ikke svart i det uendelige der, nei .. Sender han melding når du er ute på byen og ikke vil møte han så ville jeg nok valgt å være litt treg på meldingene og bare gi akkurat den infoen han spør etter. Hvis han spør om å møtes så er det jo fint å si at det ikke passer på en pen måte.