Tråden for dumme spørsmål!

Started by SpantaX, March 16, 2012, 10:14:59 AM

Previous topic - Next topic

Stanley

#240
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stanley

#241
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jeagle

Quote from: Autowin on September 09, 2012, 13:26:02 PM
Hvaslags Score Card?

som sier hvor mange poeng man har i meneskelig verdi.

hvorfor er ikke jeg fylle sjuk i dag?
å være eller ikke være

Tingles

Quote from: Autowin on September 09, 2012, 14:31:33 PM
Jenter sier at de vil ha en mann som kan få dem til å le, men samtidig også få dem til å føle seg trygge. Er det de egentlig er på jakt etter, en Ninjaklovn?

En ninja er aldri trygg, han slår til når du føler deg trygg og dreper deg med ett slag før h*n forsvinner.
Og klovner er ihvertfall ikke trygge eller morsomme, ingenting i verden er skumlere enn en klovn!
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Dev

Nå synes jeg det er på tide med noen skikkelig dumme spøsmål og skikkelige seriøse svar.




Person nr 2 fra venstre. Gutt eller jente?

Jeagle

gutt.
siden jentenes plikt i det landet(etter hva jeg har hørt) er og produsere sønner.

hva er vitsen med den knekken i kikkerten?
å være eller ikke være

Eh

fordi nordkoreanere er så lave så trenger de litt ekstra høyde på kikkerten for å få oversikt.

Stemning

Quote from: Eh on September 10, 2012, 21:23:22 PM
fordi nordkoreanere er så lave så trenger de litt ekstra høyde på kikkerten for å få oversikt.

Seriøse svar!

Stanley

#248
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stemning

Hva er poenget med det når vi har to ulike tråder. Hvis man vil ha dumme svar har man en annen tråd å poste i. Å gjøre det her undergraver hensikten med den andre tråden.

dtn

Enig med Stemning, dette her er jo tråden for å få seriøse svar på ting man faktisk lurer på!

Jeagle

jeg lurer faktisk på hva som er vitsen med den knekken i kikerten. noen som vet?
å være eller ikke være

Toshi

Quote from: Jeagle on September 10, 2012, 23:12:27 PM
jeg lurer faktisk på hva som er vitsen med den knekken i kikerten. noen som vet?

Kanskje det er for å slippe å ta ei kule i hodet hver gang man vil kikre litt.

Jeagle

men hodet vil jo være over kanten uansett. sjangsen er jo der fortsatt
å være eller ikke være

Eh

Quote from: Stemning on September 10, 2012, 22:30:37 PM
Quote from: Eh on September 10, 2012, 21:23:22 PM
fordi nordkoreanere er så lave så trenger de litt ekstra høyde på kikkerten for å få oversikt.

Seriøse svar!

Baklager. Det er enten et artillerisikte eller bare et vanlig periskop for å se med.