Tråden for dumme spørsmål!

Started by SpantaX, March 16, 2012, 10:14:59 AM

Previous topic - Next topic

Stanley

#285
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stanley

#286
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jungeldyret

*Ananas - Om ikke ting handler om Auto eller han er involvert så må han lage det.

Sette 18 års aldersgrense på forumet hadde vært smart.

Stanley

#288
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jungeldyret


Eh

Quote from: Autowin on October 04, 2012, 14:21:21 PM
Hva er grunnen til at man blir avhengig av mat, generelt.
Alt fra McDonalds, Godteri, Grillmat og helt til Sushi?

http://jezebel.com/5855607/junk-food-addiction-as-real-as-drug-addiction-but-less-cool

Hvis du ikke forstår det, bruk google translate.

Stanley

#291
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eh


Stanley

#293
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

lamasen

Quote from: Autowin on October 04, 2012, 19:29:26 PM
For at et spørsmål skal besvares, så må skjebnen være med deg:

De delene av skjebnen du kan styre selv, for at spm. ditt skal besvares, kan være å legge det ut her.
De delene av skjebnen du ikke kan styre, er at noen andre, utenfor din kontroll, må svare på det.

Mvh. Skjebnen


Stanley

#295
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Lars GV

Å utestenge eller overse andre for å få all oppmerksomhet selv er ikke god oppførsel Autowin. Til og med i en mindre seriøs tråd som dette her. La Ananas og hennes spørsmål få komme til.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Tingles

Quote from: deepArne on September 20, 2012, 16:00:50 PM
Quote from: SpantaX on September 20, 2012, 06:28:33 AMJeg tenker mest på kalori-innholdet i forhold til mengde jeg, da jeg tenker sunt/usunt. Sukkerfri ketchup har mindre kcal enn vanlig ketchup. Men alt med måte selvsagt! Det er forskjell på ei stripe på pølsa, enn å helle i seg 1 liter om dagen :)

Eks: Skal du ha deg en brusboks er det "Sunnere" å drikke en boks med Cola Zero enn vanlig Cola. Men tyner du i deg 3 liter hver dag er ingen av delene særlig sunt.
Kva med ei anorektisk jente med feittprosent på nivå med Eh og kroppsvekt på 35 kg. Bør ho heller ta seg ein Diet Coke framfor vanlig? Bør ho heller ta seg ein salat på 930 kcal enn ein Big Mac? Poenget til Eh, Claw og meg sjølv er vel at sunt/usunt er eit omgrep som på ingen måte er absolutt, og det gir difor heller ingen meining i mange tilfeller. Likevel blir det brukt svært ofte i media og daglegtale.

Hahaha det høres ut som en veldig kjedelig master, hva fascinerte deg med statistikk?
Jeg er egentlig helt enig med deg om at man ikke kan bruke ett sånn eksempel, ihvertfall ikke offisielt når det mangler forskning og beviser på hendelsen.
Men mamma sa det til meg og det er nok bevis for meg :D
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Stemning

Quote from: Lars GV on October 04, 2012, 21:39:00 PM
Å utestenge eller overse andre for å få all oppmerksomhet selv er ikke god oppførsel Autowin. Til og med i en mindre seriøs tråd som dette her. La Ananas og hennes spørsmål få komme til.

Hvis du ikke vil si det Auto så kan du jo si at du ikke vil si det. :) Er lov å ikke ville si.

Quote from: Tingles on October 05, 2012, 18:33:46 PM
Quote from: deepArne on September 20, 2012, 16:00:50 PM
Quote from: SpantaX on September 20, 2012, 06:28:33 AMJeg tenker mest på kalori-innholdet i forhold til mengde jeg, da jeg tenker sunt/usunt. Sukkerfri ketchup har mindre kcal enn vanlig ketchup. Men alt med måte selvsagt! Det er forskjell på ei stripe på pølsa, enn å helle i seg 1 liter om dagen :)

Eks: Skal du ha deg en brusboks er det "Sunnere" å drikke en boks med Cola Zero enn vanlig Cola. Men tyner du i deg 3 liter hver dag er ingen av delene særlig sunt.
Kva med ei anorektisk jente med feittprosent på nivå med Eh og kroppsvekt på 35 kg. Bør ho heller ta seg ein Diet Coke framfor vanlig? Bør ho heller ta seg ein salat på 930 kcal enn ein Big Mac? Poenget til Eh, Claw og meg sjølv er vel at sunt/usunt er eit omgrep som på ingen måte er absolutt, og det gir difor heller ingen meining i mange tilfeller. Likevel blir det brukt svært ofte i media og daglegtale.

Hahaha det høres ut som en veldig kjedelig master, hva fascinerte deg med statistikk?
Jeg er egentlig helt enig med deg om at man ikke kan bruke ett sånn eksempel, ihvertfall ikke offisielt når det mangler forskning og beviser på hendelsen.
Men mamma sa det til meg og det er nok bevis for meg :D

Er det noe rart med sitat-funksjonen eller? Skjønner ikke sammenhengen her, virker som Tingles snakker om et annet sitat enn det jeg ser.

Stanley

#299
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.