Tråden for dumme spørsmål!

Started by SpantaX, March 16, 2012, 10:14:59 AM

Previous topic - Next topic

Jeagle

å være eller ikke være

Stanley

#361
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eh

Quote from: Jeagle on October 17, 2012, 21:11:58 PM
hvorfor er det så kjedelig og trene???

You're doing it wrong ;)

Truse er som en tanga med mer stoff. Boxer er som en truse med mer stoff.

Quote from: deepArne on October 17, 2012, 20:44:59 PM
Quote from: lamasen on October 17, 2012, 20:35:45 PM
One does not simply quote Lance armstrong these days :)
Er det berre meg som får meir respekt for Lance i desse dagar? Då han var aktiv hata eg på han, men no diggar eg han og håpa han skulle ta Kona. Kvifor heiar eg alltid på underdogen?

Doping eller ikke, det krever jææææævla mye arbeid å sykle som han har gjort! Får brospect fra meg og!

Stanley

#363
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jeagle

Nei.  Ingen man med stor M. Men et stfu.

Hvorfor mister jeg wifi en på bybanen vær gang jeg kommer på hop?
å være eller ikke være

Hopefull

jeg føler ikke at dette er et veldig dumt spørsmål men jeg sjanser på det likevel. går mest til jentene men gutta må også gjerne svare.

Når, altså ved hvilken alder er en mann på sitt mest atraktive? (se gjerne for dere at den det gjelder aldres på en best mulig måte)

QueenB

30-40. med mindre man blir feit og mister håret. i såfall: rundt 25.

15-25: drittungeansikt og oppførsel.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stanley

#367
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

dtn

Quote from: lamasen on October 17, 2012, 20:35:45 PM
Quote from: Eh on October 17, 2012, 19:39:50 PM
Quote from: Autowin on October 17, 2012, 19:09:23 PM
Vil ikke massere, uansett...
Og er jeg ikke klar til trening på Fredag, så er det din skyld ;)
Du er klar. Pain is temporary, glory is forever.
One does not simply quote Lance armstrong these days :)

Det der er jo ikke et Lance Armstrong-sitat! Mulig han har sagt det også, men han er garantert ikke den første. Prøvde å søke litt på det, men det er ingen som egentlig vet hvem som er opphavet til sitatet. Det er jo også et slags motto for Forsvarets Spesialkommando/Marinejegerkommandoen her i Norge, i form av "Smerte er midlertidig, ære varer evig".

Pære

Quote from: dtn on October 17, 2012, 23:25:06 PM
Quote from: lamasen on October 17, 2012, 20:35:45 PM
Quote from: Eh on October 17, 2012, 19:39:50 PM
Quote from: Autowin on October 17, 2012, 19:09:23 PM
Vil ikke massere, uansett...
Og er jeg ikke klar til trening på Fredag, så er det din skyld ;)
Du er klar. Pain is temporary, glory is forever.
One does not simply quote Lance armstrong these days :)

Det der er jo ikke et Lance Armstrong-sitat! Mulig han har sagt det også, men han er garantert ikke den første. Prøvde å søke litt på det, men det er ingen som egentlig vet hvem som er opphavet til sitatet. Det er jo også et slags motto for Forsvarets Spesialkommando/Marinejegerkommandoen her i Norge, i form av "Smerte er midlertidig, ære varer evig".

Fra Håvamål:

Fe døyr, frendar døyr, ein sjølv også. Men godt, fortent ettermæle varer ved.

:)

Claw


Selveste

Lurer på en ting, hvis jeg åpner en hermetikkboks med ananas eller mais, skal jeg da sette den i kjøleskapet eller i skapet? Hvor lenge holder en åpnet ananas/mais-hermetikkboks?

Hvor lenge kan jeg ha en løk og tomat i kjøleskapet etter innkjøp uten at den blir dårlig?

Femininist

Løk = "en evighet"
Tomat = Varierer hvor moden den er når du kjøper den fra noen dager til 10 dager kanskje? (Grønnsaker får aldri ligge lenge hjemme hos meg så andre har sikkert bedre peiling). Tomat holder seg best i kjøleskapet, men smaker best om du lar den ligge på kjøkkenbenken.

Hermetikk i hermetikk boksen berger over natta i kjøleskapet (om du er heldig) hell alt over i en lufttett plastboks og sett det i kjøleskapet, da kan det holde i flere dager =)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Dev

Hun snakket ofte om å ta forumpauser den siste tida, så har nok ikke skjedd noe alvorlig. Hun kommer nok tilbake om en liten stund  :)

tore

Er buksa for lang hvis den bare går 1 cm opp fra gulvet, eller går det fint?  :)