Tråden for dumme spørsmål!

Started by SpantaX, March 16, 2012, 10:14:59 AM

Previous topic - Next topic

Zervs

Facebook spørsmål, personvern: Hvordan velger jeg flere personer samtidig når jeg skal velge hvem som ikke skal se hva andre skriver på veggen min? Tar lang tid å velge en og en..

Stanley

#391
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Smooth

Kommer deg videre. Går på utkikk etter bedre jenter!

Stanley

#393
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Zervs

Da finner du en ny jente. Er ikke dette logisk for deg?

Stanley

#395
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Femininist

Du kan også spise sjokolade, se PS i love you, grine litt og komme sterkere tilbake på mandag, det er også lov
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

lamasen

Quote from: Femininist on November 14, 2012, 20:54:03 PM
Du kan også spise sjokolade, se PS i love you, grine litt og komme sterkere tilbake på mandag, det er også lov
Ikke si "komme sterkere" :)

Zervs

Quote from: Autowin on November 14, 2012, 20:53:10 PM
Det er ikke flere jenter for meg igjen...

La meg fortelle deg en ting: Jeg hadde samboer i 2 år og når det tok slutt ble det et sorgens kapitell. Da var det lett å tenke at det ikke finnes noen, absolutt ingen, jenter for meg igjen og at ingen kan måle seg med henne. Det er en bjørnetjeneste.

Etter 2 uker tvang jeg meg selv til å dra ut på byen med kompiser, havnet på nach med en nydelig, omtenksom jente som jeg kysset og sov sammen med den natten. Det ble en stor aha opplevelse for meg, det finnes faktisk andre jenter der ute selv om hun du hadde føltes "perfekt" Masse jenter!
Nå kapret jeg tråden din, men fant ingen andre måter å si det på.
Mann deg opp nå Aurowin, gi litt faen og speid etter andre jenter :)

Zervs

Gjentar Facebook spørsmålet, personvern: Hvordan velger jeg flere personer samtidig når jeg skal velge hvem som ikke skal se hva andre skriver på veggen min? Tar lang tid å velge en og en..


Onyx

Hva med å legge de du ikke ønsker skal kunne se andres innlegg på veggen din i en liste? Har ikke prøvd det selv, men kan tenkes at det funker.

Eh


Onyx

Det er hyggelig med litt snø, men viftene i maskinen min får kjørt seg.

Dev

Quote from: Onyx on November 19, 2012, 21:02:42 PM
Det er hyggelig med litt snø, men viftene i maskinen min får kjørt seg.

Jeg tror kald snø er akkurat det pc'en din trenger.

tore

Noen som har sett den saken om ingebrigsten fra AP?

Jeg ser ikke helt hvorfor det er så big deal. 17 år er jo over seksuell lavalder og arbeidsplassen er kanskje norges største sjekkested.

Når det gjelder maktforskjellen så er jo det en viktig del av sjekking. Makt, verdi, sosial verdi..

Å ha sex med en ung dame er jo kanskje det mest naturlige som finnes. Det er jo bare sex.. Sex er jo fantastisk. Hvorfor er alle så redde for sex??!