Hvem er hvem av GV gutta?

Started by VB, June 17, 2011, 09:12:00 AM

Previous topic - Next topic

Claw

Quote from: Smooth on May 23, 2012, 22:59:12 PM
Hvorfor var ikke Claw sitt innlegg "lovlig"?

That's just the way I am

Tingles

I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

SpantaX

"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Potet

Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Miss Føniks

Quote from: Autowin on May 23, 2012, 22:44:52 PM
Quote from: Smooth on May 23, 2012, 22:41:40 PM
Quote from: Autowin on May 23, 2012, 18:02:49 PM
Jeg mener jeg har opprettet en egen spammetråd for useriøse innlegg på Forumet en gang, på OFF-Topic-forumet, bare sånn hvis dere absolutt har en drøm om å ha flest mulig innlegg her.

Sier Han med flest unødvendige innlegg..

Jeg er uenig i påstanden din. Jeg mener jeg har mye relevant å komme med.

Kjære Autowin, når flere kommer med samme utalelser. Må du ta selvkritikk, ta det til deg og prøve og lære. Dette er ikke et angrep på deg, men man blir lei når du ikke tar til deg ting. Det er ting som bare kan hjelpe deg i lengden vis du tar det til deg på rett måte.
Selvinnsikt: TENK: Hva er det som gjør at jeg blir oppfattet sånn?? Hva kan jeg gjøre for og endre på det?
The Phoenix always rises from the asses


SpantaX

"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Stemning

Quote from: Miss Føniks on May 24, 2012, 18:14:22 PM
Quote from: Autowin on May 23, 2012, 22:44:52 PM
Quote from: Smooth on May 23, 2012, 22:41:40 PM
Quote from: Autowin on May 23, 2012, 18:02:49 PM
Jeg mener jeg har opprettet en egen spammetråd for useriøse innlegg på Forumet en gang, på OFF-Topic-forumet, bare sånn hvis dere absolutt har en drøm om å ha flest mulig innlegg her.

Sier Han med flest unødvendige innlegg..

Jeg er uenig i påstanden din. Jeg mener jeg har mye relevant å komme med.

Kjære Autowin, når flere kommer med samme utalelser. Må du ta selvkritikk, ta det til deg og prøve og lære. Dette er ikke et angrep på deg, men man blir lei når du ikke tar til deg ting. Det er ting som bare kan hjelpe deg i lengden vis du tar det til deg på rett måte.
Selvinnsikt: TENK: Hva er det som gjør at jeg blir oppfattet sånn?? Hva kan jeg gjøre for og endre på det?

Du forsøker å lære en pingvin å klatre i trær.

Miss Føniks

Quote from: Stemning on May 25, 2012, 06:15:03 AM
Quote from: Miss Føniks on May 24, 2012, 18:14:22 PM
Quote from: Autowin on May 23, 2012, 22:44:52 PM
Quote from: Smooth on May 23, 2012, 22:41:40 PM
Quote from: Autowin on May 23, 2012, 18:02:49 PM
Jeg mener jeg har opprettet en egen spammetråd for useriøse innlegg på Forumet en gang, på OFF-Topic-forumet, bare sånn hvis dere absolutt har en drøm om å ha flest mulig innlegg her.

Sier Han med flest unødvendige innlegg..

Jeg er uenig i påstanden din. Jeg mener jeg har mye relevant å komme med.

Kjære Autowin, når flere kommer med samme utalelser. Må du ta selvkritikk, ta det til deg og prøve og lære. Dette er ikke et angrep på deg, men man blir lei når du ikke tar til deg ting. Det er ting som bare kan hjelpe deg i lengden vis du tar det til deg på rett måte.
Selvinnsikt: TENK: Hva er det som gjør at jeg blir oppfattet sånn?? Hva kan jeg gjøre for og endre på det?

Du forsøker å lære en pingvin å klatre i trær.

Ha ha ha :D
The Phoenix always rises from the asses

Stanley

#24
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Miss Føniks

Quote from: Autowin on May 25, 2012, 09:22:56 AM
Takk for støtten jeg får...

Mine ord var faktisk godt ment :)
Er viktig og kunne se humoren i ting vettu,og ikke bare være blod alvorlig.
De fleste har prøvd og hjelpe deg ganske mye nå. Baby steps, du er på vei i hvert fall !
The Phoenix always rises from the asses

Stanley

#26
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Femininist

Quote from: Autowin on May 25, 2012, 09:41:41 AM
På vei er ordet. Men hvor lang er veien, før jeg kan gå bort til randoms hotte jenter og garantert få noe mer ut av situasjonen?

Prøv det, også finner du det ut!
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stemning

Quote from: Autowin on May 25, 2012, 09:41:41 AM
På vei er ordet. Men hvor lang er veien, før jeg kan gå bort til randoms hotte jenter og garantert få noe mer ut av situasjonen?

Da må du først barbere hodet, slutte å gå med sko for alltid, og begynne med enten blokkfløyte ELLER utstopping. Si ifra når du har klart oppdraget så kan vi snakke om videre fremgang.

Tingles

Quote from: Stemning on May 25, 2012, 12:49:45 PM
Quote from: Autowin on May 25, 2012, 09:41:41 AM
På vei er ordet. Men hvor lang er veien, før jeg kan gå bort til randoms hotte jenter og garantert få noe mer ut av situasjonen?

Da må du først barbere hodet, slutte å gå med sko for alltid, og begynne med enten blokkfløyte ELLER utstopping. Si ifra når du har klart oppdraget så kan vi snakke om videre fremgang.

DER var hemmeligheten røpet.. nå kommer damemarkedet å bli veldig konkurransedominert..
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.