Netflix & chill?

Started by urlm, September 14, 2015, 02:27:10 AM

Previous topic - Next topic

urlm

Har en dame jeg er ganske interessert i (mest casual, da). Vi har hatt sex én gang på fylla tidligere, og har hatt et litt merkelig teaser mind games greie siden, hvor vi har vært på samme vors, "gjort hverandre sjalu" og endt opp med å kline litt før vi drar ut. Men hver gang jeg er ute "med hun" så skjærer det seg (vi ender opp på forskjellige steder, drar hjemme til henne for å finne ut at romkameraten hennes har venninnekveld, osv.).

Synes rett og slett det er slitsomt og måtte prøve å komme i kontakt med henne på fylla, i går fikk jeg "endelig" bootycall av henne, men verdens dårligste timing da jeg hadde nasch hjemme hos meg og kunne ikke stikke (og hadde veldig god tone med en dame der).

Hun er egentlig mye mer erfaren enn meg seksuelt og leker veldig hard to get og overlegen til tider så blir litt satt ut.

Men nok backstory, det jeg tenker er å bare invitere hun på "netflix & chill", god eller dårlig idé? Er bare lei av å leke mindgames med hun når begge åpenbart er keene.

Og om dette faller i god smak.. Jeg har aldri hatt "netflix & chill", hun vet åpenbart hva det innebærer og er veldig "kul", "tøff" og "straight to business" når det kommer til sex. Skal jeg i det hele tatt gidde og sette på Netflix?  ;D Det er liksom der jeg er med hun, at jeg føler hun har så mye mer erfaring med dette enn meg, og er redd for å drite meg ut og være "nørd" liksom.

Hvordan fungerer det? Ser man faktisk netflix? Noen andre forslag til hvordan jeg bare kan "cut the bullshit" og ha en casual kveld med sex med denne dama? Liker egentlig ikke sex i fylla, men synes også edru "dates" kan bli kleint (jeg er litt klein, tror jeg).

Vi har snakket litt om dop i forbindelse med festivaler tidligere og hun virker ikke akkurat uskyldig på dette området heller, er det innafor og invitere hun over til å f.eks. røyke en joint (gjør det 10x mer  komfortabelt da jeg egentlig kun har snakket med henne på fylla og aner ikke om vi egentlig har noe kjemi da jeg er helt annerledes edru), se en film (eller ikke) og bare ha sex?

Egentlig det jeg har mest lyst til, tror jeg. Av en eller annen merkelig grunn gjør hun meg pissnervøs når jeg er edru, har ikke det med andre damer, tror det er fordi hun er så selvsikker og dominant.

Ble en del mer tekst enn planlagt, men tar gjerne i mot råd her.

TL;DR: Jeg er litt "nørd" og vil ikke drite meg ut med denne dama, som er 10x mer erfaren enn meg.

Dreit meg allerede litt ut første gangen vi hadde sex, så tror jeg allerede er "outa" som lite erfaren (var bare et par små amatørfeil, sexen var bra), selv om jeg prøvde å skjule dette etter beste evne. Nå har jeg bare lyst til å ha en casual kveld med henne hvor jeg kan gjenopprette heder, ære og ikke minst mitt eget ego. Men da jeg føler hun har "fasiten" på hvordan dette gjøres er jeg livredd for å drite meg ut da jeg er relativt clueless.

The Stig

#1
Denne videoen beskriver problemstillingen ganske greit; 
https://www.facebook.com/foodbeast/videos/10153597731334281/?pnref=story
bye bye comfort zone.Just die already.

Smooth


urlm

Quote from: The Stig on September 14, 2015, 09:31:05 AM
Denne videoen beskriver problemstillingen ganske greit; 
https://www.facebook.com/foodbeast/videos/10153597731334281/?pnref=story

Det jeg er redd for er vel mere "When he invites you over for Netflix&Chill and actually turns on Netflix". Hun som foreslo og være fuckfriends, men jeg har lite erfaring med hvordan slike forhold fungerer. Synes det blir litt kjedelig og bare komme bort, hoppe i senga og stikke igjen, men er redd for at det blir for høy "date"-faktor om vi ser en film før vi hopper i senga..

Hele greia er jo at dette skal være casual og litt dirty. Men er usikker på hvor grensen går, tror kanskje hun blir ukomfortabel om det blir for mye "date" over det.

Alphaafc

Kjenner meg igjen i problemstillingen din. Hva skjer i tida mellom "du åpner døra" til dere starter på sexen. Kanskje spesielt når begge vet hva som skal skje. Jeg vil ikke påstå jeg løste det supersmooth, men jeg bød på noe å drikke (/vann/brus/juice) og satt meg ned  sofaen. Der satt vi bare å pratet i 5-15min før jeg ertet henne litt og fulgte det opp med å lene meg inn for å f.eks kile henne/holde henne fast. Da har vi plutselig kroppskontakt og ansiktene er nærme nok til å starte kliningen.

Men begge vet hva som skal skje. Enten tar hun initiativ selv, ellers må du bare hoppe i det. Tør hun ikke ta initiativ vil hun nok bli så lettet når du gjør det at du kan gjøre det på akkurat den måten du føler for.

urlm

Skriver dette på fylla etter en litt kjip dag på byen, men fuck it.

Jeg spurte om hun hadde noen planer i helgen. Hun ba meg med på vors på lørdag og spurte om jeg skulle ut i dag (torsdag). Jeg skulle ut så da ble vi enige om å møtes ute.

Møttes på byen etter at jeg "maste" litt på SMS (mao jeg insjet), vi dro hjem til henne, hadde sex og snakket i sånn 8 timer. Begyne virkelig å like henne nå.

Dro på vorset hennes på lørdag, hvor hun lekte litt overlegen (som vanlig), dro på byen, så hun nesten ikke hele kvelden. Møtte en søt jente i køen utenfor utestedet, vi var på vei inn og vi møtte henne med noen venninner utenfor.

Da presterte hun og si at jeg var typen hennes og spurte hvem hun dama var og om jeg hadde møtt henne i køen.

Ba hun og venninnene om å bli med inn på utestedet, men da bare stakk de.

Møtte hun senere inne på utestedet og hun bare sa "du er alt for full" og gikk videre med en eller annen type fra vorset (de har sikkert sex i skrivende stund).

Skjønner meg virkelig ikke på hun dama her... Kjemien er dritbra og jeg digger hun, men hun leker bare sykt overlegen når vi et ute.

Vurderer å sende en tekstmelding, men er full og føler at jeg kommer til å angre på dette.

Hadde en god tone med et par damer ila kvelden men de mistet interessen etterhvert, så dette hjelper ikke akkurat på selvtilliten.

Er kort sagt litt nede akkurat nå, og lurer på hva faen jeg skal gjøre med denne dama?

Liker henne veldig godt, men orker ikke alt dette stresset og dramaet. Går også i klasse med henne på skolen, så har lyst til å opprettholde en viss fasade. Hadde jeg aldri sett hun igjen hadde jeg nok bare sendt en tekstmelding akkurat nå og forklart hvordan jeg føler, men siden jeg kommer til å se henne i forelesninger osv. har jeg ikke lyst til å drite meg ut.

Noen råd?

Love

Må jo si først at jeg synes du klarer deg bra, ved at du ikke reagerer (med sms osv)
Hva hun tenker er umulig å gjette seg til, kanskje det er en måte å beskytte seg på eller at hun føler kontroll ved å være "bossy"....
min erfaring er i hvert fall at folk (gutter og jenter) som føler et behov for å disse/ydmyke andre egentlig sliter med usikkerhet

Tror du bare skal overse henne, så langt det lar seg gjøre;)

Hyene

Quote from: urlm on September 20, 2015, 02:51:42 AM
Jeg spurte om hun hadde noen planer i helgen. Hun ba meg med på vors på lørdag og spurte om jeg skulle ut i dag (torsdag). Jeg skulle ut så da ble vi enige om å møtes ute.

Møttes på byen etter at jeg "maste" litt på SMS (mao jeg insjet), vi dro hjem til henne, hadde sex og snakket i sånn 8 timer. Begyne virkelig å like henne nå.
Quote from: urlm on September 20, 2015, 02:51:42 AM
Fra min erfaring ikke den beste idéen å møtes ute, men heller på vors osv. Men siden du hadde en god? connection fra før fungerte det sikkert bra. Godt jobba.
Quote from: urlm on September 20, 2015, 02:51:42 AM
Dro på vorset hennes på lørdag, hvor hun lekte litt overlegen (som vanlig), dro på byen, så hun nesten ikke hele kvelden. Møtte en søt jente i køen utenfor utestedet, vi var på vei inn og vi møtte henne med noen venninner utenfor.

Da presterte hun og si at jeg var typen hennes og spurte hvem hun dama var og om jeg hadde møtt henne i køen.
Hehe, klassisk. Hva svarte du?

Quote from: urlm on September 20, 2015, 02:51:42 AMMøtte hun senere inne på utestedet og hun bare sa "du er alt for full" og gikk videre med en eller annen type fra vorset (de har sikkert sex i skrivende stund).

Skjønner meg virkelig ikke på hun dama her... Kjemien er dritbra og jeg digger hun, men hun leker bare sykt overlegen når vi et ute.

Vurderer å sende en tekstmelding, men er full og føler at jeg kommer til å angre på dette.
Don't :) Hun ser jo at du har draget vil jeg tro, men vil teste deg..og ønsker kanskje alternativer for seg selv

Quote from: urlm on September 20, 2015, 02:51:42 AMHadde en god tone med et par damer ila kvelden men de mistet interessen etterhvert, så dette hjelper ikke akkurat på selvtilliten.
Mistet interessen sier du, flytta du på target( s)? -hadde den her med en dame for ett par helger siden på vors, men fant heldigvis ut (for mitt eget ego) at hun hadde type, så bra det ikke skjedde noe mer da jeg er moralsk på den fronten.

Quote from: urlm on September 20, 2015, 02:51:42 AMEr kort sagt litt nede akkurat nå, og lurer på hva faen jeg skal gjøre med denne dama?

Liker henne veldig godt, men orker ikke alt dette stresset og dramaet. Går også i klasse med henne på skolen, så har lyst til å opprettholde en viss fasade. Hadde jeg aldri sett hun igjen hadde jeg nok bare sendt en tekstmelding akkurat nå og forklart hvordan jeg føler, men siden jeg kommer til å se henne i forelesninger osv. har jeg ikke lyst til å drite meg ut.

Noen råd?
Prøv å ta litt ubevisst avstand. Ikke initier til noe den neste uka, ikke vær uhøfflig, men litt 'care', og se om hun kommer etter deg. Om ikke kan det være connection ikke var SÅ bra? eventuelt får de mest erfarne her inne på området gi en bedre pekepinn.

urlm

#8
"Hehe, klassisk. Hva svarte du?"

Jeg tror jeg sa "Jeg er det, ja?" på en fleipete måte. Ba dem så om å bli med inn, hvor de bare lo og gikk. (wtf?)

"Mistet interessen sier du, flytta du på target( s)? -hadde den her med en dame for ett par helger siden på vors, men fant heldigvis ut (for mitt eget ego) at hun hadde type, så bra det ikke skjedde noe mer da jeg er moralsk på den fronten."

Flytta på targets? Kom i prat med en dame i barkøen som kjente meg igjen fra skolen, hun virket veldig interessert men etterhvert begynte hun å gå vekk, fulgte etter henne et par ganger og tok opp praten igjen (har lest at man ikke skal la jenter gå med det første, selv om det virker mest naturlig egentlig...), men fikk mer og mer inntrykket av at hun prøvde å komme seg vekk så jeg lot henne gå. Aner egentlig ikke hva jeg gjorde feil. Samme med dama i køen til utestedet, vi danset og hadde det gøy, så begynner hun plutselig å gå vekk. Spurte om hun ville bli med ut og ta litt luft, da ville hun heller danse mer. Danset mer, plutselig møter hun en hun kjenner og bare kaster seg over han og ignorerer meg totalt, virket som hun lette etter en "out". Begge disse jentene initierte meg, så jeg må jo åpenbart ha fucket opp kraftig et eller annet sted. Mulig jeg blir for "ivrig" rett og slett når en jente approacher meg.


"Prøv å ta litt ubevisst avstand. Ikke initier til noe den neste uka, ikke vær uhøfflig, men litt 'care', og se om hun kommer etter deg. Om ikke kan det være connection ikke var SÅ bra? eventuelt får de mest erfarne her inne på området gi en bedre pekepinn."

Har prøvd det med denne dama før og det funket dårlig. Gikk vel 2 uker uten å snakke med henne før jeg møtte henne på en bursdag, der snakket vi faktisk sammen (i motsetning til de 5 andre gangene jeg har vært på vors med henne) klinte litt utenfor vorset og dro hjem til henne. Hun var alt for full så jeg lot hun sove (venninnen var der) før jeg dro ut og møtte resten på byen. Dagen etter kom hun på vors hos meg etter at jeg inviterte henne, vi endte opp med å ikke snakke sammen hele vorset og dro på forskjellige utesteder. Inviterte hun på nach, hvor hun repliserte at det er nørd å ha nach før 2. Så kom da "bootycallen" jeg nevnte i den originale posten.

Omtrent nøyaktig det samme skjedde i natt. Var på vors sammen, snakket ikke sammen overhodet. Nå dro vi faktisk på samme utested, men hun virket bare totalt uinteressert i å være med meg og lekte bare arrogant og ekkel hver gang jeg møtte hun.

Stakk som sagt hjem og skrev den ranten ved 2:30 tiden i natt. 03:30 skriver hun tekstmelding "hvor er du?" (så ikke denne før 2-3 timer senere så har ikke svart på den). Hva faen er greia? Sykt overlegen hele kvelden, også skal hun plutselig ha tak i meg.

Nå føler jeg at det er mer innafor og sende en tekstmelding da hun har sendt til meg. Men situasjonen er uforandret i forhold til hvor håpløst slitsom denne dama er.

Tenker å sende en melding hvor jeg skriver noe sånt som "Jeg stakk? Du gir ingen mening" og enten håpe at hun spør hva jeg mener så jeg får fordypet, eller at jeg bare fordyper det i selve meldingen. Vil helst at hun skal spørre hva som er galt, men ser for meg at hun bare svarer sånn "okey.." ellernoe.

Hva tenker du? Må jo nesten si noe her, kan ikke late som det er normalt og holde på sånn.. Det fucker opp kvelden min og at jeg aldri vet hva som skal skje med henne. Ble jo enige om på torsdag (da jeg sov hos hun) at vi skulle "fortsette der vi slapp på lørdag", enten altså opp med å ikke snakke med hun hele kvelden. Fuck this shit, lol.

urlm

Quote from: Love on September 20, 2015, 09:47:30 AM
Må jo si først at jeg synes du klarer deg bra, ved at du ikke reagerer (med sms osv)
Hva hun tenker er umulig å gjette seg til, kanskje det er en måte å beskytte seg på eller at hun føler kontroll ved å være "bossy"....
min erfaring er i hvert fall at folk (gutter og jenter) som føler et behov for å disse/ydmyke andre egentlig sliter med usikkerhet

Tror du bare skal overse henne, så langt det lar seg gjøre;)

Hun sendte meg jo melding nå etter jeg skrev innlegget og spurte hvor jeg var.. 03:30 om natten. Da sov jo jeg så jeg har ikke svart på den.

Prøver å formulere enn melding hvor jeg får frem hva jeg føler uten at det høres alt for bittert ut, men det er jo umulig.

Er det en fin måte å formulere "Hvorfor leker du jævlig overlegen hele kvelden, for så og spørre etter meg halv fire om morgenen? Hvorfor er du så vanskelig og slitsom å ha med å gjøre? Kan vi vennligst slutte å leke disse teite mind gamesa?"

piken

Jeg heller mot at du sender en kort melding med at du stakk og ikke så mye mer. Jeg skjønner ikke hva som er så bra og veier opp med denne dama her til at du i du hele tatt har lyst til å fikse det. Var det virkelig sååå bra sex?

Hvis du vil vite hvorfor hun holder på som hun gjør ville jeg tatt det ansikt til ansikt. En sånn sms kan hun lett la vær å svare på. Men samtidig så tror jeg det er vanskelig å få et rett ut ærlig svar av sånne folk,  i tillegg til at mye av spenningen mellom dere helt sikkert bygger nye på at hun oppfører seg som hun gjør.

urlm

Quote from: piken on September 20, 2015, 15:02:20 PM
Jeg heller mot at du sender en kort melding med at du stakk og ikke så mye mer. Jeg skjønner ikke hva som er så bra og veier opp med denne dama her til at du i du hele tatt har lyst til å fikse det. Var det virkelig sååå bra sex?

Hvis du vil vite hvorfor hun holder på som hun gjør ville jeg tatt det ansikt til ansikt. En sånn sms kan hun lett la vær å svare på. Men samtidig så tror jeg det er vanskelig å få et rett ut ærlig svar av sånne folk,  i tillegg til at mye av spenningen mellom dere helt sikkert bygger nye på at hun oppfører seg som hun gjør.

Kort fortalt; hun er drømmedama på veldig mange områder. Vi klikker bra når vi faktisk er sammen og hun er utrolig attraktiv, alle gutta sikler over hun. Og for en som meg som har hatt under middels suksess med damer tidligere og aldri egentlig hatt meg med en like fin dame før så føler jeg at jeg burde satse litt her. Sexen er dritbra og hun er laidback og chill. Tydeligvis litt vel laidback og chill.

Man kan vel si at jeg er litt betatt, og jeg tenker mer på hun enn jeg vil innrømme.

Grunnen til at jeg er så forvirret er fordi hun var kjempeinteressert i starten og bokstavelig talt fulgte meg hjem (sto utenfor leiligheten min når jeg kom hjem). Men etter dette har det vært jeg som har tatt initiativet egentlig.

Hver gang jeg begynner å tenke at hun ikke er interessert kommer hun igjen og gir meg nytt håp. Ble for alvor keen på henne her om dagen da vi snakket i over 8 timer om alt mulig, og hun faktisk forklarte litt hvorfor hun hadde "ignorert meg" tidligere (hun syntes det var "kleint" og komme bort til meg å snakke siden alle tydeligvis visste at vi hadde hatt sex).

Hun har tydeligvis fortalt alle venninnene sine om meg, og når jeg møtte de i går snakket de som om de hadde hørt mye om meg og var glade for å endelig møte meg. (wtf?) Til sammenlikning har ikke jeg fortalt noen av vennene mine om henne, men gutter og jenter er vel litt forskjellige på dette området.

Og så blir hun som sagt totalt overlegen og til tider litt småfrekk mot meg, før hun sender meg melding midt på natta og spør hvor jeg er.

Tenker å sende følgende: "Lol. Vet ikke om du er klar over det, men du gir veldig blandede signaler til tider"

Føler at denne får frem hva jeg mener uten at den høres for bitter ut, hva tenker du?

Hyene

Ofte forskjell på hva de sier og hva de faktisk gjør desverre.

"i tillegg til at mye av spenningen mellom dere helt sikkert bygger nye på at hun oppfører seg som hun gjør."
ligger sikkert noe i det piken sier her.

Og som Alphaafc:
"Men begge vet hva som skal skje. Enten tar hun initiativ selv, ellers må du bare hoppe i det. Tør hun ikke ta initiativ vil hun nok bli så lettet når du gjør det at du kan gjøre det på akkurat den måten du føler for."
Om du skal møte henne, prøv å få henne på tomanshånd.. ta ting derfra. Sånn som du innleder posten med her.

Love

Ok. Du er tydeligvis kjekk nok til at hun vil ha deg, mer enn en gang. Og andre damer kommer bort til deg.
Du ødelegger litt for deg selv med minuset (du tror ikke du er kjekk nok og tror du må chase).
Prøv å snu hue: hva om du er en kjekkas. Hva om du tar i mot den oppmerksomheten som du får og lar damer "ha draget på deg". Hva om du måtte jage dem unna fordi de sloss om deg?
Hvordan ser bildet ut da?

piken

Ut fra det du skrev i siste post nå så virker det jo som om hun liker deg, men kanskje er usikker.

Send en melding du selv er komfortabel med å sende, men tenk at meldingen også skal være komfortabel å motta og svare på. Hva skal hun svare på en sånn melding?  Legge seg flat og si "jeg er egentlig gal etter deg" ? Da syns jeg heller du kan forsøke å invitere henne på netflix og chill i kveld og heller si ansikt til ansikt de tingene du tenker og er usikker på.