psyko eller sexy ?

Started by BenBones, September 13, 2014, 15:15:31 PM

Previous topic - Next topic

BenBones

Ok, så det er ei jente jeg har datet en del. Hun endte det fordi hun mente jeg ikke var stabil nok for henne.

Greia er at vi har en sinnsykt bra tone enda, og jeg var oppe hos henne for å levere noe tidligere i dag. Da kom vi plutselig til å tulle rundt en artikkel som dreier seg om at menn med store baller er dårlige ektemenn.

Jeg: Det er bare pungen som er lang, har ikke store baller.

Hun: (hevet øyenbrynet, smilte og tittet ned på skrittet mitt) Jo, det har du.

Jeg på en humoristisk måte: vær glad i meg fordet da.

Hun: Jeg er det :)

Jeg: (mens jeg kysset henne nedover halsen og lagde litt tynrge puste lyder og foreslo at jeg kom til henne i kveld. Da sa hun nei ( Smilende ). Jeg spurte om hun hadde planer men det hadde hun ikke.

Hun har vært veldig avvisende før og jeg har ikke brydd meg.

HER ER GREIA:

Jeg sa at da dukker jeg opp i kveld da, hun sa fortsatt nei, men smiler.

Jeg: Hva gjør du hvis jeg dukker opp med en flaske vin, brie og kjeks i kveld da?

Hun: Da låser jeg døra. (Fortsatt smilende og flørtende blikk)

Jeg smiler tilbake og sier: vi får se i kveld da. og går.

HVA GJØR JEG ????? Er det psyko, eller sexy hvis jeg dukker opp med en flaske vin selvom ho sa nei ?

piken

Uansett hva hun egentlig mente med å smile når hun sa nei så tror jeg nok at det er tryggest for deg å la vær å dukke opp. Med mindre du er 100% sikker på at hun kommer til å ta deg godt imot. Det er bedre at hun lurer på hvorfor du ikke dukket opp, enn at du dukker opp og hun lar vær å åpne døra.

Du kan eventuelt forsøke å tekste henne eller noe senere i kveld og lodde stemninga , men hun har jo allerede dumpet deg - så ser ikke helt poenget med å krype etter henne. Hun tar nok selv kontakt hvis hun finner ut at hun savner deg.

bareAre

Syns det hørtes litt kult ut å bare gjøre noe sånt, men høy risiko! Så ville gjort som piken sier, la være å dukke opp og la henne heller sitte og lure på om du dukker opp :) Du har allerede vist intensjon ved å gi inntrykk at at du kommer til å gjøre det og hun kommer garantert til å tenke på det. Ser for meg at hun sender melding og lurer på hvor du ble av.

--WTF?--

Denne er enkel. Du møter opp med de spesifiserte varene, og ser om hun låser døra eller slipper deg inn.

Om det er sexy aner jeg ikke, men jeg kan si så mye som at du IKKE trenger å være redd for å bli tvangsinnlagt på psykiatrisk avdeling, det skal MYE mer til... (been there, done that) At hun kan lage drama derimot, er det vel en mulighet for.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.