Til gutta (stil)

Started by Femininist, June 30, 2011, 18:38:55 PM

Previous topic - Next topic

UDA

Det mest sexy "plagget" ei jente kan benytte seg av er for meg helt klart høyhælte sko med platå foran (vet ikke hva det heter). Dette er selvfølgelig hvis hun passer til det - er lav nok og kan gå naturlig med dem. Kjør på jenter! :)   
No brain, no pain - no pain, no gain

sitronsaft

Quote from: UDA on August 15, 2013, 16:09:30 PM
Dette er selvfølgelig hvis hun passer til det - er lav nok og kan gå naturlig med dem. Kjør på jenter! :)   

Kan jeg tolke dette som at relativt høye/høye jenter i høyhælte sko ikke er fint? Har du en maks-høyde på dette her?
Jeg bare spør. Er sånn passe høy, og har aldri hatt sånn dritlyst til å bli høyere enn alle gutta.

Potet

#77
Mange gutter misliker at jenter er høyere enn dem. Hvis du vanligvis er på høyde med en gutt uten sko, kan han misike at du bruker høyhælte sko (jo lavere gutten er, jo større sjanse vil jeg tro det er for at han mislker dette. Det er veldig vanlig for lave menn å ha komplekser for det!). Men det som gjerne er et større problem er at mange høye kvinner har dårlig holdning. Den dårlige holdningen kan bli fremhevet ekstra mye på høyhælte sko. Jeg som er 185 høy føler meg i utgangspunket aldri truet av jenter som kommer opp mot høyden min når de har høyhælte sko, men hvor mange jenter jeg har sett som forsatt ser elegante ut når de rager opp mot min høyde når de har på seg høyhælte sko er noe som derimot er mer sjeldent. Hvis du faktisk klarer å pulle det off er det turn on i mine bok i alle fall! Generelt bær du passe på at du ikke bruker for høye hæler om du nærmer deg 180.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

sitronsaft

Tja. Er litt kjedelig å aldri gå med høye hæler. Jeg, som sikkert mange andre jenter, føler meg jo litt finere og mer pyntet med høye sko. Kjedelig å alltid ta på ballerina-sko i tilfelle jeg møter en søt gutt som plutselig er lavere enn meg når jeg har hæler på..

Men hovedgrunnen til at jeg ikke går så mye med det, er nok ikke at jeg tenker at gutter kommer til å føle seg ukomfortable, men heller det at jeg føler meg ukomfortabel ved å enten føle meg som en "kjempe" i forhold til dem, eller generelt bli 'for' høy!
Selv liker jeg høye gutter, og har vel alltid drømt om å være "liten og søt" i stedet for "passe høy jente".. ;) Men man blir vel aldri fornøyd..

Quote from: Potet on August 15, 2013, 21:56:11 PM
Men det som gjerne er et større problem er at mange høye kvinner har dårlig holdning.
Nå skal det nevnes at jeg er ikke over 1.80, men en plass mellom 1.75-1.80. Så jeg er ikke "veldig høy" for å være jente, og har aldri hatt problemer med dårlig holdning, slik jeg opplevde at mange av de høyeste jentene i klassen på ungdomsskolen hadde (180 +).

UDA

Quote from: sitronsaft on August 15, 2013, 21:34:09 PM
Quote from: UDA on August 15, 2013, 16:09:30 PM
Dette er selvfølgelig hvis hun passer til det - er lav nok og kan gå naturlig med dem. Kjør på jenter! :)   

Kan jeg tolke dette som at relativt høye/høye jenter i høyhælte sko ikke er fint? Har du en maks-høyde på dette her?
Jeg bare spør. Er sånn passe høy, og har aldri hatt sånn dritlyst til å bli høyere enn alle gutta.

Kan jo svare på det. Hvis jeg skal finne ei jente "søt" må hun være en del lavere enn meg (er 187). Mister på en måte litt av maskuliniteten min hvis jenta må bøye seg ned for å kysse meg når hun har på seg høye sko. Maks høyde for meg blir noe sånt som 180 hvis hun går med lave sko, og 170-175 med høyhælte sko.

Bare for å presisere: Eksen min synes jeg var helt sinsykt digg og jeg la virkelig merke til henne blant alle de andre jentene første gang jeg så henne, og det var nærmest kun fordi hun fikk en fantastisk holdning med høyhælte skoene.
No brain, no pain - no pain, no gain

Knut

#80
Quote from: Femininist on June 30, 2011, 18:38:55 PM
Hva slags klær/ klesstil liker du på jenter? Har det betydning? Kunne du blitt sammen med ei jente med en helt annen klesstil enn deg? Sier klærne noe om personen?

Jeg tror ei jentes klesstil egentlig har liten betydning for de fleste menns seksuelle tiltrekning til ei jente, så lenge klesstilen hennes er feminin og ikke maskulin.

Men om klærne sier noe om personen? Vel, ja. Men mennesker tolker jo andre menneskers personlighet ut i fra sin egen personlighet. Så hvis en mann avviser ei jente fordi hun har "feil klesstil", så forteller jo det jenta veldig mye om den mannens egen personlighet/hvor åpen han selv egentlig er, og om han egentlig er en god match for henne...

"Kunne du blitt sammen med ei jente med en helt annen klesstil enn deg?"
Ja, som sagt så lenge klesstilen hennes har feminine trekk. Men enda viktigere enn det, er at selve personligheten hennes har feminine trekk.
Det er jo en grunn til at vi menn ikke seksuelt tiltrekkes av "traktor-lesber" i kjeledress, og at dere jenter ikke seksuelt tiltrekkes av homsen med de siste D&G-brillene og en liten chihuahuahauaaauahauahuahauah-hund på armen :p

Anugita

Drar opp denne igjen jeg, fordi jeg endelig, etter mange års leting (og tilhørende utslitte bukser) endelig fant igjen en low waist boot cut jeans, etter at det de siste åra kun har vært mulig å få tak i skinny jeans med regular eller high waist... Så da er egentlig spørsmålet mitt: hvilken av buksene liker dere gutta best? Skinny eller boot cut?




vinteRR

Ingen av de er fine.

Snittet på den øverste er bra, men fargen ser horribel ut. Snittet på nummer to er forsovet bra bortsett fra boot-cuten som er dårlig.

Sansi


Jeg synes ikke noe om boot cut.Den lyseste buksen med boot cut hade vært ganske fæl.

Liker best rene farger, skinny og regular waist. Nederste bilde meg skinny hadde vært flott:)
"Det er for sent å dra ut stikkontakten når huset har brent ned" - Sansi

Lego

Jeg hadde lett snudd meg etter deg hadde du gått i den øverste! (Så forskjellige er vi gutta...)

Boot-cut'en så forferdelig ut.
- Lek med Lego

Anugita

Hmmm... Så rart.. Jeg hadde trodd dere likte boot cut'en best, og at skinnyen ser forferdelig ut. I mine øyne ser skinnyen nemlig ut som ett strekt pølseskinn og gjør dama feitere enn hun er...

Slaktern

Synes også boot cut ser for jævlig ut. Den øverste buksa i samme farge som nederste hadde vært bra

Potet

Kanskje jeg som har noen dårlige referanser, men jeg tenker trash med en gang jeg ser fargen på den øverste buksen. Ellers er snittet bra på denne. Når det gjelder den andre buksen er det motsatt: Liker fargen, men liker ikke snittet. Boot Cut ser rart ut, særlig når lengden på buksen er så lang at man såvidt ser de høyhælte skoene.

Så lenge dama ikke selv er feit er det bare bra med tettsittende bukser. F.eks. er jenter i treningstights og en tettsittende topp noe av det mest sexy som finnes :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Love

Gutta bryr seg egentlig ikke så mye om det vi jenter putter masse tid, penger og energi i...sånn som klær og utseende. Mange jenter får aldri en kommentar fra kjæresten etter et frisørbesøk eller etter at de har kjøpt et nytt plagg...fordi han ikke ser det.
De fleste gutter jeg har spurt sier olabukse og t skjorte når jeg spør hva jenter ser best ut i... og de ser mer på kroppen enn klærne.
Tror de fleste jenter kunne spart noen kroner på å holde garderoben litt enklere;)
Det viktigste er uansett hva man selv føler seg vel i, fordi det gjør at man oppfører seg mer trygg og selvsikker:) Og smaken er vel som baken....

Er forresten nysgjerrig på hva gutta mener om løshår, løs vipper og annet "juks" jenter bruker?

Anugita

Siden fargen ser ut til å være issuet (mannfolk  :o ) på skinny jeansen, så her er en i nøytral farge.. Bedre nå? Eller.. Dere likte jo skinny uansett, men la iallefall ikke fargen affisere dere i hva dere liker ;)
(Og ja, jeg synes fortsatt dama ser ut som ett sprengt pølseskinn)


Også, fordi jeg er slem... Her MÅ dere vel være enig med meg om at det er ett sprengt pølseskinn, eller?



Men lurer på om det kan ha noe med alderen å gjøre? Jeg er så gammel at jeg fremdeles HUSKER 80-tallet, og de eneste som gikk i superskinny da var homser som ville vise hele verden at de var nettopp det, og ble assosiert/forbundet med noe ekkelt... Synes på homoer har heldigvis endret seg siden den gang (hjelper å bli voksen og å forstå litt mer ;) )men kanskje mine fordommer mot disse buksene henger igjen fra den tiden? Jeg klarer jo heller ikke la være å le når jeg ser menn i trange jeans, fordi jeg synes det ser komisk ut...