Ny i gamet, gutt 20 trenger hjelp

Started by new life, December 04, 2012, 23:02:22 PM

Previous topic - Next topic

new life

Hei,

Nå i det siste har jeg snakket en del med en jente som jeg traff ute på byen. Det er ofte hun som tar kontakt med meg. hun er den typen som har en del guttevenner, så vet ikke om hun bare vil ha meg som venn eller noe mer.

Jeg hadde besøk av henne siste helg, da skjedde det ikke noe. Vi bare satt å snakket om alt mulig. Hun satte seg i sofaen på en måte slik at jeg ikke fikk eskalert noe særlig. litt etter at hun hadde kommet hjem sendte hun melding å sa at det var koselig å være med meg, og sa at vi måtte finne på noe igjen en dag.

Spørsmål

Hva tror dere at hun mener med dette? (skjønner at dette kan være vanskelig å svare på)

Er det lurt av meg å spørre henne om hva hun vil? ( om det er vennskap eller om det kan bli noe mer noen gang)

Hvordan kan jeg teste ut hva hun vil?

Hvordan er dere iforhold til damer dere dater og guttevenner?
Ofte tenker jeg hva om hun dater de så kalte guttevennene siden.

Fint om noen kan hjelpe en gutt 20 i nød :)





VB

Ikke spør henne hva hun vil, inviter henne med på noe og prøv å eskalere. Stikk på nettsiden til godevibber og les e-boken om flørting, bruk det du lærer og flørt med henne. Så kan du også prøve å rampe opp fysisk kontakt. Hvis hun responderer negativt så slutt, får du ikke noen spesiell respons eller bra respons så fortsett og ramp opp sakte men sikkert.

Hvis dere sitter å prater rimelig tett inntil hverandre og ting virker som det går bra så er den enkleste og "sikreste" testen å bare ta hånda hennes. Hvis hun ikke trekker den bort, så er det et rimelig sikkert tegn på at hun er interessert og da kan du som regel gå for kyss uten større problem. Eventuelt kan du klemme litt på den og se om hun klemmer tilbake, selv om det nødvendigvis ikke trenger å bety noe hvis hun ikke gjør det.

PS. Hvis hun er hjemme hos deg og sitter utilgjengelig til så fiks på det. Vri praten inn på noe du må fysisk vise henne, dra henne med deg til å se på et eller annet slik at hun må flytte på seg, sett deg selv nærmere henne, be henne komme å sette seg nærmere deg, etc... Husk det er din jobb å få ting til å skje så bare prøv deg frem, kanskje du mister henne men da har du lært noe til neste gang.

new life