Bergen i juli

Started by Egil GV, July 01, 2012, 19:09:46 PM

Previous topic - Next topic

Egil GV

Hey folks. Jeg er hjemme i bergen i juli, tenker å dra ut en del. Er også åpen for å ta en pils og snakke om sjekking for de som har lyst til det.
Gjør en ting du er redd for hver dag!

Jeagle

å være eller ikke være

Egil GV

Gjør en ting du er redd for hver dag!

bareAre

Vært der en uke, kom hjem i går... Har day- og kveldsgamet hver dag...  Digg at det er så kort vei mellom utestedene, ikke ille å bo på hotell i sentrum heller og slippe nattbuss/taxi. Blir trolig tilbake om 2 uker, da jeg bl.a. rakk 3-4 dates med ei jeg fant tonen med og vil sjekke ut nærmere, samt gå ut mer.

Lørdagen er forøvrig det sykeste jeg har opplevd av grøftefylla (byfylla) på lenge... folk spydde i gatene, i søppelkasser og over alt. En del lå bare på fortauet foran blokkene.. Lurer om det er pga det er enda kortere sjenketider enn i Oslo (folk drikker til grensen på vors) , eller om det bare er en lørdagskultur. Var nesten edru denne dagen, så alt ble vel så mye tydligere, men likevel...

Stemning

Lørdag er lørdag. ;) Den fordomsfulle delen av meg velger å si at det er da alle de harde guttene fra landet drar på byen og bruker opp halve lønningen de fikk fredagen før. Tirsdager derimot, finner du 90 % studenter som har en litt annen tilnærming. :)

bareAre

Både onsdag, torsdag og fredag var av annen og mer rolig art. Forøvrig syntes jeg det var mest jenter som var stupfulle. Søndag på Ricks var noe repetisjon av lørdagen, har ikke tall på antall ganger glass gikk i bakken rundt meg, det må ha vært minst 20.. har muligens noe med at det er så mange rekkverk å sette øl'n på...

Egil GV

Er det noen som er keen på å møtes i morgen for en pils? Da tenker jeg sånn rundt 19-1930 tiden på onkel lauritz hvis den fortsatt eksisterer?! Eventuelle forslag mottas også:)
Gjør en ting du er redd for hver dag!

Poseidon

Jeg syntes det høres ganske kult ut å ta et treff et sted i Bergen og ta en øl. Er rimelig ny i gamet så hadde vært greit å møte noen som kan det.
Poly
Den som vil leve alene, må enten være et dyr eller en gud.

Jeagle

Jeg drar ut i kveld. Er bare og bli med
å være eller ikke være

Poseidon

Quote from: Jeagle on July 10, 2012, 21:24:53 PM
Jeg drar ut i kveld. Er bare og bli med
så det litt for seinr, var ute jeg og på garage. fikk nummeret til 4 stykker så en ok kveld, men hva med torsdag?
Den som vil leve alene, må enten være et dyr eller en gud.

Poseidon

Garage på tirsdager er legendarisk, drit gøy
Den som vil leve alene, må enten være et dyr eller en gud.

Egil GV

Det blir ut i helgen på meg, fredag og lørdag! Regner i alle fall at jeagle er med:)?
Gjør en ting du er redd for hver dag!

Eh

Quote from: Polynesian on July 11, 2012, 23:29:08 PM
Garage på tirsdager er legendarisk, drit gøy

Wineyard? Var der en gang da jeg besøkte en kompis. Fantastisk konsept og en fantastisk kveld! Absolutt noe jeg vil gjøre igjen neste gang jeg er i Bergen :)

Jeagle

Jeg er med fredagen puz
å være eller ikke være

Poseidon

Hvor er det dere pleier å gå da?
Den som vil leve alene, må enten være et dyr eller en gud.