valentines day

Started by Complex, February 05, 2012, 21:42:51 PM

Previous topic - Next topic

Complex

Har dame for første gang, men sliter med variasjon på datene. Tidligere har jeg kun hatt fuckbuddy's og one night stands, noe som ikke krevde noe mer vedlikehold enn sengebesøk... Noen som har erfaring/tips å komme med? Trenger ikke å være preget av valentines spiriten!  ;)

Femininist

Spørs veldig på hva slags type du, og hun, er.

Mat er en enkel og trygg greie. Jeg liker å dra ut å spise på en bedre resturant, pynte oss og alt det der, du kan invitere henne på mat hjem til deg og enten diske opp med noe, eller lage mat sammen (sørg isåfall for å ha menyen og indigrensene klare, evt avtale det i forveien så det ikke blir så mye styr).

Kino, konserter, museum, galleri, teater, ballett er jo en klassikere. Å ta inn på hotell eller spa er også ganske sikkerstikk.

Å dra på kurs sammen, eller holde "kurs" for hverandre kan også være morsomt; tegning, maling, dans osv. Ellers så går det jo an å gjøre "alt" sammen; treningsdate, play station og turer f.eks. Personlig elsker jeg å shoppe med kjæresten, han blir alltid så kjekk etterpå, også får jeg noen tips til klær selv og (NB; Pass på at dere er på ca bølgelende der, om ikke kommer minst en av dere til å hate det).

Er ikke helt sikker på hva vi finner på den dagen, tror vi starter med trening (han har fått i oppgave å lære meg opp i baseløft) før vi drar på spa og får massasje også avslutter vi nok kvelden med å dra ut å spise.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.