Ei ti år gammel PUA

Started by Seilfarer, August 24, 2012, 10:39:38 AM

Previous topic - Next topic

Seilfarer

Jeg var ti år. Det var bryllup. Så fin kjole du har," sa jeg til ei jente på min alder, "og så kule øredobber!" Under middagen sendte hun meg en masse flørtende blikk, og under desserten kom hun bort til meg. "Liker du pultost?" sa hun. "Nei, det ville jeg ikke smakt på om jeg fikk tusen kroner," sa jeg. "Liker du ikke pultost!" sa hun og gjorde en grimase, "du er rar." Vi snakket litt om pultost og gammalost før hun gikk tilbake til plassen sin. Da måltidet var over, kom hun bort til meg igjen, tok meg rundt albuen og sa: "Kom! Vi skal spille minigolf!" Jeg fulgte etter henne. Hun tok hånda mi. "Hvor er minigolfbanen," sa jeg. "Jeg vet ikke," sa hun og smilte lurt. Det fantes ingen minigolfbane.

dagligvare


Roark

#2
...........

dagligvare


Eh


Roark

#5
...........

dagligvare

Jaha. For det første skriver han at det var i helga, og for det andre - hvem gikk i bryllup og speidet etter single damer da de var 10 år gamle?

Ekstremt merkelig innlegg.

Stemning

Hahahahaha  8) Elsker random'heten

Seilfarer

#8
Interessant å se hvordan folks fantasi kan ta uante veier. Men jeg ser koblingen, utfra innledningen, så jeg endrer på den, litt klønete ja, det var opprinnelig del av en lengre tekst. Små jenter flørter uten at det er noe seksuelt over det. Hvis en voksen hadde gjort det samme, ville det hatt en helt annen effekt og betydning. Poenget er at man har mye å lære av barns utilgjorte sjarm. Det GV lærer oss, hadde de fleste av oss naturlig i oss da vi var små.

Supernova

Quote from: Ananas on August 24, 2012, 13:11:42 PM
Skulle vi toppe Habbo, liksom?

haha! Nei habbo greia var bare creapy, dette var nesten bare søtt :)

Stanley

#10
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Toshi

Jeg har blitt fortalt at en gang jeg var hos besteforeldrene min så hadde jeg kommet ledende med en lite jente omtrent på samme alder som meg tilbake. Og når de spurte hvorfor jeg hadde gjort det så sa jeg at det var fordi hun var så pen. Det var nok i 5-6års alderen. Besteforeldrene mine visste heldigvis hvor hun hørte hjemme :)

Ganske rart å se endringen på bilder over bare noen få år etter at jeg begynte på skolen, og ikke til det bedre akkurat.


Dev

Hm dette får meg til å tenke. Hadde et ganske annet forhold til jenter i barnehagen enn nå. Og ja, det tok slutt allerede i 1 klasse.

Koraboros

Jeg var dårlig med jenter allerede i barnehagen.

Supernova

Quote from: Koraboros on August 28, 2012, 22:23:03 PM
Jeg var dårlig med jenter allerede i barnehagen.

Huska at jeg slet litt med å få tlf. nr.. De sa de ikke hadde tlf eller ikke viste nr.
Når jeg tenker meg om.. Så sier de fortsatt det samme :s