Kritikk søkes(jenter)

Started by Roman, May 09, 2012, 23:04:12 PM

Previous topic - Next topic

Roman

Hei, har nylig fått laget en side for en tjeneste jeg leverer.
Tjenesten er "strippergrams", og om det fortsatt skulle være noe tvil, så er det snakk om stripping.

Det hadde vært utrolig fint om du/dere kunne ha gitt meg noe feedback, si karakter 1-10, og bedøm gjerne design, innhold, bilder, om noe virker cheezy o.l. Jeg hadde verdsatt om det kun blir lagt igjen konstruktiv kritikk, framfor oversensitive meninger pga. dårlige personlige erfaringer med emnet.

Ps: Bildeseksjonen er ikke ferdig enda, dvs. det er ikke de rettmessige bildene som skal være der.
PPS: Ser nå at jeg burde ha skrevet denne posten på jenteforumet..whoops!

www.markx.org

Takk =)
Be like water my friend.

Vandelay


Femininist

Enig, bra kropp!

Siden er helt ok, men det er to ting du kan bli bedre på; 1.) Profesjonalitet, 2.) Å selge deg selv.
- Skal du selge noe, ihvertfall stripping i en liten by, så er profesjonalitet viktig, spesielt hos de som vurderer om de skal eller ikke skal kjøpe tjenesten. For de som vet de vil ha stripping så vil de ha den som er best, så da må du få frem at du er best.

Rent profesjonelt, så synes jeg du bør ha en .no adresse og en annen e-postleverandør enn google. Står jeg mellom flere å velge mellom så er det viktig at papirene er i orden. Det samme gjelder hvordan du skriver navnet ditt er det MarkX eller Mark-X? (Bio vs Home). "Home" kunne med fordel skiftet til "Hjem", så alle overskriftene har samme språk. Er det noen forskjell på strippergram og striptease? Om ikke kan det være fordelaktig å bare bruke begrepene stripping og striptease som er litt mer kjente begrep. Det som står om stripping kunne kanskje stått på en egen side (ala "bio").

Ellers må du få frem at du er flinkest på området mye bedre;
- Under "home" så vil jeg vite hva du faktisk gjør og hva du kan gjøre.
- Under "bio" vil jeg vite hva som har gjort deg til en bedre stripper enn dine konkurrenter. For meg, fra forumet, er det interessant at du studerer noe innen humanioria, kanskje vi kunne diskutert Foucault eller musikkutvikling i samfunnet en dag, men hvordan gjør det deg til den bedre stripper? (Hold det kort og til temaet stripping).

Karakter 7, rimelig bra side, men ikke bra nok til at jeg ville kjøpt tjenesten fra deg.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stemning

Så flink du er Femininist :P

Er du ofte på strippetilbydersider ;) ?

QueenB

wow, vil du strippe for meg? gratis?  :-* :-* :-* Ok, nok skamløs flørting.


enig med feminist. +:
jeg likte ikke denne setningen:  

Et strippergram er kort fortalt en striptease, definisjon fra Wikipedia: "Striptease (kalles også stripping) er en form for erotisk underholdning, ofte i form av dans, ofte akkompagnert av musikk." kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/Striptease

for det første, hva er strippergram? for det andre, så burde setningen ha sett slik ut:

Et strippergram er, kort fortalt, en striptease.  "Striptease (kalles også stripping) er en form for erotisk underholdning, ofte i form av dans, ofte akkompagnert av musikk." Kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/Striptease



ellers synes jeg mange av bildene er veldig like, og du kunne med fordel ha droppet 2-3 av dem. Men ellers veldig fine bilder.
dessuten heter det "go getter" og ikke "goalgetter". *pirk pirk*

har du en pris, forresten? jeg husker jeg skulle finne en mannlig stripper til min venninnes utdrikningslag, og slet med å finne 1)strippere i det hele tatt, 2) den ene nettsiden jeg fant, sto det ingenting om pris. Bare et tips.

Lykke til!   ;D
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Femininist

Quote from: Stemning on May 10, 2012, 17:14:22 PM
Så flink du er Femininist :P

Er du ofte på strippetilbydersider ;) ?

Selvfølgelig, er ikke du? :P ;)

(Er nok litt over gjennomsnittlig opptatt av nystartede foretak og hva som skal til for å lykkes, enten det gjelder stripping, barnebøker eller ny teknologi).
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Lars GV

Jeg innbiller meg at ordet "strippergram" er tatt av ordet "telegram", at man får noe tilsendt og at da et strippergram er bestilt og sendt stripper?
Har jeg rett kan det kanskje komme bedre frem til siden?

Jeg er ikke så fan av wikipedia som kilde, men siden dette ikke er et akademisk produkt er jo ikke det noe farlig. Jeg tenker egentlig at det er unødvenidg med kilde overhodet, tviler på at noen vil reagere negativt på at det mangler da alle mer eller mindre vet hva stripping er og innebærer.

Fett opplegg, lykke til med det!
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Roman

#7
Tusen takk for flotte tilbakemeldinger! =D

-Har fått oppdatert galleriet, så om noen kan ta en titt der, og komme med noen meninger hadde det vært flott :)
Fikk ei venninne til å hjelpe meg å gå gjennom dem, så regner med at jeg har kuttet ut mye "dårlige" bilder.
-Bakgrunnsbilde på referanser.
-Det har blitt en liten endring på farger, "X"en har blitt rosa.
-Har endret epostadresse til post@markx.org, vet ikke om dette høres bedre ut, Feminist? :)
-Fått en "like" funksjon.

Skal endre endel innhold, bl.a kutte litt ned på tekst og omformulere noen setninger.
-Det er her jeg er litt blank, jeg er elendig til å markedsføre  ::)

Jeg har ikke listet pris, det får man oppgitt ved kontakt.

@Lars, QueenB, Feminist, ja det var tanken med å kalle det strippergram, men jeg burde kanskje bruke en definisjon istedenfor strippergram og striptease?

@Feminist, du har ikke vurdert å bli konsulent for strippere?  :D

+Hva tenker dere om en form for "bestill" knapp på forsiden som åpner et kontaktskjema? Ved å utfylle skjemaet, blir det så sendt til min mail.
Be like water my friend.

Stanley

#8
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eh

Han tilbyr strippetjenester, det var vel ikke så vanskelig å forstå?

Syns fremdeles bildene er litt for like. Syns du burde hatt noen gode bilder i action, altså i stua til noen med publikum osv så vi ser hva som skjer. Ser for meg noen lyse og fine bilder med masse liv i. Hadde vært en morsom shoot, så hvis du betaler transporten fikser jeg det! ;)

Epostendring - bra, ser mye bedre ut med egen domene-mail!

Ville holdt meg til et begrep, og da kanskje til striptease - siden alle vet hva det er.

Femininist

Hei,
Har ikke sett på den nye siden enda, får se om jeg får tid litt senere idag.

Quote from: Vibingray on May 11, 2012, 10:37:30 AM
-Har endret epostadresse til post@markx.org, vet ikke om dette høres bedre ut, Feminist? :)

Mye bedre! Aller best ville det vært med post@marx.no, siden en .no adresse krever at du har registrert "bedriften" din ;) Krever litt ekstra i forhold til skattemyndighetene, men er kanskje verdt det imot en baksmell?

QuoteSkal endre endel innhold, bl.a kutte litt ned på tekst og omformulere noen setninger.
-Det er her jeg er litt blank, jeg er elendig til å markedsføre  ::)

Si hva du sliter med også skal vi se om du får noe hjelp her.

Quote
@Lars, QueenB, Feminist, ja det var tanken med å kalle det strippergram, men jeg burde kanskje bruke en definisjon istedenfor strippergram og striptease?

Ja, drit i kilder og skriv hvorfor du bruker ordet strippergram og hva du mener med det.

Quote@Feminist, du har ikke vurdert å bli konsulent for strippere?  :D

Jeg kan alltids begynne å ta betalt for å gi råd og tips :D ;) Har ikke vurdert strippere som gruppe før, mest pga mitt etiske ståsted, men det hadde det vært kult å drevet ett konsulentfirma for oppstartsbedrifter =)

Quote
+Hva tenker dere om en form for "bestill" knapp på forsiden som åpner et kontaktskjema? Ved å utfylle skjemaet, blir det så sendt til min mail.

Jeg tenker at ett kontaktskjema der en både kan bestille, men også komme med andre henvendelser, er nyttig.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Anugita

Synes siden generelt var grei, men jeg savner priseksempler og "action-bilder"... Altså bilder fra ett ekte show du hatt... Av bildene dine kan du godt fjerne bildet i g-string som er tatt bakfra (la oss være litt nysgjerrige) og gjerne bytte ut alle g-string-bildene med bilder i boxer isteden... Så kan du heller ha ett bilde i g-string i action-bildene..

Synes også du kan fjerne ordet strippergram og heller bare bruke striptease.

Roman

#12
Har fjernet endel omformuleringer, og kuttet ut endel fyll og fjernet noen setninger.

"Synes siden generelt var grei, men jeg savner priseksempler og "action-bilder"... Altså bilder fra ett ekte show du hatt... Av bildene dine kan du godt fjerne bildet i g-string som er tatt bakfra (la oss være litt nysgjerrige) og gjerne bytte ut alle g-string-bildene med bilder i boxer isteden... Så kan du heller ha ett bilde i g-string i action-bildene.."

Problemet er at jeg mangler profesjonelle action bilder, men regner med å få det når jeg begynner å strippe.
Jeg skjønner at det er bedre for min egen del å kutte ut g-string bildene. Si at jeg kutter dem ut, og sitter igjen med 4bilder.
Blir ikke dette litt snaut?

Ang. pris: Jeg vet at jeg kan tjene opptil 39950,- i året skattefritt, så jeg undersøker for øyeblikket inntekten min osv.
Om jeg angir pris på nettsiden, så føler jeg at jeg må ha alt på det rene.

Hovedside:
Lei av forutsigbare kvelder med vin og kjeks?
Om du har du lyst til å krydre kvelden med noe utenom det vanlige, eller om du vil overraske noen du kjenner, så har MarkX løsningen på problemet. MarkX er en mannlig entertainer, som tilbyr underholdningstjenester i Kristiansandsområdet.

Hva er et strippergram?
Et strippergram er kort fortalt en striptease som blir levert hjem til deg. Et strippergram passer til alle anledninger.

Har du lyst, har du lov.
Om du planlegger en jentekveld med vin, eller en hemmelig overraskelsesbursdag for en nær venninne, så kan MarkX bistå med underholdning. MarkX leverer et forrykende show, preget av dans, spenning og akrobatikk. NB! Alkohol under showet kan bidra til økt fornøyelse.

Du er i fokus
Det er din kveld, og du sitter i forsetet. Showene er derfor basert på aktiv deltakelse fra deg og dine, slik at dere sitter igjen med en minnerik opplevelse som dere sent vil glemme.
Ved å gå på "kontakt", kan du sikre deg et hett og sexy strippergram.

Bio:(intensjonen min her er å gi en form for "tillit")
Jeg er en "born and raised" sørlending, i midten av 20årene. I mine ungdomsår var jeg aktiv med idrett, men utviklet senere en interesse for kampsport. Etter et par år innenfor ulike grener, som Braziliansk Jujitsu og Muay Thai, økte lysten for å prøve dans. Det endte med at jeg flyttet på meg. Byen ble Oslo, siden mulighetene for dans var, og er fortsatt, betydelig større der enn hvor jeg kommer fra. Jeg påbegynte også høyere utdannelse, mens jeg drev med dans på fritiden.

Jeg har tilbringt et år i Australia, hvor jeg fikk smaken på underholdningsbransjen.
Jeg jobbet for en stor aktør i Australia som leverte show, hovedsakelig rettet mot kvinner. Jeg fikk mye erfaring, samtidig som at jeg fikk se landet. Denne erfaringen fikk meg til å innse hvor viktig det er å ha kontakt med publikum, slik at de sitter igjen med en best mulig opplevelse.

Mine show er en avspeiling av mine interesser og min personlighet. Hvert show jeg leverer er derfor unikt i både form og innhold.

Og igjen, takk for den flotte feedbacken folkens :)
Be like water my friend.

Anugita

Få med deg en venn som er god på å ta bilder, så får du masse nye bilder i boxer ;) Du kan jo også samle sammen noen venninner og si du skal kjøre deler av showet kun for å få noen gode bilder.. (og selvsagt love at ansiktene deres blir sensurert om de ønsker det...) Poenget er at bildene ikke trenger å være fra ett ekte show men at det skal se sånn ut ;)

Claw

Kult :)

Men du må seriøst trene latsen din. Tynnrygg  :P