Kritikk søkes(jenter)

Started by Roman, May 09, 2012, 23:04:12 PM

Previous topic - Next topic

Roman

#15
Hahaha!   :D Takk for kritikken Claw. Men til mitt forsvar, bildene er fra i fjor sommer.

Jeg har byttet ut endel ryggøvelser f.o.m oktober 2011-->April i år.



Godkjent? :)
Be like water my friend.

Claw


Stemning

Quote from: Vibingray on May 17, 2012, 08:35:27 AM
Hahaha!   :D Takk for kritikken Claw. Men til mitt forsvar, bildene er fra i fjor sommer.

Jeg har byttet ut endel ryggøvelser f.o.m oktober 2011-->April i år.



Godkjent? :)

Beundringsverdig estetisk fysikk. Jeg fikk ikke med meg helt, har du strippet for penger før på klubber eller lignende eller er dette noe du starter opp med nå, helt under egen paraply?

Roman

#18
QuoteDet var bedre :)

Nå kan jeg puste lettet ut  :D

QuoteBeundringsverdig estetisk fysikk. Jeg fikk ikke med meg helt, har du strippet for penger før på klubber eller lignende eller er dette noe du starter opp med nå, helt under egen paraply?
« på: I dag kl. 10:54:35 am »

Takk Stemning :) Jeg har strippet for penger før, om man skal si det på den måten. Jeg tok 1år i Australia fra 2010-2011, og under oppholdet der strippet jeg for et firma som reiste rundt i landet. Det var en chill måte å se landet på :)
Jeg tenkte å starte opp nå, helt under min egen paraply, som en biintekt ved siden av studiene  8)

Be like water my friend.

Eh

Bra bredde på ryggen, men  for nysgjerrighetens skyld, post en rear double bicep! ;)

Roman

Be careful for what you wish for  :D
Be like water my friend.

Femininist

Regn på 17 mai er kjipt, og jeg nekter å jobbe med eksamen min ;) Kommer med noen innspill på språk og informasjon, er ikke sikkert du er enig i det jeg sier, eller at det er sant, men det får du vurdere selv =) Layouten synes jeg ser fin ut.

Home (Skift gjerne navn til Hjem)
QuoteOm du har du lyst til å krydre kvelden med noe utenom det vanlige, eller om du vil overraske noen du kjenner, så har MarkX løsningen på problemet. MarkX er en mannlig entertainer, som tilbyr underholdningstjenester i Kristiansandsområdet.

Har du  lyst til å krydre kvelden med noe utenom det vanlige? Eller om du vil overraske noen du kjenner?  MarkX har løsningen på problemet; En mannlig entertainer, som tilbyr strippergram i Kristiansandsområdet.

Spørsmål er mer catchy og du bør bruke begrepet strippergram, siden det er hva du selger og bygger videre på i neste avsnitt.

QuoteEt strippergram er kort fortalt en striptease som blir levert hjem til deg. Et strippergram passer til alle anledninge

Strippergram kommer fra ordene stripping og telegram og er en striptease som blir levert hjem til deg.

(Lets face it, et strippergram passer ikke til ALLE anledninger)
Flett gjerne inn om det er med eller uten kostymer etc.

QuoteOm du planlegger en jentekveld med vin, eller en hemmelig overraskelsesbursdag for en nær venninne, så kan MarkX bistå med underholdning. MarkX leverer et forrykende show, preget av dans, spenning og akrobatikk. NB! Alkohol under showet kan bidra til økt fornøyelse.

Også her tror jeg det ville passet med spørsmål ala

Planlegger en jentekveld med vin? Eller en hemmelig overraskelsesbursdag for en nær venninne? MarkX kan bistå med et forrykende show, preget av dans, spenning og akrobatikk. NB! Alkohol under showet kan bidra til økt fornøyelse.

Den siste setningen ville jeg hatt i kursiv, eller droppet.

QuoteDet er din kveld, og du sitter i førersetet. Showene er derfor basert på aktiv deltakelse fra deg og dine, slik at dere sitter igjen med en minnerik opplevelse som dere sent vil glemme. Ved å gå på "kontakt", kan du sikre deg et hett og sexy strippergram.

Med unntak av "derfor" synes jeg dette avsnittet er fint.

Bio
QuoteJeg er en "born and raised" sørlending, i midten av 20årene.
I mine ungdomsår var jeg aktiv med idrett, men utviklet senere en interesse for kampsport. Etter et par år innenfor ulike grener, som Braziliansk Jujitsu og Muay Thai, økte lysten for å prøve dans. Det endte med at jeg flyttet på meg. Byen ble Oslo, siden mulighetene for dans var, og er fortsatt, betydelig større der enn hvor jeg kommer fra. Jeg påbegynte også høyere utdannelse, mens jeg drev med dans på fritiden.

Jeg har tilbringt et år i Australia, hvor jeg fikk smaken på underholdningsbransjen.
Jeg jobbet for en stor aktør i Australia som leverte show, hovedsakelig rettet mot kvinner.
Jeg fikk mye erfaring, samtidig som at jeg fikk se landet. Denne erfaringen fikk meg til å innse hvor viktig det er å ha kontakt med publikum, slik at de sitter igjen med en best mulig opplevelse.

Mine show er en avspeiling av mine interesser og min personlighet.
Hvert show jeg leverer er derfor unikt i både form og innhold.

Jeg er en "born and raised" sørlending, i midten av 20årene.

I mine ungdomsår var jeg aktiv med idrett, og utviklet senere en interesse for kampsport. Etter et par år innenfor ulike grener, økte lysten for å prøve dans. Det endte med at jeg flyttet til Oslo hvor jeg påbegynte høyere utdannelse, mens jeg drev med dans på fritiden.

I 20XX tilbringte jeg et år i Australia, hvor jeg fikk smaken på underholdningsbransjen. Der jobbet jeg for en stor omreisende showleverandør og fikk utviklet gode ferdigheter innen strippergram, hovedsakelig rettet mot kvinner. Jeg var med på mange ulike typer show for ulike mennesker og den erfaringen fikk meg til å innse hvor viktig det er å gi av seg selv, og å ha en god kontakt med publikum. Mine show er derfor en avspeiling av mine interesser og personlighet.

Hvert show er unikt i både form og innhold.


Galleri
Fine bilder, men hva har de med ditt produkt å gjøre? Jeg ville byttet ut alle. Få inn en god fotograf, noen jenter og bilder fra ulike show. Si fra om du trenger statister, jeg har plutselig fått mange single venninner, tipper de kan stille opp gratis mot anonymisering...

Referanser
Ikke ha et punkt som heter referanser om du ikke har noen referanser å vise til.

Kontakt
Ser bra ut, ville kanskje hatt "mer info" og ikke "utfyllende info", samt nevnt noe om prisinformasjon i samme slengen.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Eh

Quote from: Vibingray on May 17, 2012, 19:39:43 PM
Be careful for what you wish for  :D


Var strengt tatt ikke front dobbel bicep jeg ba om..  :D

Ser bra ut! Sommerformen er i rute!

Roman

Hahahahaha.....I is embarassed... ::)
Nå er hvertfall katta ute av sekken!!
Be like water my friend.

dtn

"Jeg har tilbringt et år i Australia" = "Jeg har tilbrakt et år i Australia"

Evt. "tilbragt", du kan velge selv. "tilbringt" er uansett feil. Skal du bruke Femininists forslag blir det tilbragte/tilbrakte som er det mest riktige.

http://no.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Liste_over_alminnelige_stavefeil

Stylish

Quote from: dtn on May 19, 2012, 01:03:30 AM
"Jeg har tilbringt et år i Australia" = "Jeg har tilbrakt et år i Australia"

Evt. "tilbragt", du kan velge selv. "tilbringt" er uansett feil. Skal du bruke Femininists forslag blir det tilbragte/tilbrakte som er det mest riktige.

http://no.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Liste_over_alminnelige_stavefeil

"Jeg har tilbrakt ett år i Australia"

Stemning

Quote from: dtn on May 19, 2012, 01:03:30 AM
"Jeg har tilbringt et år i Australia" = "Jeg har tilbrakt et år i Australia"

Evt. "tilbragt", du kan velge selv. "tilbringt" er uansett feil. Skal du bruke Femininists forslag blir det tilbragte/tilbrakte som er det mest riktige.

http://no.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Liste_over_alminnelige_stavefeil

Tilbrunget sier vi i Bergen. ;)

"TILLBRONNGET!"

Roman

#27
Takk for hjelpa folkens :)

Det positive er at siden har mindre skrivefeil enn konkurrentene. Jeg blir faktisk uvel av å lese nettsidene deres.

Status nå: Skal fikse opp i de mindre feilene så fort som mulig, og jeg har vel sendt ut siden til nærmest alle jente vennene mine på face, i Kristiansand. Så snøballen har begynt å rulle :)

QuoteRegn på 17 mai er kjipt, og jeg nekter å jobbe med eksamen min ;) Kommer med noen innspill på språk og informasjon, er ikke sikkert du er enig i det jeg sier, eller at det er sant, men det får du vurdere selv =) Layouten synes jeg ser fin ut.

Hva skal du ha eksamen i?

QuoteHar du  lyst til å krydre kvelden med noe utenom det vanlige? Eller om du vil overraske noen du kjenner?  MarkX har løsningen på problemet; En mannlig entertainer, som tilbyr strippergram i Kristiansandsområdet.

Spørsmål er mer catchy og du bør bruke begrepet strippergram, siden det er hva du selger og bygger videre på i neste avsnitt.

Retorisk spørsmål it is!

Quote

Strippergram kommer fra ordene stripping og telegram og er en striptease som blir levert hjem til deg.

(Lets face it, et strippergram passer ikke til ALLE anledninger)
Flett gjerne inn om det er med eller uten kostymer etc.

Kunne ikke vært mer enig haha...Barnebursdag hadde jo ikke vært helt passende ;)

QuotePlanlegger en jentekveld med vin? Eller en hemmelig overraskelsesbursdag for en nær venninne? MarkX kan bistå med et forrykende show, preget av dans, spenning og akrobatikk. NB! Alkohol under showet kan bidra til økt fornøyelse.

Den siste setningen ville jeg hatt i kursiv, eller droppet.

Tror jeg kjører kursiv, er det ikke bra med litt humoristisk brudd, blant alt det seriøse? :)

QuoteJeg er en "born and raised" sørlending, i midten av 20årene.

I mine ungdomsår var jeg aktiv med idrett, og utviklet senere en interesse for kampsport. Etter et par år innenfor ulike grener, økte lysten for å prøve dans. Det endte med at jeg flyttet til Oslo hvor jeg påbegynte høyere utdannelse, mens jeg drev med dans på fritiden.

I 20XX tilbringte jeg et år i Australia, hvor jeg fikk smaken på underholdningsbransjen. Der jobbet jeg for en stor omreisende showleverandør og fikk utviklet gode ferdigheter innen strippergram, hovedsakelig rettet mot kvinner. Jeg var med på mange ulike typer show for ulike mennesker og den erfaringen fikk meg til å innse hvor viktig det er å gi av seg selv, og å ha en god kontakt med publikum. Mine show er derfor en avspeiling av mine interesser og personlighet.

Hvert show er unikt i både form og innhold.

Galleri
Fine bilder, men hva har de med ditt produkt å gjøre? Jeg ville byttet ut alle. Få inn en god fotograf, noen jenter og bilder fra ulike show. Si fra om du trenger statister, jeg har plutselig fått mange single venninner, tipper de kan stille opp gratis mot anonymisering...

Referanser
Ikke ha et punkt som heter referanser om du ikke har noen referanser å vise til.

Kontakt
Ser bra ut, ville kanskje hatt "mer info" og ikke "utfyllende info", samt nevnt noe om prisinformasjon i samme slengen.

Det du sier er sant, men siden jeg ikke har fått meg bilder enda, kostymet er ikke ferdig bl.a, så har det vært fysisk umulig å få til.

Bør jeg fjerne referansene helt, siden jeg ikke har noen akkurat nå?

Be like water my friend.

Femininist

Quote
Hva skal du ha eksamen i?

Nyoppstartede bedrifter.

QuoteTror jeg kjører kursiv, er det ikke bra med litt humoristisk brudd, blant alt det seriøse? :)

Jo, det må bare komme frem at det er humor ;)

QuoteDet du sier er sant, men siden jeg ikke har fått meg bilder enda, kostymet er ikke ferdig bl.a, så har det vært fysisk umulig å få til.

Du kan godt skrive ned at bilder fra show kommer snart.

QuoteBør jeg fjerne referansene helt, siden jeg ikke har noen akkurat nå?

Ja, evt skrive inn noen gode kommentarer du fikk i Australia.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Tingles

Quote from: Stemning on May 19, 2012, 05:10:57 AM
Quote from: dtn on May 19, 2012, 01:03:30 AM
"Jeg har tilbringt et år i Australia" = "Jeg har tilbrakt et år i Australia"

Evt. "tilbragt", du kan velge selv. "tilbringt" er uansett feil. Skal du bruke Femininists forslag blir det tilbragte/tilbrakte som er det mest riktige.

http://no.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Liste_over_alminnelige_stavefeil

Tilbrunget sier vi i Bergen. ;)

"TILLBRONNGET!"

Det gjør vi ikke! :P
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.