nettdating og fedme

Started by Miss Føniks, May 24, 2012, 17:48:06 PM

Previous topic - Next topic

Roman

Quote from: VB on May 25, 2012, 17:24:54 PM
Quote from: Femininist on May 25, 2012, 12:39:21 PM
Quote from: Andreas GV on May 24, 2012, 18:02:55 PM
Grunnen til at de går over til sexprat er at hun umiddelbart går over i engangssexformorodersomhunerveldiglettvinslikatjegikkekasterborttidogkanmøteandrejegegentligermerkeenpå-kategorien. Hvis hun ikke er keen på sex er det derfor bedre om det fremgår tidligere at hun er litt rund.

I don't get it.

Slank nok til å ha sex med, men ikke slank nok til å "henge med"? Er det ikke viktigere at jenta er slik gutten foretrekker det om en skal ha sex, enn om en bare tar en kopp kaffe og ser om en har kjemi? *ikke erfaring med nettdating*

De fleste gutter kan fint ha sex med jenter de ikke finner veldig tiltrekkende bare det er lett nok, hvis de ikke finner henne tiltrekkende nok for å være i forhold med så gidder de heller ikke møte henne for å se om de har kjemi.

Og dette var fra en nettdating side så gutta er sikkert ikke ute etter å finne en jente å "henge med", de er enten ute etter sex eller forhold.

Tror gutter og jenter er rimelig forskjellige på dette området så kan være vanskelig for jenter å forstå. Sannsynligvis pga forskjellige forutsettinger i tilgang til sex, ikke bare av biologiske årsaker. Så når en gutt uten så mange muligheter for å få seg noe ser en mulighet, selv med en jente som han ikke er tiltrukket av, så er det ofte like greit å prøve.

Quote from: Leonaen on May 25, 2012, 16:03:59 PMOg jeg tror nok også det er fler som syns det er tiltrekkende med litt formfulle jenter.

Skriver under på den, er selv en av de guttene som synes former er bra.

Det er dog et ganske stort gap mellom Curvy/formfull og Tjukk. Jeg stiller meg til Curvy > Tjukk
Be like water my friend.

Anugita

Og når er man formfull, og når er man tjukk da?

(Hilsen tjukka som har lagt på seg utrolige 8 kg siden januar, (Stratos Dobbel burde vært forbudt  ;D) men fremdeles er innenfor normalvektig på BMI-skalaen)

Stemning

Quote from: Anugita on May 26, 2012, 07:39:42 AM
Og når er man formfull, og når er man tjukk da?

(Hilsen tjukka som har lagt på seg utrolige 8 kg siden januar, (Stratos Dobbel burde vært forbudt  ;D) men fremdeles er innenfor normalvektig på BMI-skalaen)

Hvis du føler deg for stor, så er det kanskje noe der. :)

Jeg har stor tro på våre evner til å vite om vi er innafor. Et fåtall mangler det begrepet og de blir veldig tynne eller veldig store uten å vite at de ikke burde, men det store flertallet tror jeg vet hvor de vil ligge. ;)

Anugita

Mine kg skal bort igjen  ;)

Men hadde vært greit å sett eksempler på når dere mener man er formfull og når man er tjukk... Jeg ville kanskje definert det helt annerledes enn dere?  For vi jenter har kanskje ett strengere syn på det enn dere gutta?

Husker for noen år siden, det var litt ekstremt da, men la på meg 20 kg  :o i løpet av noen måneder, og han jeg var sammen med (vi hadde avstandsforhold da og så hverandre kun i nen helger og ferier pga studiene mine) merka det ikke engang, og kunne ikke skjønne hva jeg klagde på...

Lars GV

Quote from: Anugita on May 26, 2012, 10:50:45 AM
Mine kg skal bort igjen  ;)

Men hadde vært greit å sett eksempler på når dere mener man er formfull og når man er tjukk... Jeg ville kanskje definert det helt annerledes enn dere?  For vi jenter har kanskje ett strengere syn på det enn dere gutta?

Husker for noen år siden, det var litt ekstremt da, men la på meg 20 kg  :o i løpet av noen måneder, og han jeg var sammen med (vi hadde avstandsforhold da og så hverandre kun i nen helger og ferier pga studiene mine) merka det ikke engang, og kunne ikke skjønne hva jeg klagde på...

Kommer nok mye an på hvor kiloene legger seg. Havner alt på magen er det litt kjipt, men er det spredd litt ut over alt kan jeg skjønne at det ikke merkes så godt. KroppsFASONG er viktigere enn kroppsstørrelse.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

QueenB

http://godevibber.no/forum/index.php?topic=1606.0

kastanje, jeg tror spm ditt er nærmest umulig å svare på, desverre ;) 
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

QueenB

Quote from: QueenB on May 26, 2012, 19:41:29 PM
http://godevibber.no/forum/index.php?topic=1606.0

kastanje, jeg tror spm ditt er nærmest umulig å svare på, desverre ;)

edit: jeg mener Anguita!
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Anugita

Har lest tråden QueenB ;) Og som du sa, man ble ikke noe klokere der ;)

VB

Quote from: Anugita on May 26, 2012, 07:39:42 AMOg når er man formfull, og når er man tjukk da?

Dette blir veldig individuelt. Men som en generell regel er det ikke bra når magen stikker lenger ut enn puppene.

tore

Jeg var på sukkerdate med ei jente. Det viste seg at hun var mye større enn på profilbildene, så derfor utelukka jeg forhold. Jeg merker det at jeg har mye større krav til kjæreste enn til sexpartner.

Jeg bestemte meg for å være åpen på at jeg var bare interessert i sex og det synes hun var greit. Hun
viste seg å være jævli kåt.

Vi har et slags fuckfriend-forhold i dag. Det viser seg at store jenter liker sex de også  :)

veroni2011

Quote from: VB on May 27, 2012, 23:20:02 PM
Quote from: Anugita on May 26, 2012, 07:39:42 AMOg når er man formfull, og når er man tjukk da?

Dette blir veldig individuelt. Men som en generell regel er det ikke bra når magen stikker lenger ut enn puppene.

eller når magen buler lengre ut på sidene enn rumpa.. Det bør gå litt inn ved midjen over rumpa. ;)

Når det kommer til den opprinnelige diskusjonen i tråden så vil jeg si at det blinker et stoooort varsku når jenter ikke har noen andre bilder enn av ansiktet. Spesielt hvis de har album der ingen bilder viser kroppen. Desstuen er det, på tykke jenter, ofte enkelt å se om på ansikt og armer hvordan resten av kroppen er.. det gir en indikator i hvert fall. Store kvapsete overarmer er ikke lik slank kropp.

Potet

Quote from: veroni2011 on May 30, 2012, 16:59:32 PM
Quote from: VB on May 27, 2012, 23:20:02 PM
Quote from: Anugita on May 26, 2012, 07:39:42 AMOg når er man formfull, og når er man tjukk da?

Dette blir veldig individuelt. Men som en generell regel er det ikke bra når magen stikker lenger ut enn puppene.

eller når magen buler lengre ut på sidene enn rumpa.. Det bør gå litt inn ved midjen over rumpa. ;)

Når det kommer til den opprinnelige diskusjonen i tråden så vil jeg si at det blinker et stoooort varsku når jenter ikke har noen andre bilder enn av ansiktet. Spesielt hvis de har album der ingen bilder viser kroppen. Desstuen er det, på tykke jenter, ofte enkelt å se om på ansikt og armer hvordan resten av kroppen er.. det gir en indikator i hvert fall. Store kvapsete overarmer er ikke lik slank kropp.
Haha, morsomt å se det er andre som bruker armene som indikator. Også et knallbra tricks hvis jenter har på seg klær som gjør det vanskelig å se hvordan kroppen egentlig ser ut ;)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

VB

Quote from: Potet on May 30, 2012, 18:58:49 PM
Quote from: veroni2011 on May 30, 2012, 16:59:32 PM
Quote from: VB on May 27, 2012, 23:20:02 PM
Quote from: Anugita on May 26, 2012, 07:39:42 AMOg når er man formfull, og når er man tjukk da?

Dette blir veldig individuelt. Men som en generell regel er det ikke bra når magen stikker lenger ut enn puppene.

eller når magen buler lengre ut på sidene enn rumpa.. Det bør gå litt inn ved midjen over rumpa. ;)

Når det kommer til den opprinnelige diskusjonen i tråden så vil jeg si at det blinker et stoooort varsku når jenter ikke har noen andre bilder enn av ansiktet. Spesielt hvis de har album der ingen bilder viser kroppen. Desstuen er det, på tykke jenter, ofte enkelt å se om på ansikt og armer hvordan resten av kroppen er.. det gir en indikator i hvert fall. Store kvapsete overarmer er ikke lik slank kropp.
Haha, morsomt å se det er andre som bruker armene som indikator. Også et knallbra tricks hvis jenter har på seg klær som gjør det vanskelig å se hvordan kroppen egentlig ser ut ;)

Sant, selv om jeg vil si et pent ansikt kan veie opp (pun intended) for ekstra flesk på kroppen. Husker når jeg studerte, hun jenta jeg synes var mest attraktiv på min linje var også en av de største. Men hun var rimelig høy og ikke direkte feit, bare kraftig. Men hun hadde et ansikt som jeg likte utrolig godt.

Gikk her om dagen forbi en jente på gata som også var rimelig overvektig, men hun kledde seg bra og hadde et utrolig pent ansikt. Så hvis man skal være overvektig så ha et pent ansikt?

Personlig når jeg var på mitt tyngste fikk jeg mange kommentarer om at jeg lignet på Jack Black, noe jeg ikke tok så tungt :)