Eksotiske jenter til nabojenta ved siden av! Hva liker dere!?

Started by Lahoya, August 07, 2012, 01:08:08 AM

Previous topic - Next topic

Lahoya

Alle stormakter har tatt med seg damer fra ulike land de har innvadert. Sjøfarere har spredd gener side f.Kr. tid.  Ikke egentlig så unikt :p

UDA

Quote from: Stylish on August 08, 2012, 15:41:03 PM
Det stemmer at vikingene tok med seg de fineste damene tilbake til Norge da de var på plyndringstokter og voldtok dem. På den måten har vi "avlet" frem de peneste damene i Norge.

Thumbs up, vikings!  8)

Voldtok dem nødvendigvis ikke. Tok dem med hjem, gifta seg med dem, osv.

Det som var så ålreit var at ingen kom til Norge for å hente dem tilbake, som det ble gjort i de fleste andre sjømakter. Derfor -> Bedre gener i Norge, ikke fult så bra i landene som ikke fikk henta damene sine tilbake.
No brain, no pain - no pain, no gain

Toshi


Møtte noen etiopiske jenter her en dag, og fikk litt øynene opp for hvor vakre de var.

Jeg har en tendens til å ikke falle for norske blonde jenter. Kanskje jeg bør få sjekka hode mitt  :P

dagligvare

Quote from: UDA on August 08, 2012, 22:23:35 PM
Quote from: Stylish on August 08, 2012, 15:41:03 PM
Det stemmer at vikingene tok med seg de fineste damene tilbake til Norge da de var på plyndringstokter og voldtok dem. På den måten har vi "avlet" frem de peneste damene i Norge.

Thumbs up, vikings!  8)

Voldtok dem nødvendigvis ikke. Tok dem med hjem, gifta seg med dem, osv.

Det som var så ålreit var at ingen kom til Norge for å hente dem tilbake, som det ble gjort i de fleste andre sjømakter. Derfor -> Bedre gener i Norge, ikke fult så bra i landene som ikke fikk henta damene sine tilbake.

Det forklarer også hvorfor det er så fæle damer i Storbritannia ;)

Det skal dog sies at dette nok er en godt etablert urban legend  8)

lamasen

Quote from: UDA on August 08, 2012, 22:23:35 PM
Det som var så ålreit var at ingen kom til Norge for å hente dem tilbake,

Drittvær FTW!!  ;D




Eh

Quote from: dagligvare on August 09, 2012, 09:03:20 AM
Quote from: UDA on August 08, 2012, 22:23:35 PM
Quote from: Stylish on August 08, 2012, 15:41:03 PM
Det stemmer at vikingene tok med seg de fineste damene tilbake til Norge da de var på plyndringstokter og voldtok dem. På den måten har vi "avlet" frem de peneste damene i Norge.

Thumbs up, vikings!  8)

Voldtok dem nødvendigvis ikke. Tok dem med hjem, gifta seg med dem, osv.

Det som var så ålreit var at ingen kom til Norge for å hente dem tilbake, som det ble gjort i de fleste andre sjømakter. Derfor -> Bedre gener i Norge, ikke fult så bra i landene som ikke fikk henta damene sine tilbake.

Det forklarer også hvorfor det er så fæle damer i Storbritannia ;)

Det skal dog sies at dette nok er en godt etablert urban legend  8)

Var dit vi sendte våre spedalske og syke! :P

Solskinn

Hurra for at alle her har så forskjellig smak  :) Gøy å se!

tore


Lahoya

Leonaen   hva slags menn liker du fra fjerne eller nærme steder :) ? Er lov å overdrive !

Solskinn

Jeg liker menn som er mørke i håret. Det er ett must. Jeg har datet en blond mann. Men da følte jeg at det var noe veldig spesielt med han som tiltrakk som jeg ikke kunne definere.
Enkelte asiatiske menn (spesielt en fra hjembyen er ganske hot), italienske, nordiske, brasilianske..
Felles er at de har en fin gyllenbrun farge.

Roman

Quote from: Toshi on August 09, 2012, 08:29:38 AM

Møtte noen etiopiske jenter her en dag, og fikk litt øynene opp for hvor vakre de var.

Jeg har en tendens til å ikke falle for norske blonde jenter. Kanskje jeg bør få sjekka hode mitt  :P

Enig ass!!
Jeg føler det samme om Eritrea, men Etiopia og Eritrea er forsåvidt naboland :)


Om du bestiller time hos legen for å sjekke huet, så kaster jeg meg med :)
Jeg er mer glad i jenter som er litt mørke.
Jeg digger jenter som virker eksotiske og mystiske, ala sjasmin fra Aladdin <3
Be like water my friend.