Dagtidssjekking

Started by Ole GV, August 08, 2012, 17:23:40 PM

Previous topic - Next topic

Stanley

#15
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Ole GV

Ja, helt iorden om hun skjønner greia. Det er veldig positivt :)

Problemet er heller og få til noe "bra" dynamisk samtale
Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

Stanley

#17
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Ole GV

Quote from: Autowin on September 07, 2012, 07:06:22 AM
Den du linket til er likevel en sjekke-line, eller en intensjon om å sjekke henne opp.

Det VIRKER ikke slik, men du leser rådet på bloggen, av en grunn, for hvordan man åpner på dagtid. Det betyr derfor at du faktisk sjekker jenta på dagtid.

Jeg visste ikke om den åpningsreplikken før jeg leste 0330 for første gang, nå har jeg brukt den noen ganger, og VET at jeg gjør det for å sjekke, fordi jeg VET det er en sjekke-line.

At man mener at det er et tilfeldig spm. i en tilfeldig situasjon er bare tull. Du VET hvorfor du bruker den åpneren. Kanskje ikke jenta skjønner det, kanskje.

Ja, vi veit hvorfor vi bruker den
At jenta skjønner at jeg er litt hypp på henne, er ikke negativt
Jeg har opplevd (spesielt i starten) at jenta ikke viste at jeg var hypp på henne, og da ble hun stressa

Forskjellen er at det er en kongruent måte å komme i kontakt med andre mennesker på
Det er vanlig å smalltalke med andre mennesker, og det er sosialt akseptert og gjøre det

Mange mennesker i dette landet har antagelig blitt sammen fordi de tilfeldig kom i prat bak frysedisken på Rema (uten at gutten har vært på dagtidssjekker'n)
Det er litt romantisk. Spesielt på film ;)

Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

Ole GV

Har i den siste tiden hatt mer suksess med å spørre om veien, for deretter å spille på deres relasjon til stedet vi er (eks byen)
Eneste grunnen er å få mer tid med henne, men i de tilfellene man klarer og få det til å virke tilfeldig er dette gull!:)
Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

Voltaire

Quote from: Vaffel on November 06, 2012, 21:36:32 PM
Har i den siste tiden hatt mer suksess med å spørre om veien, for deretter å spille på deres relasjon til stedet vi er (eks byen)
Eneste grunnen er å få mer tid med henne, men i de tilfellene man klarer og få det til å virke tilfeldig er dette gull!:)
Kult. På den tiden du har brukt på dette, har du vel fått mer trening også, kan jeg tenke. Blir jo litt enklere for hver gang ;)