Sliter med å eskalere.

Started by fri90, November 24, 2013, 03:59:07 AM

Previous topic - Next topic

fri90

Føler det  er en ting jeg stagnerer på når det kommer til sjekking og det er eskalering. Jeg kan fint prate med ei jente og lede henne bort, men etter jeg har spurt en del om henne og hun har kvalifisert seg, så vet jeg ikke hvordan jeg skal ta det naturlig videre. Kan vel ikke bare kysse henne ut av det blå?

Slaktern

#1
Quote from: fri90 on November 24, 2013, 03:59:07 AM
Kan vel ikke bare kysse henne ut av det blå?

Hvorfor ikke? Det er som regel 3 utfall av å gjøre det. 1. dere kysser , 2. hun gir det kinnet, men blir stående 3. hun unngår kysset og stikker.

Edit: kan være smart og begynne med lett berøring først, type ta henne på skuldra, ryggen, låret. Gjør det naturlig utover i samtalen

fri90

Har du et eksempel på hvordan du eskalerer? ta det gjerne trinnvis så jeg har en mal jeg kan prøve å følge? jeg sliter med å finne spennende samtaleemner og blir mest å prate om henne, men da gir hun ofte mye av seg selv.

Reas

1. trinn er jo å bygge komfort, få hun til å snakke om seg selv og være den som invisterer mest i samtalen.
Det høres jo ut som du får til dette bra allerede, men blir du stående å bare bygge komfort er det lite som skiller deg fra en venn.

Derfor kan du ligge inn en liten kommentar som "sprekker" denne komfortboblen, og viser at du ikke er ute etter å bare være en venn.
En slik kommentar kan være noe som:
"Så du er både smart og sexy...Jeg liker det!"
" Beklager...Kan du gjenta det? Jeg ble litt distrahert av beina/leppene dine. Du sa....?"
"Mint? I tilfelle jeg prøver å kysse deg seinere"
Det er viktig at du sier dette med sterk øyekontakt, leken tone og et smil!

Etter å ha overrasket hun med en sånn kommentar og vist intenjonen din, er det lurt å gå tilbake til komfortbygging og ikke bruke sånne kommentarer for mye, siden det da blir litt "try hard".

Når hun no er komfortabel med deg og vet at du ikke bare vil være en venn, kan du gjøre samtalen enda mer forførene. Snakk lavere, saktere og ha lengre pauser med dypp øyekontakt. Nytt stillheten og la den øke den seksuelle spenningen.

Berøringer og øyekontakt er det viktigste når du skal eskelere mot et kyss. Om du vil teste om hun er helt trygg rundt deg, legg hånden din på skulderen hennes og dra forsiktig litt mot deg. Jo mer avslappet hun er, jo lettere er det å dra hun forsiktig mot deg, om hun derimot er litt mer anspent og stritter litt imot, må du ta et steg tilbake og gå tilbake til samtalen.

Om du tar hånden hennes, mens du holder øyekontakt (Viktig å ikke se hvor du berører) kan dette ha stor effekt. Om hun lar deg leke med fingrene hennes, heller hun starter å leke med  hånden din, gå for kysset. Visst ikke slipp hånden etter noen sekunder og ta et steg tilbake før du prøver igjen. Viktig å se hvordan jenten oppfører seg og kalibrere deretter.

Lykke til!  ;)

fri90

Takk, det sakl jeg prøve! Et annet lite problem jeg har er at mange av dem er med vennene sine så det skjer ofte at de sier at de må tilbake til dem, kan jeg da si at hun må introdusere meg for dem, eler blir det tryhard?

Reas

Situasjoner der jentene sier de må tilbake til vennene sine er veldig forskjellige.
Man har de situasjonene der jentene bruker det som en unnskyldning for å slippe unna, siden samtalen ikke eskalerer videre.
Ofte får de blikk fra venner som forteller at de vil at hun skal komme tilbake å være med de, som oftes om hun vil fortsette samtalen inviter hun deg med bort, så fremt det ikke er plass eller vennegjengen er ute å feirer en spesiell anledning.

Man må egentlig se ann hver enkel situasjon, men tror det som oftest blir litt tryhard om man inviterer seg selv. Bedre å avslutte samtalen og snakke med andre en stund, for å så gå til bordet hennes og åpne hun igjen.

Er vel andre innpå her med litt mer erfaring på akkurat det. Skal sies at jeg har mindre en et halvt års erfaring med å treffe jenter på 20års plasser, siden jeg har vært i et lengre forhold.

Potet

Gode tips, Reas. Det ligger litt i det du snakker om (du impiserer det egentlig), men det er viktig å påpeke ett nøkkelord: Intimsone. Du må komme inn i intimsonen får å øke spenningen. Gjør det gradvis, og det blir i tillegg lettere med fysisk kontakt, intens øyekontakt og føle spenningen når dere står/sitter nærmere hverandre. For min del er det å gå tettere inntil jenta mye av det jeg manglet, da kommer mye annet naturlig. Ofte trenger man ikke verbalisere at man er interessert hvis man er flink nok på det non-verbale.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!


VB

Det er greit å eskalere i steg da føles ting mye mer naturlig, skal quote meg selv fra en annen tråd her på forumet.

Quote from: VB on August 08, 2013, 12:43:31 PM
Veldig enig, er en standard feil som mange nybegynnere gjør (gjorde det selv) hvor man prøver å hoppe rett til kysset uten å ta på dama. Da blir det et veldig stort steg i stede for mange små steg.

Min fremgangsmåte som jeg nesten alltid bruker med mindre det er klart at jeg kan hoppe over noe er som følger,

- Vennlig fysisk kontakt (skuldre, armer, øvre rygg, klemme, etc..)
- Mer direkte fysisk kontakt (litt lenger tid før jeg tar bort hånda, mer intime områder som nedre rygg, utsiden av lårene, håndledd, etc...)
- Veldig direkte fysisk kontakt (holde hender, stryke lår, nedre rygg, etc...)
- Kyssing / klining
- Sex

Hvor fort jeg gjør det og om jeg hopper over noe avhenger av situasjonen og hvor klar dama virker.