Tre typer gutter (inspirert av en tråd på medlemsforumet)

Started by Andreas GV, November 22, 2011, 17:57:41 PM

Previous topic - Next topic

Stemning

QuoteMen den helt klart storste tingen som holder tilbake mange gutter er at de ikke torr aa eskalere, dama kan vaere klar som et egg men hvis gutten ikke prover saa skjer det ingenting.
Når jeg sier de holder tilbake så er det type *ta hånden min bort fra musen sin* og si ting som "ikke idag" osv... ganske opplagt at de tror at ved å "spare" på musen så har de "mer å by på" til senere og blir derfor mer interessante for meg. Er ikke mangel på eskalering fra meg. ;)

QuoteVil og legge til gutter i kategori 1, men som ønsker å være i kategori 2, men som rett og slett ikke vet hvordan de skal oppføre seg for å få kjæreste, da alt de har lært og får til med jenter fører til ons og pulevenner
Disse gutta kan jo ha utbytte av å jobbe med hva slags fremtidsutsikter de projiserer.

Quote from: SquarePUA on November 23, 2011, 15:31:17 PM
Paradoksalt nok, ja.
Jeg har hatt litt mistanke om det.. Esj. For jeg får ofte jentene til å snakke og kose seg med meg, men det blir som regel mye mindre "villig oppførsel" fra dem når jeg snakker med de, enn hvis jeg møter de på et dansegulv eller andre situasjoner vi ikke får snakket om noe sånne ting. Får jobbe med den smalltalk-delen og bli flinkere til å styre samtalene vekk fra hva en driver med osv. ;) Litt som natural-Tim.. han mener jo at nesten all snakk om seg selv er mot sin hensikt og dreper stemningen.