Sjekkeskolen-boka er ferdig!

Started by Andreas GV, January 23, 2013, 21:14:03 PM

Previous topic - Next topic

FatBoy

Jeagle: Uten å vite eksakt innhold i boka til Andreas, sjekking er langt forbi Mystery method nå, og man sikter mot at "flink med jenter" er noe man ER i motsetning til GJØR. Natural game. Er ganske sikker på at GV er i den retningen og. (haha det stemmer ja, jeg har ikke noe særlig anelse om hva GV- "filosofien" er)

Paranoia for at folk skal få tilgang til denne infoen er meningsløst. Det handler om i hvilken grad man klarer å implementere kunnskapen. Og det dreier seg nok om naturlig game der man ikke kjører så mange "triks" så hva annet er det å finne ut enn at gutten var interressert?
Legg merke til feminist sin reaksjon også, den bør si deg at jenter setter pris på gutter som vet hva de gjør.

Da the game kom skalv alle i buksene sine, men resultatet var at det sprang fram en mer naturlig form for game.
Evolusjon kan ikke stoppes.

Autowin: Sjekking er i sin kjerne likt overalt, men det er visse kulturelle forskjeller på overflaten.
Uten å ha vært i USA, får jeg inntrykk fra noe av teorien som springer ut fra Hollywood-scenen at de er mer ekstroverte og konkurransen er "hardere" så man må kjøre litt mer flashy og aggressivt game.
Mann + kvinne uten kulturelle begrensninger er det samme over hele kloden.

200 spenn er et røverkjøp!

300-349 er fremdeles akseptabelt Andreas! Chi-ching! $$$$$$$!!!

FatBoy


Jeagle

#32
Gleder meg til boka. Men vet ikke hvor masse jeg får ut av den. Men all erfaring er bra erfaring så lenge man lærer av det.
Man må jo ut og trene irl
å være eller ikke være

Stanley

#33
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Potet

Tror du virkelig at du er på level 0 etter all den tid du har brukt på bloggen og forumet? Selv om man ikke har mye praktisk trening kan man komme et stykke med teori, særlig når det gjelder til selvtillit, aksept og holdninger.

Gleder meg stort til boka! Mye på bloggen har påpekt sider ved sjekking ingen andre kilder jeg har kommet borti har snakket om, men som er veldig sentralt (posisjonering f.eks.). Håper at det er flere slike gullguver i boka. Så lenge ett lite punkt i utviklingen min blir bedre av å lese boka er den verdt pengene, og jeg er overbevist om at den kommer til å hjelpe på mange områder. Mye teori blir også lettere å skjønne når man kan annen teori fra før av, så om man er på et høyt nivå kan man fortsatt få mye nytte av boken. Ikke lenge igjen nå :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

woop


Kjetil GV

Da var boka bestilt. Gleder meg også.

Kjøpte likegodt 3 stk jeg siden boka var så billig :) Det er jo den perfekte gave til enhver gutt/mann.

Kjenner noen knakende gode karer som jeg tror vil ha godt av å lese boka men som ikke kommer til å kjøpe den selv.

Så får jeg kanskje noen å diskutere og sjekke med på kjøpet!
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

Chuck Baz

Quote from: woop on February 08, 2013, 00:03:51 AM
Da var boken bestilt, gleder meg ;D
Her også, gleder meg helt vilt!
Blir nok bootcamp etterhvert også, men akkurat nå har jeg ikke behov for det, får se hva jeg føler når de varmere månedene kommer!

Potet

Quote from: angry.tree on February 08, 2013, 00:31:41 AM
Da var boka bestilt. Gleder meg også.

Kjøpte likegodt 3 stk jeg siden boka var så billig :) Det er jo den perfekte gave til enhver gutt/mann.

Kjenner noen knakende gode karer som jeg tror vil ha godt av å lese boka men som ikke kommer til å kjøpe den selv.

Så får jeg kanskje noen å diskutere og sjekke med på kjøpet!
De blir nok litt fornærmet i starten når du gir dem boka, men de vil garantert takke deg mye til slutt hvis de leser den og prøver å praktisere det som står i den. Du kommer til å få så mye suksess at du er nødt til å endre nicknamet ditt til happy.tree ;)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

bareAre

Boka kom i dag, da er det bare å sette i gang repetisjonen :)

Andreas GV


Potet

Da var boken ankommet! Joggebuksa på, litago og candy på bordet og alle andre gjøremål er satt på vent. Kommer med tilbakemelding så fort jeg har lest boka. Gleder meg! Hva med å lage et nytt underforum hvor man diskuterer boka og prinsippene i den? Bør i så fall ha det lukket for kun de som har kjøpt boka.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Chuck Baz

Quote from: bareAre on February 11, 2013, 11:33:59 AM
Boka kom i dag, da er det bare å sette i gang repetisjonen :)
Bestilte dere kjapp levering eller? Ikke hørt noe angående min enda  :'(
Bare å smøre seg med tålmodighet, går jo lite ut på vinteren uansett siden det er så kaldtttttt.

Potet

Quote from: Chuck Baz on February 12, 2013, 15:47:02 PM
Quote from: bareAre on February 11, 2013, 11:33:59 AM
Boka kom i dag, da er det bare å sette i gang repetisjonen :)
Bestilte dere kjapp levering eller? Ikke hørt noe angående min enda  :'(
Bare å smøre seg med tålmodighet, går jo lite ut på vinteren uansett siden det er så kaldtttttt.
Raskeste levering og kjøpte natt til fredag. Bor ikke i Oslo, så tok én dag lenger for meg :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

mortenoe

Quote from: Potet on February 12, 2013, 15:42:35 PM
Da var boken ankommet! Joggebuksa på, litago og candy på bordet og alle andre gjøremål er satt på vent. Kommer med tilbakemelding så fort jeg har lest boka. Gleder meg! Hva med å lage et nytt underforum hvor man diskuterer boka og prinsippene i den? Bør i så fall ha det lukket for kun de som har kjøpt boka.

Isåfall har jeg også kjøpt boka  8)

hehe, jeg bare tenker:
Hvordan ville du fått det til å fynke?
For det første er jo ikke alle som kjøper boka på dette forumet, for det andre hvordan holde kontroll på hvilke brukere som faktisk har boka uten å stresse veldig med det.
Men, for all del. Det kan jo være en løsning på det.
Er du klein eller?