Forsøk.

Started by Selveste, May 08, 2012, 00:50:09 AM

Previous topic - Next topic

Selveste

Jeg skal teste en hypotese.

Hypotese:
Intens lesing på sjekkeforum og annen sjekketeori svekker framgang og motivasjon.


Test av hypotese:

I en måned avstå fra alt som har med sjekketeori å gjøre. Dette innebærer forum, blogger, filmklipp, litteratur, osv.

Hvorfor:
Til tider blir dette forumet og bloggen litt som facebook. Når man finner ut av noe nytt og spennende, får man ofte en intens glød for det, før den med tiden går over. Føler at det har skjedd litt med meg og sjekking. Hypotesen er at jeg har brukt opp for mye av gløden på teori, istedenfor å sjekke i virkeligheten. Derfor tar jeg en fullstendig teoripause i håp om at gløden og restultatene vil komme tilbake. Kommer med forsøkets resultat om en måned eller senere. Signing out 00:49 8. mai 2012.

Femininist

Lykke til! Jeg tror det kan ha noe i seg =)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Potet

I sjekking er praksis viktigere enn teori (men et visst teoretisk grunnlag vil hjelpe mye i starten), så hvis du går ut og får mye praksis kommer du nok til å få mye framgang! Hva som funker for nettopp deg er veldig inviduelt, så det er bare å gå ut og funne ut hva som funker. Lykke til!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stanley

#3
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Roman

Be like water my friend.

Chuck Baz

Quote from: Adriwen on May 08, 2012, 19:13:27 PM
Quote from: Selveste on May 08, 2012, 00:50:09 AM
Jeg skal teste en hypotese.

Hypotese:
Intens lesing på sjekkeforum og annen sjekketeori svekker framgang og motivasjon.


Test av hypotese:

I en måned avstå fra alt som har med sjekketeori å gjøre. Dette innebærer forum, blogger, filmklipp, litteratur, osv.

Hvorfor:
Til tider blir dette forumet og bloggen litt som facebook. Når man finner ut av noe nytt og spennende, får man ofte en intens glød for det, før den med tiden går over. Føler at det har skjedd litt med meg og sjekking. Hypotesen er at jeg har brukt opp for mye av gløden på teori, istedenfor å sjekke i virkeligheten. Derfor tar jeg en fullstendig teoripause i håp om at gløden og restultatene vil komme tilbake. Kommer med forsøkets resultat om en måned eller senere. Signing out 00:49 8. mai 2012.

Sjekking består av 2 ting, TEORI og PRAKSIS, du kan gå lei av TEORI, og fylle tomrommet opp igjen. Men PRAKSIS er noe NYTT. Det at du er lei av TEORI og DERFOR går over til PRAKSIS er ikke slik du tenker det. PRAKSIS er en egen del av sjekking...
Betyr ikke at han er lei teori, betyr at han har funnet ut at du ikke kommer noe sted med teori uten å teste den ut i praksis..

Roman

Btw, før gjerne en 30dagers misson eller noe lignende for deg selv eller oss på forumet.
Det motiverte meg når jeg holdt på intensivt back in the day. Jeg hadde en blogg jeg oppdaterte, og jeg skrev en fr etter hver gang jeg var ute :)
Be like water my friend.