Livets absurde klovneri

Started by saigo, July 01, 2015, 02:06:15 AM

Previous topic - Next topic

saigo

På gjensyn folket.

Har ikke vært her på en stund, men en ubeskrivelig gravitasjon førte meg tilbake
som en liten brevdue returnerende til sitt (hjemsted).

Er noen år siden jeg var på bootcamp (ca. 7 år), men det sitter friskt i minnet enda.
Jeg må si at denne turen i dette kjøretøyet vi kaller et DYR går meg til hjernen
på en absurd måte.

Det vil jeg begrunne med dette:

Livet med sine programmerte reflekser er så innvevd at du må nesten være en savant
for å klare å mestre notene. Enkelte ganger glimter notene til.
En ting er hva du sier og ikke sier. En annen er det kjemiske som foregår i hjernen
når ``kalkulering-ene`` har blitt gjennomført.
Hva er det kvinnen vil ha? Det gjenspeiles i hvordan vi ser ut i dag. Det er mye sjekking som må
til i livets løp for at vi skal ende opp som et menneske som ytrer sine tanker på et spøkelses forum.
Hva er trenden mine venner? Snakker vi en bevissthet som ejakulers ut i singulariteten slik
2001 a space odyssey beskriver. Eller våkner vi til slutt opp på en plass hvor du blir møtt
av den mest raffinerte kjærlighet universet kan oppdrive.
Den som er bevisst får kanskje eller kanskje ikke se.
Vit at du ble med. Du svingte dit kløktige sverd i et spill med uendelige systemer som kaver etter resurser. Sjekking har ført meg på veier som går gjennom rom og tid. Kanskje handler ikke
sjekking om liv. Kanskje er sjekking et lite vindpust gjennom siv. Et vindpust inn i Siv.
Sjekking er et fraktal du ikke kan komme til bunns i. Det er Hydra hoder du ikke kan kutte over.
Dette gjør orientering en svært vanskelig affære når du dypdykker i livets mekanikk.
Du kan finne et perfekt univers som virker perfekt. Med litt skraping så faller den solide pyramiden sammen.
Føler meg som en seilende Columbus i et hav av mysterier. Alt vil løses med det vi kaller tid.
Dette bildet vi tegner er en flyktig overgang som munner ut i et hav av tomhet som ikke er tomt.
Jeg har tilnærmet meg en kvinne ved å lage ape lyder. Og hun responderte på det.
Hjernene er imperfekte av natur og takk for det. Kansje er det en kvinne der ute som tenner
på dette iwiyunboloplopp. Den som prøver og ikke prøver får se.

Far vell mine halvkopier

Din Antonio
 




--WTF?--

QuoteSjekking er et fraktal du ikke kan komme til bunns i. Det er Hydra hoder du ikke kan kutte over.

Seriøst? Er det slikt new age-vås dere betaler dyrt for å lære på bootcamp? Tror jeg må ta en alvorlig prat med GV hvis det er tilfelle.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

saigo

Har new-age monopol på universet? I så fall er de ikke oppdatert på at universet er grenseløst
og uregjerlig. Hvem som helst kan plante flagget i universet.
Jeg foreslår at du tar en prat med GV for det er tilfelle en felle. Ja, tilfelle en felle.