Sjekkeskolen-boka er ferdig!

Started by Andreas GV, January 23, 2013, 21:14:03 PM

Previous topic - Next topic

Andreas GV



Mer info kommer på bloggen de nærmeste dagene :)

Jeagle

gratulerer andreas må si det er imponerene og skrive en hel bok.
masse bilder???
å være eller ikke være

Andreas GV


Potet

Herlig!! Når kan e-boka kjøpes? Hva vil prisen ligge på (må legge av nok penger :D). Inneholder den mye tips som ikke er blitt nevnt på bloggen? Gleder meg stort til å lese den!!
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stanley

#4
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Andreas GV

Quote from: Potet on January 23, 2013, 21:36:13 PM
Herlig!! Når kan e-boka kjøpes? Hva vil prisen ligge på (må legge av nok penger :D). Inneholder den mye tips som ikke er blitt nevnt på bloggen? Gleder meg stort til å lese den!!

Etter planen i begynnelsen av februar.

Prisen vil ligge rundt 200 kr.

Den inneholder alt du trenger å vite for å sjekke jenter, og masse som vi ikke engang har nevnt på bloggen. Bloggen er en teaser, boka er teorien, Bootcamp er praksisen ;)

EDIT: Ser nå at du spurte om e-bok, men boka kommer i denne omgang bare ut i papirformat.

Jeagle

å være eller ikke være

Lars GV

Quote from: Andreas GV on January 23, 2013, 21:49:18 PMBloggen er en teaser, boka er teorien, Bootcamp er praksisen ;)

Ah, nå kan jeg endelig slutte å skrive kryptiske poster på det åpne forumet eller bloggen når mye av teorien(men noen gullkorn spart til BC) blir mer allmenn kjent 8)

Spent på å se hvordan aktiviteten blir når en del har lest boka. Mye teori å kunne diskutere og å anvende i feltrapporter. Kommer til å ta av, ble gira selv da jeg blade igjennom papirutgaven!
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Selveste

Gratulerer så mye! Ser frem til å lese denne.

SpantaX

"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Dag

Jeg kjøper 1 stk  :) Så snart som mulig

Knipetak

Dette blir sweet. Kommer den i salg i vanlige bokhandler eller må den kjøpes av dere på nett?

Andreas GV


Jeagle

Får jeg autograf og hilsen i boka?????
å være eller ikke være

Femininist

Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.