Daygame i Bergen

Started by Metus, July 11, 2012, 23:42:55 PM

Previous topic - Next topic

Metus

Hei.

Jeg er 23 år og har drevet med nightgame i fire år. Har nettop startet å daygame og trenger flere dedikerte wings. Erfaring og skillnivå er irrelevant. Er ute etter noen som er villig til å bruke tid på både felt og mastermindgrupper.

Send meg en PM om dette virker interessant.

Jeagle

Kansje det. Tar det etter sommeren
å være eller ikke være

Poseidon

Har lenge hatt lyst til å prøve daygame, virker ganske kult
Den som vil leve alene, må enten være et dyr eller en gud.

Stanley

#3
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Metus

#4
Quote from: Autowin on July 12, 2012, 13:09:57 PM
Daygame er jo ikke nødvendigvis bare sjekkefrasen på dagtid:

''Hei! Jeg syntes du var søt, så jeg måtte bare bort for å si hei''.

Men sjekking er egentlig alle situasjoner du gjør med jenter.

Har du glemt klokken hjemme, glemt når bussen går, og du sitter på buss-stoppet, så spør du jenta ved siden av:

Hva er klokken? Åja, takk. Betyr det at X buss har gått ennå? Åja, hvor skal du, da? osv.

Selvom det kanskje ikke var bevisst at du sjekket (noe det kan være), så er det faktisk sjekking utifra hva 0330 skrev i et innlegg.

Dette høres litt rart ut. Jeg skal ikke være bastant og si at mitt syn er korrekt, men føler det er i overkant å strekke så kraftige paralleller mellom samtale og sjekking. I mitt hode er det ikke sjekking så lenge du ikke har en sosial / seksuell intensjon med approachen. Hva hvis du har samme samtale med en fyr, vil det automatisk være gaygame da? :)

Uansett så er ikke dette riktig tråd for å diskutere definisjonen av daygame. Er ute etter noen som er villig til å gå mye i felten & ha ukentlige gjennomganger av tanker, refleksjoner, sticking points og ideer. "Alle livssyn er velkommen" ;)

Det er min erfaring at det mest solide arbeidet (Og i dette tilfellet utviklingen) kommer gjennom kollektivt samarbeid. Genuin og konstruktiv input er ekstremt verdifullt. Du kan ikke forbedre det du ikke er klar over!

Chuck Baz

Skal ikke kuppe tråden her helt, men den er allerede langt ute på viddene og admins kan vel skille ut det som ikke hører hjemme senere? Tenkt å begynne med daygame hver dag etter jobb(mens jeg venter/sitter på t-banen, alltid søte jenter i nærheten) Om jeg spør om hva klokken er eller bare går rett ut og sier at jeg syns hun er ut som en kul jente, hvor skal jeg dra samtalen videre om jeg merker at hun vil snakke? Er på en måte litt vanskelig for henne å ikke bli paff og komme med et: Ehhh takk(?).

Stanley

#6
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Chuck Baz

Quote from: Autowin on July 13, 2012, 01:23:23 AM
Er det ikke slik at jenter VIL møte Mr. Right et spontant øyeblikk på dagtid (i følge Anders GV (podcasten).

Hun blir bare paff siden det aldri har hendt henne å bli sjekket opp på dagtid, så alt annet enn en veske i bakhodet er et kompliment.
Problemet mitt oppstår I at jenta blir paff, vil sannsynligvis gjøre det verre å føre en samtale med henne etterpå.

QueenB

en gang møtte jeg blikket til en gutt i rulletrappa, da han skulle ned og jeg opp. tenkte ikke over det og gikk inn på narvesen på oslo s. 1 min senere, kommer gutten og sier: jeg synes du er veldig pen. kan jeg få nr ditt?

*angst*. Jeg sa: men jeg kjenner deg ikke. Han: vi kan bli kjent: Jeg: nei. han: ok. Så gikk han.

men for meg, var det helt forferdelig å måtte si nei, og det er sjelden jeg sier "nei" rett ut, så det var uvant og ekkelt. Jeg skalv hele veien hjem, på toget etterpå.


vet ikke om denne historien hjalp i det hele tatt, men men ;)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Roark

#9
...........

QueenB

- det kom brått på, det var ingen build-up. jeg ble sjokkert.
- han så ung ut, og var dessuten ikke kjekk. virket som han pleier å sjekke opp jenter på oslo s hele dagen lang (og han er ikke den eneste).
- det var i feil setting. minnet om "syden"-land hvor mennene roper etter deg på gata, man sier ikke ja til dem heller.
- det skjer relativt ofte at menn prøver seg på dagtid- både norske og utenlandske- men de pleier å si hei og prate litt først. har aldri gitt nr mitt til noen av dem heller. Det blir feil uansett.
- det har også skjedd at kjekke gutter har smilt til meg på trikken etc, men ikke sagt noe. Det synes jeg er mye mer sjarmerende!
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stanley

#11
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

QueenB

kjekkhet er ikke bar en personlighet: det er utseende, klesstil og væremåte, eks: blikk & smil. han trenger ikke å åpne munnen for at jeg skal synes han er kjekk.

vet ikke hva alle jenter føler, men vil tro det er ubehagelig for de fleste, men kun de snilleste som meg får angst :)

hvorfor daygame i det hele tatt? menn liker jenter, og vil prøve seg på dem-derfor.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stanley

#13
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

QueenB

nei, et var snakk om en som har sittet rett ovrfor meg på trikken, og holdt blikket og smilt litt lurt. men dt har også skjedd at gutter på gata har smilt, men enten de har kommet mot meg eller gått litt ved siden av meg, så har vi hatt tid til å smil til hverandre i iallefall 5sek. ikke umulig, vet du ;)

noen gutter bare ER kjekke. eller så har de blitt kjekkere av at de har vist bittelitt interesse for meg, uten å angripe meg med sjekketriks. det er uansett hyggelig når folk smiler til deg :)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.