Netflix & chill?

Started by urlm, September 14, 2015, 02:27:10 AM

Previous topic - Next topic

piken

Men da lurer jeg bare på hva DU er ute etter, Alphaafc? Er du ute etter noe seriøst, kun sex eller mer "åpen for alt/vente og se hva som skjer"?

Å foreslå en konkret serie åpner jo for begge deler: både at du faktisk er gira på den spesifikke serien og sex. Hvis det blir sex så får du bare prøve å få det til å ikke virke som om det er noe du har planlagt og gått og tenkt på.

Alphaafc

Jeg heller vell mot "åpen for alt/vente og se hva som skjer". Trenger absolutt ikke ha sex på første date, men investerer ikke mye energi og følelser før jeg vet at vi passer godt sammen i senga. Den smellen har jeg gått på noen ganger før, og det ender ikke godt. 

Kjetil GV

Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

piken

I see. Det er jo et perfekt utgangspunkt! Og selv om jenter kanskje kvier seg litt for å ha sex på første date så er nok de aller fleste enig i at man også må finne ut om man har seksuell kjemi før man investerer masse følelser i det.

Og lol til den linken. Har vært flere sånne knapper produsert som har enkle kommandoer for ting man vil styre og denne MÅ jo ikke brukes til sex heller. Hadde den bare fungert til å sette datens mobil i flymodus også, hadde den vært gull!

urlm

#34
Quote from: Alphaafc on September 28, 2015, 23:42:14 PM
Har netflix&chill gjort det umulig å invitere til netflix uten at jenta automatisk går utifra at du har tenkt å pule? Så jenta da vil føle det slik at hvis hun sier ja til å se netflix så må hun tilby ? Eller på en annen måte: vil hun takke nei hvis hun ikke er gira på pulings enda?

Kommer vel an på jenta. Grunnen til at jeg valgte å bruke uttrykket "netflix&chill" var fordi jeg visste at hun visste hva det var og jeg ønsket å holde det casual siden vi var "fuckfriends".

Men igjen, ble "netflix&chill" fredagen som var før denne, ble lite netflix og mye sex (men en del prating og da), men hun tolket det uansett som at vi var mer enn bare pulevenner, og drama utspant seg når hun fant ut at jeg hadde ligget med en annen dame dagen etter. Nå har jeg hatt ca. 1,5 uker med en helvetes berg-og-dal-bane av følelser og aner ikke hva som skjer eller hva jeg skal gjøre.

Tror rett og slett all sex utenom fylla er utrolig vanskelig å holde casual. Hun tolket hvertfall det umiddelbart som at det var noe mer siden jeg insjet på å ha sex utenom fylla, men i realiten var det jo bare fordi jeg ikke liker å ha sex på fylla.